Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Argh .. Me kom på 2. plass i Handball-festivalen .. -.-! VA JO SÅ NÆR Å VINNA !!

8723616[/snapback]

#Ikke gidd å poste håpløse ting som; "Å nei, jeg tapte i CS _whine_,_whine_!!1!!"

Jeg vil anbefale deg å lese reglene. Det er nok litt mer innviklede problemstillinger enn tap i diverse ting som er aktuellt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At vær gang noen spør om og se bilde av dama, og når de ser det så sier de "men...hun var jo pen". akkuratt som om det skulle være et sørens sjokk. Jeg kan da ikke være så stygg :no:

Og når Pappa skrøt av meg og broren min til en kammerat av han så sa han først om broren min "Han er knall god med mopeder og bla bla om hvor god han var"(Han var veldig glad i stemmen)og så ser han hit på meg og sier"Han der er god i data"Med helt rolig stemme. Hva kan jeg gjøre får at Faren min skal være stolt av meg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Anonym_

Jeg er lei av å la en annen styre det følelsesmessige livet mitt. Selvom hodet mitt sier at jeg aldri mer burde la folk som er dårlig for meg komme inn i livet mitt igjen, vet jeg ved meg selv at jeg hadde sluppet alt jeg har i hendene for han.

Og det plager meg. For selvom jeg har verdens deiligste kjæreste nå, greier jeg ikke glemme han. Det er ingenting å hente der, men bare tanken på at jeg aldri får han vrir seg i magen min.

Kansje jeg bare er bortskjemt. Det plager meg hvertfall. :hm:

I tillegg må jeg muligens fjerne egglederne mine. Det betyr at jeg ikke kan få barn naturlig. :(

Lenke til kommentar
Hva kan jeg gjøre får at Faren min skal være stolt av meg :cry:

8734296[/snapback]

Du skal nok se at faren din er stolt over deg. Problemet med 99-prosent av alle mennesker er at de er veldig flink til å si i fra hvis noen gjør noe feil, men ikke engang nevner det når ting går bra.

Det er bare sånn verden er, og alle fedre er like glad i alle ungene sine innerst inne. Selv etter raserianfall med mange stygge ord fra foreldrene mine, så vet jeg at de er glad i meg. Aldri har jeg hørt et eneste godt ord om meg selv fra mor eller far, men om de er glad i meg¿ Ikke tvil...

Den beste indikatoren er hvis mor blir redd når du skal ut og gjør noe nytt. F.eks passer på å pakke ekstra klær til fjellturen, ber deg passe på, skal ha deg inn før 12, osv. Alt går innunder det med at folk er flink til å si når ting kan eller går galt.

x-nobbit, jeg vet veldig godt hvordan du føler deg. Jeg har følt det sånn mange ganger selv, men forhåpentligvis så innser også du at de er stolt av deg, selv om de ikke utstrakt skryter av deg når naboen går forbi.

Så lenge faren din ikke tydelig avviser deg, så er han nok stolt over deg skal du se. Jeg og er glad i mange mennesker og er mektig stolt over de, men uheldigvis er det ikke alltid like lett å fortelle det med ord. Det er mye man tar for gitt vettu. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg må bare innom her for min egen del. Nå har jeg hatt problemer med halsen nesten en måned til sammen de siste tre månedene. Likevel så er det småtteri i forhold til de følelsesmessig belastende tankene dere andre sitter meg.

Jeg har ikke mulighet til å henvende meg til hver enkelt av dere, men jeg leser så godt jeg kan. Jeg vil bare si at jeg har all medfølelse, men i mange tilfeller rekker ikke min empati til. Jeg kan bare forestille meg hva mange av dere går gjennom.

Selv om ikke alle får direkte respons i denne tråden, så må dere vite at det er folk som leser og tenker og bryr seg om dere.

Lenke til kommentar
Dagen i dag har vært helt jævlig! Jeg er mer deppa enn på lenge...  :cry:

8736161[/snapback]

Få det ut! :)

Hjelper ikke sitte inne med det.

8736219[/snapback]

Noen dager vet jeg ikke en gang hvorfor jeg er deppa... Det skal egentlig utrolig lite til. Kanskje bare en liten bemerkning eller kommentar... Jeg hater når mamma og pappa kommer inn på rommet mitt, kjefter og smeller. Vil helst være i fred. Har lysst til å flytte ut, men først må jeg ha jobb... De fleste på min alder har eller har tidligere hatt jobb. Er ikke fordi jeg ikke gidder. Er bare så jævla sjenert og får derfor aldri summa meg til å søke... Og så har jeg så sykt lysst på alkohol. Smaken, følelsen det gir (eller følelsene det tar), ja i det hele tatt... Kunne drukket så og si hva som helst, så lenge det var alkohol i... Fytti helvete... Jeg ser svart på tilværelsen i dag... :(

Lenke til kommentar

Fyfaen for et helvetes helsevesen det er i dette landet! Nå har jeg gått sykemeldt i snart et år. Og når man har vært sykmeldt i et år, da skal man inn på trygdekontoret og snakke med saksbehandlere og byråkrater om hvordan man skal komme seg inn i jobb igjen, og hva man kan gjøre for å begynne i arbeid så fort som mulig.

Til helvete med jobb! Og til helvete med penger! Jeg vil bli frisk, jeg vil snakke med kirurger eller leger! Ta alle pengene jeg måtte ha på konto, hiv meg på gata om det så må til, men se til helvete å gjør meg frisk! Jeg vet det går an, og slutt for helvete å smålappe meg sammen, når det faktisk finns metoder for å gjøre meg frisk!

Ikke rart jeg går sykemeldt i et helt forbanna år, når det tar et halvt år å komme inn på en avdeling på sykehuset her! Nok er nok. Jeg får bli sykehusflyktning jeg også, og reise landet rundt etter sykehuset som har kortest ventetid.

Ventetid? Hva er forresten det for et ord? Kall det heller håpetid! Jeg venter ikke på å komme inn, jeg håper! Denne kjøttsekken begynner å få nok! :mad:

Phew! Deilig med en utblåsning i ny og ne. Det kommer flere..... :(

Lenke til kommentar

Ikke noe vondt ment (ikke at jeg tror du tar det sånn heller), men dønn seriøst: Jeg tror ikke du har ikke godt av å være i et slikt miljø. Foreldre skal etter min mening ikke påføre egne barn et slikt press og forventinger. Greit nok, man vil helst at egne barn skal være sånn og sånn og sånn, men det får da være grenser også. Det er galt, i mine øyne, når man rett ut sier at "du suger". Ingen er perfekt, selv ikke egne barn. Strengt tatt bør du si til henne at hun bør kutte det ut, men jeg veit det ikke akkurat er enkelt.

Uannsett, dette er faktisk noe du i aller høyeste grad bør snakke med noen om, som f.eks rådgiver på skolen, psykolog e.l. Et hjem skal ikke være noe du gruer deg til å komme til. Det skal være et trygt sted hvor du veit det finnes personer som er glad i deg og tar vare på deg. Slik det er nå virker det som det er mer et destruktivt sted for din del.

Lenke til kommentar
O-M-G

Lei av og være lei,

Lei av og være usosial binge uten venner D:

Gidder ikke JAKTE på nye venner etter denne dumpingen, gidder ikke og orker ikke.

Så utrolig lenge til neste år hvor jeg begynner på folkehøgskole eller noe, LENGE.

"Hvorfor er du ikke ute?"

-De få gangene jeg skal ut så nektes jeg, de stoler ikke på meg. De tror jeg skal ha homsesex med alle de gamle mennene og kjøpe dop.

"Hvorfor er du ikke som fetteren din?"

-Uhm, fordet jeg ikke er fetteren min kanskje?

Hva er så spessielt med han?

Ja, gode karakterer, han fester osv, Men....

Han ... er dum, virkelig.

Han er direkte dum ;S

Er så lei, ordet "meg/jeg", lei av og være alene hele tiden, lei av den stygge sosiale angsten jeg har fått.

Tør ikke møte folk, virkelig ikke

"Jeg er så stygg og kjedelig" svirrer rundt hele tiden, HELE TIDEN

8751760[/snapback]

:O . AKKURAT sånn er det for meg og. Eller jeg er ikke homofil, men mamma tror jeg er det og "spøker" med om at jeg ikke skal komme ut av skapet snart? Hva faen? Forventer de at jeg er homo? Kun fordi jeg ikke vil snakke med dem om hvordan jenter jeg liker? Har ikke noe imot homofile, for å få det på den sia...

Og så denne sammenligninga da.. Herregud... "Hva gjør (xxx) nå?" "Er han på fest dnene fredag-/lørdagskvelden?" "Har han et liv?" Gni det inn, bra gjort mamma!

"Hvorfor tar du ikke bare med de (xxx) hjem og ser film? Du vet vi er glad i deg! Pjatt pjatt pjatt jeg ikke bryr meg en skit om pjatt pjatt"

HVOFOR skal det være så jævla vanskelig å få til EN ting her i verden?? Sattan altså

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...