Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG ER IKKE ALENE  :love:

Mens de andre sitter; "ÅÅåååå, fikk bare 5'r np igjen, klarer ikke 6'r en gang, fy faen"

Så sitter jeg; "YEEEEEEEEESSSSSSSS! TOEEEEEEEEEEEEEEER, bestått!"

Eller; "Herregud, 3'r!"

8785080[/snapback]

Thats the spirit :!:

Kan garantere deg at vi er den dårligste klassen på skolen ^^

Lenke til kommentar
... "så negativ du er hele tia" Hører jeg stadig vekk. Gir opp snart...

8788570[/snapback]

Den er ufattelig irriterende om den er seriøst ment.

8788824[/snapback]

Mhm... Det kan godt være jeg er negativ og sarkastisk. Men det er meg, jeg sier aldri noen er "feil" etter samfunnets lover. "kanskje" jeg lider av sosial angst og skjuler meg bakk en sarkastisk tone. Javel, men jeg kan ikke bare forandre meg...

Lenke til kommentar
Mhm...  Det kan godt være jeg er negativ og sarkastisk. Men det er meg, jeg sier aldri noen er "feil" etter samfunnets lover. "kanskje" jeg lider av sosial angst og skjuler meg bakk en sarkastisk tone. Javel, men jeg kan ikke bare forandre meg...

8788922[/snapback]

 

Thats me! Bare legg til "Spydig", for å toppe det hele.

Lenke til kommentar
Mhm...  Det kan godt være jeg er negativ og sarkastisk. Men det er meg, jeg sier aldri noen er "feil" etter samfunnets lover. "kanskje" jeg lider av sosial angst og skjuler meg bakk en sarkastisk tone. Javel, men jeg kan ikke bare forandre meg...

8788922[/snapback]

 

Thats me! Bare legg til "Spydig", for å toppe det hele.

8789660[/snapback]

nja, jeg går vel under det også. Og sosialt dum. Skjønner ikke når det er feil å si ting, og ikke si ting, men enda ikke om hvordan personlighet de har/er. Brøler ut om ting jeg ikke burde sagt. Ikke klarer jeg å svare ordentelig når folk spør heller, blir noe sånt mongo-svar som vanlig...

 

"hurra for taperne av samfunnet"

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Kanskje ikke direkte tilbakestående, men veldig usikker i (de få, om noen) sosiale sammenhengene jeg er...

Gjensidig øyekontakt med en fremmed - glem det.

Har ikke peiling på hvordan jeg ter meg rundt andre folk, om jeg ser sur ut, om jeg ser fjern ut eller hva. Har ikke peiling...

 

Og guuud kjempetøft med regulering i 18-årsaldern, eller hva?...

Lenke til kommentar

Jeg får ofte høre at jeg ser sur ut, men det betyr ikke at jeg er sur. Jeg bare ser irritert ut om jeg sitter og tenker med munnen igjen. Så da må du bare fortelle folk noe tilsvarende som det, om de påstår du er sur. Ellers så må du ikke ha øyekontakt, prøv å se på nesen eller pannen til folk isteden.

Lenke til kommentar

hmm, joa. Men generelt dialog er sååå vanskelig å holde gående. Har ingenting å snakke med folka om. Vet heller ikke hvordan jeg kan komme ut av dette... Har gått i klassen dems i to år og fått et "rykte" på meg, folk er ikke dumme. Så da kan jeg ikke plutselig bryte ut "vi ska'kke finne på noe'a?" (oslodialekt ;) ). Det føles jo så utrolig mongo og jeg kommer til å få pipestemme og krype hjem.

 

Blir forsåvidt oversett når jeg sier noe, ellers får jeg bare et snurt svar tilbake. Sikkert fordi de forventer noe tull/useriøst.

 

Det jeg mente med øyekontakt var for eksempel å gå på gata, og du ser ei jente som var grei nok (jaja utseende, blabla moral) og hun ser tilbake, da er det bare å trekke blikket til motsatt side og gjemme seg fort som F. Vet dette er ganske vanlig, men såååå ekstremt?

 

Jajajaja, får håpe ting løser seg etter VGS, har mer eller mindre gitt opp nå... Får fokusere på helsa og lappen istedet... :(

Endret av chokke
Lenke til kommentar

For noen er smalltalk vanlig, inkl. meg selv. Det er vanskelig å holde samtaler med folk en ikke kjenner. Slik er det bare. Men det kan læres opp. Prøv å hør på andre da de smalltalker litt og plukk opp litt tips.

 

"Hva skal du i ferien"

"Hva skal du i helga"

"Hva synes du om *sett inn lærer*"

"Fint vær i dag, håper det holder seg slik *sett inn tidspunkt*, tenkte jeg skulle bade da"

osv. kan funke til å starte samtaler. Enten om ferie, baksnakking av lærere eller badetemperaturer.

Lenke til kommentar

Livet suger seriøst. Alltid er det noe som går galt, man er forelsket men personen deler ikke føleser med deg. Når man er ferdig med det problemet, så kommer det noe nytt. Enten familie, venner eller skole...

 

Hvorfor skal livet være så tøft :( Føler at ingenting går min vei lenger, skal på ferie snart og prøve å leve litt bedre... VGS snart så ting ordner seg nok etterhvert...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...