Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ødela alt i går. Endelig fungerte ting fint med eksen, veldig fint, så kommer jeg og ødelegger alt fordi hun kliner med en annen kar. Ikke at jeg har noe med det, men jeg synes det var ganske respektløst. Hun sier at hun så etter meg, og det er greit nok det, jeg tror på henne. Så jeg fucker til alt, kaller henne alt mulig, blir drit lei meg, alt ødelagt.. Som jeg har jobba for i 4 måneder.

Lenke til kommentar
Jeg er en

 

- hatefull

- superegoistisk

- agressiv

- ubetenksom

- selvmedlidende

- destruktiv

- skadesfro

 

person...

 

What to do?  :(

8775895[/snapback]

Jeg er en idiot folk hadde klart seg best uten. Ihvertfall de som betyr noe for meg. Ene jeg er superglad i sårer jeg noe helt jævelig, også sitter jeg og whiner og sutrer til de andre. Stakkars mennesker. *grave seg ned*

Lenke til kommentar
Jeg er en idiot folk hadde klart seg best uten. Ihvertfall de som betyr noe for meg. Ene jeg er superglad i sårer jeg noe helt jævelig, også sitter jeg og whiner og sutrer til de andre. Stakkars mennesker. *grave seg ned*

8776397[/snapback]

Det der stemmer ikke, Eivind. Folk som hører på 'whininga' di, hører fordi de bryr seg. Du er ingen belastning, hvertfall ikke for meg.

Folk sårer folk. Vi er alle mennesker, og vi feiler i blant. Gjelder å ta lærdom fra det og unngå at man gjentar det. Spesielt mot mennsker man er glad i. Vis litt ydmykhet, så kan det løse seg ganske fort.

 

Tror verken du, Ida eller DeadEmotion er ting som superegoitiske. Den tanken kan dere bare slå i fra dere.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, jeg vet det ikke er så lett.
Lenke til kommentar
Jeg er en idiot folk hadde klart seg best uten. Ihvertfall de som betyr noe for meg. Ene jeg er superglad i sårer jeg noe helt jævelig, også sitter jeg og whiner og sutrer til de andre. Stakkars mennesker. *grave seg ned*

8776397[/snapback]

Det der stemmer ikke, Eivind. Folk som hører på 'whininga' di, hører fordi de bryr seg. Du er ingen belastning, hvertfall ikke for meg.

Folk sårer folk. Vi er alle mennesker, og vi feiler i blant. Gjelder å ta lærdom fra det og unngå at man gjentar det. Spesielt mot mennsker man er glad i. Vis litt ydmykhet, så kan det løse seg ganske fort.

 

Tror verken du, Ida eller DeadEmotion er ting som superegoitiske. Den tanken kan dere bare slå i fra dere.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, jeg vet det ikke er så lett.

8776429[/snapback]

 

Jo, jeg er i hvert fall ganske så egoistisk. Setter mine egne behov først, så gir jeg faen i om andre blir såra i prosessen... Etterpå sitter jeg igjen full av anger, men det nytter ikke å være etterpåklok. Jeg kan det å såre folk og noen ganger er det ikke nok å si at jeg er lei meg... Jeg irriterer meg over små, uviktige ting og skaper unødige konflikter. Jepp, det er min spesialitet desverre...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg vil ha en venn.

Jeg vil ha en venn som ikke kan si "kansje".

Jeg vil ha en venn som ikke kan si: "Kansje jeg kommer bort til deg!"

For å så å si: "Unskyld, jeg kan ikke komme! Jeg fikk besøk / er på besøk hs: * I DONT GIVE A FUCK*", 30min etterpå.

Jeg vil ha en venn som ikke kan si: "Kansje jeg blir med på den sommerfesten!".

For å så å si: "*blabal* har bursdag samme dagen, eller dagen etterpå som den sommerfesten."

Jeg vil ha en venn, hvor ressultatet ikke blir at jeg nok en gang føler meg nedprioritert til fordel for noen andre. En venn som ikke skal helgardere seg med ordet / utrykket "Kansje", slik at han, eller hun, kan hoppe av med en gang noe bedre kommer opp.

 

Faen og. Er det slik alle venner er? Er det slik vennskap egenrtlig er? Jeg har ikke kjent noe annet. Ikke rart jeg dytter folk vekk fra meg. Faen skal jeg med 'venner', uansett. Ikke rart jeg isolerer meg mer og mer, er bare en som kan såre meg da, og det er meg selv.

 

Selvsakt velger man en venns 18årsdag, fremfor en kjedelig sommerfest. Dog. Han er den eneste vennen jeg har. "Du er den eneste som virkelig kjenner meg". Faen skal det bety? Du velger jo 18års dagen til noen du ser 4ganger i uken, fremfor meg, som du ser i what? 3-4uker i året?

 

Trodde jeg var kvitt dette drittet når jeg ble ferdig med u-skolen. Trodde jeg var komt meg unna "kansje", folkene. Neida, selvsakt skal den jeg blir best kjent med i klassen (ei jente) være en "kansje person". Selvsakt skal den eneste vennen jeg har (som forøvrig bor 8t herfra) også helgardere seg med "kansje".

 

Hah, hva syter jeg om egentlig? Er jeg egoistisk, som blir lei meg over at min beste / eneste venn velger en annen vens 18årsdag, fremfor å komme til meg og bli med på en relativt kjedelig sommerfest? (Det hadde blitt morsom, om han ville blitt med. Nå blir din kjedelig. Eller.. Det er jo selvsakt hva man gjør det til. Fri flyt på alkaholen kan bidra litt på morsomhetsfaktoren.)

 

Jeg hadde faktisk gledeg meg til noe så banalt, som å drikke meg full med han. Yay!

Lenke til kommentar

Yaaay!

Eksamen gikk til helvette, første gang NOENSINNE jeg har kjent følelsen; "Stryk" ....

Også på eksamen da ;_;!

Håper det blir en to'er vertfall, bedre får jeg ikke.

 

Acces er visst ikek så lett som forventet...

 

Også er det mer, *klage klage whine whine* gidder ikke lenger PRØVE og bli mer sosial...

Da må jeg først finne nye venner,s om ikke dolker enn i ryggen pga legning

Orker det?

Nei, ...

Lenke til kommentar
Yaaay!

Eksamen gikk til helvette, første gang NOENSINNE jeg har kjent følelsen; "Stryk"

8780723[/snapback]

Må nesten bare si det:

Doesnt it just feel GREAT? :tease:

Savner ungdomsskolen, for der jobba jeg faktisk.. Fikk 6er på eksamen også :ohmy:

Mens på VGS... Totalt omvendt.. Blir glad hvis jeg får 2er på eksamenen nå ^^

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp sikret søstra mi et nytt psykisk sammenbrudd....  :cry:

8781862[/snapback]

Hva har skjedd? Lyst til å fortelle?

8781924[/snapback]

Siden hun er syk har jeg hatt ansvaret for fuglene hennes. I går var hun bare hjemmom for å sjekke hvordan ting var der. Hun ringte med og sa at fuglene hadde lite mat, og at jeg måtte stikke til naboen for å hente mat, siden hun ikke kunne. Jeg trodde da at de hadde noe mat, men det var ingenting, og hun hadde fjernet matskålene. Så da jeg kom bort der i dag var en av fuglene døde. Selvfølgelig var det den nye og den fineste av dem. Fy faen. Som om hun ikke er dårlig nok fra før!

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp sikret søstra mi et nytt psykisk sammenbrudd....  :cry:

8781862[/snapback]

Hva har skjedd? Lyst til å fortelle?

8781924[/snapback]

Siden hun er syk har jeg hatt ansvaret for fuglene hennes. I går var hun bare hjemmom for å sjekke hvordan ting var der. Hun ringte med og sa at fuglene hadde lite mat, og at jeg måtte stikke til naboen for å hente mat, siden hun ikke kunne. Jeg trodde da at de hadde noe mat, men det var ingenting, og hun hadde fjernet matskålene. Så da jeg kom bort der i dag var en av fuglene døde. Selvfølgelig var det den nye og den fineste av dem. Fy faen. Som om hun ikke er dårlig nok fra før!

8781958[/snapback]

 

Bare si at doffen har reist på ferie...

 

Nei det er synd når slikt skjer :ermm:

Lenke til kommentar

Mamma har allerede ringt hun. Jeg vil ikke høre hva hun sa, og jeg har ikke lyst å se hun på en stund. Fikk faen meg panic da jeg så fuglen. Bare gi den og de andre mat og gikk. Tok den ikke opp eller noe. Jeg vet hun er sur som faen på meg. Jeg drepte tross alt fuglen hennes :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...