Aeternus Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Frøkna har ikke gitt lyd fra seg på to dager selv om jeg har ringt masse osv.Liker ikke det, blir alltid så redd for at det har skjedd noe... Isj, får vel ringe en av venninnene hennes og mase. Du burde nok ikke ringe venniner og mase. Det er min erfaring i hvertfall. Konsentrer deg heller om å få tak i madamen du. Får håpe for din skyld at hun har en god grunn til å ikke svare deg. Kjenner problemstillingen din alt for godt desverre. Er hat når din bedre halvdel ikke er å få tak i når man vil. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Vet, hater det så intenst. Begynner å tenke på om noe har alvorlig har skjedd henne... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) *sletta* Endret 5. april 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 MrLeftfield: synd å høre, MEN en ting skal du ha. Du har gjordt et forsøk, det er mer enn det jeg kan si Bør vel selv se å få ut fingern og gjøre noe selv også, men det er jaggu ikke lett. Som JallerTraller sier, bare å prøve igjen hesten har dæva kjøper meg hest neste uke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Frøkna har ikke gitt lyd fra seg på to dager selv om jeg har ringt masse osv.Liker ikke det, blir alltid så redd for at det har skjedd noe... Isj, får vel ringe en av venninnene hennes og mase. Det var da en rar oppførsel på henne.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Vet, hater det så intenst.Begynner å tenke på om noe har alvorlig har skjedd henne... Mest sannsynlig ikke... Kansje hun bare ønsker et par dager for å slappe av/sove... Hvem gjør ikke det Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) ok, jeg har lovet meg å IKKE tenke så mye på det imorgen. Så er det idag.....og jeg tenker...crap.. sms vs ring-ring. Edit: er snakk om å be en ut. Endret 7. april 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 MrLeftfielt, jeg ville gått for å ringe, bare skrive en lapp eller noe med stikkord. Litt skummelt, men mye mer personlig enn sms... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) so like.....hu jobber på en SFO i Ås ett sted, trur jeg. Jeg er ikke sikker men trur hu er lærling. so like.... 1)"hei, hvordan går det?" 2)reflektere det som ble sagt og svare 3)slenge inn noe om dagen min idag. 4)---> står fast<--- 5)"skal vi finne på noe en dag?" 6)--->avslutnings setning av en eller annen slag.Insert here<--- 7)"ha det bra. vi snakkes" elns so like....whacha think? Endret 7. april 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 so like.....hu jobber på en SFO i Ås ett sted, trur jeg. Jeg er ikke sikker men trur hu er lærling. so like.... 1)"hei, hvordan går det?" 2)reflektere det som ble sagt og svare 3)slenge inn noe om dagen min idag. 4)---> står fast<--- 5)"skal vi finne på noe en dag?" 6)--->avslutnings setning av en eller annen slag.Insert here<--- 7)"ha det bra. vi snakkes" elns so like....whacha think? hørest bra ut det der Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 so like....jeg spiser litt nå, er litt sulten. Så ringer jeg...GeGe, Mr.Ojiveson. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 so like....jeg spiser litt nå, er litt sulten. Så ringer jeg...GeGe, Mr.Ojiveson. lykke til Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 er du sikker...det må jo ikkje vere bra:P Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 er du sikker...det må jo ikkje vere bra:P akkuratt nå sitter jeg med flere liter adrenalin i blodstrømmen, så DET driiiter jeg mildt sagt i Ringte hu istad, tok ikke tlf. Er sikkert ute en tur med alle de unga i SFOen elns Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Har hun to jobber? Hvis ikke er det vel litt rart at hun skulle jobbe både lørdag og søndag? SFO har vel bare åpent om hverdagene. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Har hun to jobber? Hvis ikke er det vel litt rart at hun skulle jobbe både lørdag og søndag? SFO har vel bare åpent om hverdagene. det jeg tenkte også på. så jeg lurer egentlig på om det er verdt det. Jeg kan ikke huske henne å nevne en annen jobb.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Ikke tenk på det! Prøv! Prøv! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Ikke tenk på det! Prøv! Prøv! lukter jeg kødd her, eller mener du det? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Er noe i det han soier om jeg tolker det rett.. Virker kanskje som du tenker for mye.. Ikke tenke på hva som kan gå galt.. Om noe går galt lærer du av det og er ikke noe du kan gjøre med det som har skjedd Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Virker kanskje som du tenker for mye.. det er 100% korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg