Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Høres akkurat ut som moren min.. Kommer alltid inn på rommet for å fikse på ting, ser på meg som om jeg var helt invalid, og går å maser på meg som om jeg var 5 år :(

 

Som du sa, å gå på skolen å ikke ha venner, å så komme hjem til det, gir deg (meg) ikke så sykt lyst til å leve..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan jeg gjøre får at Faren min skal være stolt av meg :cry:

8734296[/snapback]

 

Vis han at du ikke sliter med det samme som han, f.eks. i et bursdagkort eller noe fortell han at du er glad i han eller noe (Regner med at du mener det innerst inen en plass). Sånt setter spor, og han kommer til å tenke at du er mye sterkere enn han er.

Lenke til kommentar
Urk. Har er sånn dag hvor man bare føler seg.. crap. Ikke bra nok, ikke flink nok, ikke søt nok, ikke hjelpsom nok. Alt er bare dritt.

 

I blant virker det som om jeg vier livet mitt til å hjelpe og stille opp for alle andre. Et klapp på skulderen i blant hadde vært jævlig fint.

8752616[/snapback]

 

/E-Clapp på skulderen. Du er flink :)

Lenke til kommentar
Urk. Har er sånn dag hvor man bare føler seg.. crap. Ikke bra nok, ikke flink nok, ikke søt nok, ikke hjelpsom nok. Alt er bare dritt.

8752616[/snapback]

Du er bra nok, flink nok, søt nok og hjelpsom nok. Og du er absolutt ikke dritt.

 

edit:

Sorry for dobbelposting.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
hvodan endet denne tråden her? trodde den var gjemt i OT-baren

8754607[/snapback]

Ettersom depping ofte kan kobles med div. "sykdommer", som bipolar osv, ble den flyttet til "Helse", delen av forumet når den delen ble opprettet.

8754770[/snapback]

Ikke helt riktig. Var vel mest for å kunne tillate anonym gjesteposting om ikke jeg misforstod...
Lenke til kommentar
Gah, selvskading

Før så var det kutting og slikt, men nå....enten så spiser og spiser jeg, ellers så bare sulter jeg meg i stykker.

Går opp og ned 10kg hele tiden pga dette, pjuh ! >.<

8764448[/snapback]

 

Hvis du sulter deg så tar kroppen vare på fettet, dette er ille. Du forbrenner også svært lite. Hvis du spiser mye legger du deg mer enn du klarer å forbrenne. Optimalt er det lurt å spise mange små måltider slik at du ikke blir sulten, men samtidig er måltidene sunne nok slik at du ikke legger på deg.

Lenke til kommentar

Siste to uker av mitt liv har vært ganske så meningsløse. Sliter med halsbetennelse/influensa/bihule-dritt pga. jobben. Jeg får ikke gjort noe med mening nå som jeg bare sitter her. Vanligvis er det nye ting hele tiden og ikke et sekund på baken.

 

Skulle stille opp på Idol audition i dag, bare på pure. Men det var ikke på tale, prøver heller å puste. Virker som om halsen min holder på å kollapse.

 

Det at arbeidsgiveren min totalt driter i helsen vår er helt uakseptabelt. Når de i tillegg hadde tenkt å nekte meg å dra på ferie, da sa jeg opp på dagen. Akkurat nå så er jeg litt under middels i humør for å si det mildt.

 

Anyway, hadde vært kos å stille opp på Idol, de fleste kan jo ikke synge for ett øre...

 

Krysser fingrene for at jeg er frisk til eksamen på mandag.

Lenke til kommentar
Var på Idol. Har på følelsen at jeg dumma meg så jævlig ut både når jeg snakka med programlederne og når jeg sang. Kommer garantert på tv...dammit.

 

Det er ikke om å gjøre å lage en sangkokuranse, det er kun om å gjøre å lage best mulig TV.

8768878[/snapback]

Er jo din skyld at du blir dritt ut hvis du suger da,

 

Må ta opp stemmen og se hvordan den er først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...