Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir frustrert å lese over folk som syter over at de kom opp i det og det faget. Det er greit å nevne det, med grunnlag av andre problemer. Ikke at det alene er deppegrunn...

 

Uansett, her er jeg igjen. Flere ikke-fullt-så-positive kommentarer kom idag. Denne gangen gjaldt det holdningen min og at den var helt feil. Jaha... Noen tips til øvelser siden jeg skal begynne på hjemme-gym. Har nå vekter og en ergometersykkel til rådighet. KAnskje ikke riktig tråd, men syntes det passet...

Har også gått opp 2 kilo eller no iløpet av veldig få uker, noe som synes, både i ansiktet og på kroppen :(

8835571[/snapback]

 

Hva slags holdning da?

Hvordan du står og slik? o,O

 

8836126[/snapback]

Ja... Vi var i butikken i storefri, og så en gammal mann med en ganske dårlig holdning, så måtte det komme; "sånn som deg jo". Greit nok, tenkte jeg. "haha... kjempegøy liksom".

Så var det plutselig snakk om min sarkastiske måte å snakke på, og igjen, holdning...

Jaja, er ikke lett å være et sosialt avvik i en ellers normal "gjeng"/samling av folk...

Lenke til kommentar

trene for å føle seg bedre mener du? jeg vet det funker for jeg jeg gjorde det en stund men jeg orker bare ikke å gjøre det så mye

sitter her å skriver stikkord til eksamen i morra (jepp, jeg er forbederedt som bare det - not)

 

og pga skole så jævla lenge i strekk (10 år om noen få dager), så hvis jeg gjør ting som har med skolen å gjøre så begynner jeg bare å deppe å tenke på hvor lei jeg er og alt det der...hjelper heller ikke å prøve å se lyst på det eller noe sånt (glemte det jeg egentlig skulle si)

 

tror jeg tar meg en tur ut i den friske lufta i natt for å deppe litt :)

Lenke til kommentar
Gjest GjestGjest
tror jeg tar meg en tur ut i den friske lufta i natt for å deppe litt :)

8838135[/snapback]

I stedet for å spasere, hva med å ta på deg joggesko og løpe med god musikk på mp3-spilleren? Finnes ikke noe bedre :)

8838205[/snapback]

Tja...

 

Det er sikkert bra for mennesker som føler de ser relativt bra ut, og/eller ikke sliter med sosial angst.

 

Selv har jeg litt av samme problemene som Chokke, er litt for stor, og ja, går med jakke både inne og ute så mye som mulig. Verre nå om sommeren. Ute og jogge blant folk ville vært et mareritt for meg :(

Lenke til kommentar
tror jeg tar meg en tur ut i den friske lufta i natt for å deppe litt :)

8838135[/snapback]

I stedet for å spasere, hva med å ta på deg joggesko og løpe med god musikk på mp3-spilleren? Finnes ikke noe bedre :)

8838205[/snapback]

Tja...

 

Det er sikkert bra for mennesker som føler de ser relativt bra ut, og/eller ikke sliter med sosial angst.

 

Selv har jeg litt av samme problemene som Chokke, er litt for stor, og ja, går med jakke både inne og ute så mye som mulig. Verre nå om sommeren. Ute og jogge blant folk ville vært et mareritt for meg :(

8838493[/snapback]

Kanskje jeg kunne gjort det nå, helt mørkt ute. Hadde jeg ikke visst at jeg hadde daua nedi svingen er av hjertestopp

Lenke til kommentar

Det beste av alt er; Ta noe musikk du liker med deg, gå inn i skogen hvor INGEN ser deg

Så.. LØP SOM FAEN, selv om du ikke orker mer, bare løp selv om du ser ut som en idiot.

Hopp gjerne, bare løp fort som faen

 

Det er så deiligt etterpå, når du svetter som en gris på ryggen.

(Sier jeg som aldrig trener, men det er sant)

 

Min store deppeting;

Det er 1 år igjen til livet mitt starter, til livet mitt blir bedre, til jeg blir herre over meg selv.

Blir 18 til høsten, men bor jo fortsatt hjemme

 

1 år igjen...

Må henge i der

 

Folkehøgskole etter siste skoleåret, i Oslo

Lenke til kommentar

yey for å bo på en jævla øy. er bare gater her, og noe krimilaitet så en ungdom som beiner bortover lover jo alltid bra.

Og du får komme og besøke meg når du er i Oslo da :wee:

 

Uasnett. Jaja, skulker skolen imorra. Gidder ikke reise i en time frem og en time tilbake for å komme på skolen og høre "ja, nå kan dere gå". Men føler meg usedvanlig dårlig med tanke på det akkurat nå. Skjønner ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Da er sommerferien kommet. Over to måneder med depresjon og annet dritt. Jippi

8839358[/snapback]

Prøv å se på det positive med det. Og hvis ikke det hjelper, hold deg sysselsatt med ting som gjør deg glad. Har funket for meg i fjor, liksom.

 

Faen, jeg vil tilbake til østlandet, jeg. Savner L4r5, og vil møte mushi og DemoniZer og. Det er så dritt. Jeg elsker Bergen, men jeg HATER Norge. "lite land", du liksom. Jeg vil tilbake og ha det gøy med L4r5, drikke meg full og tafse på cam som gjør DemoniZer sjalu og.. Æsj. Jeg skadet meg selv på TOGET i natt. Fordi jeg bare taklet ikke tanken på at for hvert sekund som gikk forsvant jeg lengre og lengre vekk fra dem. :\

Lenke til kommentar
Kom opp i naturmuntlig(eksamen) noe jeg kommer til å strykepå

Muntlig er ikke min ting, og får alltid forbanna hjerneteppe.

 

Noen som har tips om hvordan jeg skal gå fram og hvordan nervøsiteten skal synke.

8831889[/snapback]

Er ikke noe vits å sitte å deppe, du må jobbe for harde livet! :)

Jeg kom opp i matte i eksamen, noe som jeg er elendig i. Men jeg leste mye og gjorde mange oppg istedet for å synes synd på meg selv og jeg klarte å få en 3er. Noe som er bra i matte for meg.

 

Da er sommerferien kommet. Over to måneder med depresjon og annet dritt. Jippi

8839358[/snapback]

Uff, høres kjedelig ut. SKal du ikke noe morsomt i sommer? F.eks et sted i Norge eller utlandet eller et eller annet?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Anonym Bruker #1

Faen.

 

Dama jeg er forelsket i skal på date; med en annen. Sommeren starter jammen herlig dere! Enveisforelskelse er noe dritt. Hun er tre år eldre en meg, vi er på helt forskjellige stadier i livet, og allikevel ble jeg fanget av denne naive forelskelsen som ikke fører til noe. Å bli forelsket i noen som man fra første stund vet at man aldri vil kunne ha et forhold til er så totalt meningsløst, tappe min energi på den måten for ingenting! Mennesket er en dårlig konstruksjon dere. Jeg føler meg som en klisje og jeg er sansyneligvis det også. Tror jeg går å sveller i egen selvmedlidenhet et par timer for å glemme henne.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Da er sommerferien kommet. Over to måneder med depresjon og annet dritt. Jippi

8839358[/snapback]

Uff, høres kjedelig ut. SKal du ikke noe morsomt i sommer? F.eks et sted i Norge eller utlandet eller et eller annet?

8839580[/snapback]

 

Ingenting. Skal være hjemme i år også, slik som hver sommer.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Da er sommerferien kommet. Over to måneder med depresjon og annet dritt. Jippi

8839358[/snapback]

Uff, høres kjedelig ut. SKal du ikke noe morsomt i sommer? F.eks et sted i Norge eller utlandet eller et eller annet?

8839580[/snapback]

 

Ingenting. Skal være hjemme i år også, slik som hver sommer.

8842980[/snapback]

 

Samme her. Vet ikke om noe jeg kan finne på. 10 uker med lite å gjøre... Får håpe på fint vær og at jeg snart orker å øve til teorieksamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...