Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er sommerferien kommet. Over to måneder med depresjon og annet dritt. Jippi

8839358[/snapback]

 

Den enes død, er den andres død.

 

Gleder meg til denne sommeren. Endelig slipper jeg å dra på skolen, for å sitte å se at "hun", driver og flørter med "han", hele dagen, så erge meg over en prøve / prosjekt / dritt / you name it som gikk til helvete.

 

Stubbe: Slik hadde jeg det óg, men i det var på u.skolen. "Endelig skal jeg begynne på u-skolen", var jo faene meg den samme skolen som før, med de samme idiotene og de samme ignorante lærerene. I 10. klasse isolerte jeg meg nesten totalt fra alle i klassen, kuttet ut all kontant, gadd ikke snakke til de i det hele tatt. Gjorde året mye lettere, selv om jeg gledet meg til vgs, noe hadde gjort siden 5. klasse omtrent. "Ny skole, nytt år".

 

Klassen jeg går i nå, er selvsakt ikke optimal. (read above.) Men den er bedre.

 

Edit: Poenget er at om du holder ut nå, vil du ha en bedre tid i vente. Mest sansynlig ikke perfekt, eller 'plettfri', men bedre.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
yey for å bo på en jævla øy. er bare gater her, og noe krimilaitet så en ungdom som beiner bortover lover jo alltid bra.

Og du får komme og besøke meg når du er i Oslo da :wee:

 

Uasnett. Jaja, skulker skolen imorra. Gidder ikke reise i en time frem og en time tilbake for å komme på skolen og høre "ja, nå kan dere gå". Men føler meg usedvanlig dårlig med tanke på det akkurat nå. Skjønner ikke hvorfor...

8838899[/snapback]

 

Bestemt meg, skal ta opp igjen det løpefaen i morgen

SKAL!

*jobbe med motivasjonen*

Bare meg som har så SINNSYKT problemer med den?

Liksom,,,,få seg selv til og gjøre noe, kaste seg ut i ting?

Denne gangen er det ikke noe som innvolerer andre folk en gang, det er jo bare løping i skogen!

8845239[/snapback]

Er nok ikke bare du som sliter med motivasjonen (og andre ting), sier hele tia, Imorgen skal jeg begynne. Så kommer morgendagen og jeg sier til meg selv at har jo goooood tid så om man utsetter en dag gjør ikke noe... Blir aldri noe av...

Har enda ikke ringt de jeg skulle ringe. Nå begynner det å bli ganske patetisk for min del.

Har nå posta i treningsdelen og for tips (reklamere).

 

Gym imorgen... igjen... *grøss* kommer til å være svett før jeg er fremme ved skolen. Vurderer å ikke møte, denne sola er jævlig. Og jeg er som sagt (tror jeg) den eneste litt kraftige persnonen i klassen. Klart meg bra på det punktet, eneste "tjukke" siden barneskolen, hele livet blandt guttene.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare bare. Dersom man ligger under den gamle reformen, så kan man ikke bare ta seg et friår uten videre for å gå på folkehøyskole. Man må i så fall klargjøre det med skolen man går på, slik at man kan gå under den nye refomen men få fagene som den gamle, få de gamle fagkodene osv... Ikke bra med denne nye reformen.

Lenke til kommentar

har du ikke telefonnummeret hennes? da kunne du jo alltids sendt en melding ^^

hvis du ikke har det, så er det en grunn til at telefonkatalogen.no finnes (hvis hu er fra norge da?)

 

edit:

hjelper det å bare gråte ut når man er deppa? gjorde det for 2 dager siden, og jeg føler meg faktisk mye bedre nå. det kan ha noe med karakteren jeg fikk og, men...(på eksamen)

Endret av Anynom_Bruker_123
Lenke til kommentar

de klarte å pirke ut nøkkelen forrige gang jeg prøvde..nå finner jeg den ikke igjen :(

 

jaja, kan tenke meg at det blir morsomt men jeg er helt utslitt etter eksamen og sånn og da syns jeg ikke at en lang busstur skal bli så veldig festlig

 

passa litt dårlig her i deppetråden, men jeg skal sikkert deppe litt for at jeg må gjøre noe jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre. og ja, jeg vet sånne ting vil skje mange ganger i livet, men kanskje ikke når man har nådd bunnen av livet

Lenke til kommentar

Ålreit når den eneste personen jeg har tilgitt whatever dritt som har skjedd sårer en noe så jævlig at man bare vil dø. Det er ikke første gang, men det er desidert den verste.

Skulle tro man en gang fikk tilbake for å stille opp. For å sende oppmuntrende ting i posten. For å bruke tid, krefter og penger på at vedkommende skal ha det bra. Men nå vil jeg bare forsvinne.

 

Crap.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Back on track.. eller ikke. Livet begynte å bli bra, jeg har flyttet hele livet mitt, er kun 14år. Nå har jeeg bodd her i 1,5år, livet er bra, jeg mobbes ikke lenger, jeg er sosial, jeg har venner.

 

Men, det måtte finnes en drittsekk her også. I starten var fyren grei, men i det siste har han begynt å kalle meg stygg, han kommenterer/kritiserer ALT, bilder som blir publisert av venninner på facebook o.l kommenterer han på sekundet, kaller meg for dritstygg, sier at jeg alltid ser jævlig ut.

 

Jeg VET det ikke er sånn, men det er fortsatt sårende. Jeg trodde livet med kontuerlig mobbing dag ut og dag inn på skolen var over, men nå har en jævel klart å begynne igjen. Selvfølgelig føler folk for å henge seg på da.

 

Snart klikker det for meg, jeg var aldri særlig sterk, så jeg tenkte aldri på å ta igjen gjennom vold, men nå har det seg slik at jeg har begynt å trene, jeg er sterkere enn hva jeg var før, og jeg føler så for å bare banke livskiten utav fyren å be han om å dra til helvete.....

 

Måtte bare få det ut....

Lenke til kommentar

Selv om det ser ut som om den letteste måten er å banke livskiten ut av ham, så er det nok ikke det lureste.

 

Ta igjen med samme mynt, eller bare rist på hodet når du ser ham og tenk for deg selv : herregud for en tulling.

 

Si til ham hva du mener. At du syns han er en drittsekk fordi han ikke har noe bra selvbilde selv og derfor må mobbe andre for å føle seg bedre selv.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...