chokke Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 NÅ legger jeg meg. Ikke at matteprøven er noe problem, mer ubehagelig, men håper lærerern kan se gjennom timene hva en elev er god for, ikke snittet av 3 prøver. Føler også at pappa er direkte flau over meg, med tanke på at jeg ikke vil i militæret og "ikke har noe liv", som han hadde. Mamma er som sagt litt mer forståelsesfull, men vil ha et jævla avhør hver gang jeg kommer ut i stua... Natta! Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 God natt da Sov godt og søte drømmer Hehe.. Ja sliter med noe av det samme her. Mor skjønner ikke at det å være ung kan være vanskelig! Sliter med all sex-fikseringa, utseende og den sosiale biten. Hater småprat! Må liksom snakke om noe som interesserer meg Men hvilke ungdommer gjør det i disse "feste og drikke oss sannseløse" tider Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Faen... Hva gjør man? 3 valg: 1. Gå på skole her siste året, jobbe litt ved siden av og spare. Prisen som må betales? Bo her, ingen venner, utrfrysning, misstrivsel og hets. 2. Gå på skole 40km unna her. Men da møter jeg fortsatt folk herfra, jævlene som har holdt meg nede. Evt kan jeg flytte ditt, bli fattig student siste året. 3. Flytte og begynne på skole i, feks...Akerhus. Da får jeg en totalt fresh start som ønsket og ting blir kanskje så mye bedre! Enda et problem; Liker en som bor i den byen 50km unna... Og enda ett: Jeg er blitt så innesluttet etter de 4 siste årene som sosial einstøing, uten venner og indre konflikter med seg selv Kanskje sosial angst? Redd for at folk skal kjenne meg igjen og slikt >.< Men trenger den nye starten, men hvordan går det? Får minimalt med stipend, siden mor har masse penger og ikke gidder hjelpe meg. De nekter meg sikkert og gå på skole langt vekk...selv om det vet hvor mye det trengs.... Men er jo 18 til høsten, burde gå? taes det da hensyn til foreldre sine inntekter? Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Om du klarer, og orker, gå det siste året du trenger for å fullføre vgs. Så står du fritt til å søke deg omtrent hvor som helst i landet. Er uansett et veldig vanskelig spørsmål å besvare, uten alt av detaljer, som gjerne ikke hører hjemme på et åpent forum. Har ei venninne som er i mye av samme situasjon som deg, skulle ønske det var en enkel og god løsning å gi dere begge. Det at du er redd for at noen skal kjenne deg igjen, kan gjerne være sosial angst, eller bare angst i utgangspunktet, spesielt om det omhandler "fare for mobbing". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg sårer den ene personen på denne jorden jeg elsker og jeg klarer å fucke opp alle de tingene jeg vikelig bryr meg om. Hva er gale med meg? Lenke til kommentar
acon Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg sårer den ene personen på denne jorden jeg elsker og jeg klarer å fucke opp alle de tingene jeg vikelig bryr meg om. Hva er gale med meg? 8669268[/snapback] jeg har gjort det samme, og synes egentlig at alt er galt med meg.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Stubbekropp: Bare gå siste året på videregående der du er nå, etter det kan du gjøre mer eller mindre hva du vil. Selv om det er tungt så er det bare å få det overstått. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Så. I dag har jeg altså bestemt meg for å prøve å anskaffe meg ingrediensene til den berømte "cocktailen" som det skrives så mye om. Selvmordstankene har økt den siste tiden og ironisk føler jeg meg mer trygg hvis jeg har ingrediensene i skuffen her hos meg. Men, jeg har sverget at jeg skal reise bort før jeg evt. gjør det. Samle sammen alle pengene og verdisakene og bare reise bort for å se om jeg finner noe som gir livet mitt mening igjen. Kanskje det er derfor jeg vil gå til anskaffelse av medikamentene nå, fordi at jeg da vet at jeg da har et (forhåpentligvis) sikker metode som jeg kan ty til hvis det går galt. Ellers har situasjonen ytterligere forverret seg, har ikke vært på skolen på en lang stund og har mistet alt håp om å fullføre skoleåret. Siden mye av min sosiale kontakt også er via skolen, er mitt sosiale liv på bånn igjen. Alle typer medisiner jeg har prøvd har ikke fungert i det hele tatt, ei heller psykolog. Kjenner at håpet bare forsvinner ettersom at hjelpen jeg en gang så fram til og ga meg håp har vist jeg å ikke hjelpe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har slettet 6 poster som ikke hadde noe særlig her å gjøre. Lenke til kommentar
Choppi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Var i toppers humør helt til jeg kom på at jeg har glemt å skrive sjangeren på eksamen Blir vel trekt for det? Faen, nå får jeg ikke 4 engang Endret 22. mai 2007 av Choppi Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Var i toppers humør helt til jeg kom på at jeg har glemt å skrive sjangeren på eksamen Blir vel trekt for det? Faen, nå får jeg ikke 4 engang 8673268[/snapback] 10. klasse ? vi fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å skrive sjangeren vi skrev i Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Og hvorfor skulle ikke sensorene få vite sjangeren? Kunne vært f.eks. 6 hvis det var en novelle, men 4 hvis det var en historie... Å skrive sjangeren var ABSOLUTT noe vi ikke måtte glemme, fikk vi beskjed om husker jeg Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Og hvorfor skulle ikke sensorene få vite sjangeren? Kunne vært f.eks. 6 hvis det var en novelle, men 4 hvis det var en historie... Å skrive sjangeren var ABSOLUTT noe vi ikke måtte glemme, fikk vi beskjed om husker jeg 8673862[/snapback] Bra du var positiv Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det kan også tolkes som om at du ikke vet hvordan du følger kjennetegn til uansett hvilken sjanger, så du bare skriver en tekst og nevner ikke sjanger, fordi du ikke vet om noen sjangerkjennetegn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 jamen satan heller da. Mamma er medlem på facebook... herregud. Og hun skal jo absolutt sjekke profilen min hele tia... Og samme med MSN... Noen måte å sperre folk ute fra profilen? Det er også hennes skyld at jeg ikke legger ut ET bilde av meg der, for da kommer hun "Jeg så bildet på facebook, ååå så fint! Blabla unødig skryt jeg vet du sier fordi du er morra mi" Uansett, enten kommer jeg til å få den smellen i trynet og gå ned i enda et fag (matematikk) om jeg ikke gjorde det bra på sannsynlighetsprøven idag. Var egentlig bare en oppdatering fra gårsdagen da. Skal også løpe 4-5 km under 20 minutter imorra. Blir enda en stryk om jeg ikke er "for syk" til å gjennomføre det.... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå kan ikke jeg så mye om facebook, men det må da vel finnes en måte å blokkere folk på Og hva med MSN? Er jo enkelt og greit bare til å blokkere henne... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå kan ikke jeg så mye om facebook, men det må da vel finnes en måte å blokkere folk på Og hva med MSN? Er jo enkelt og greit bare til å blokkere henne... 8675070[/snapback] MSN er ikke problemet, facebook er. Fordi hun jevnlig sjekker profilen min, noe jeg ikke vil og det hjelper ikke å si ifra til henne heller... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Rapporter henne som en pedo Neida, tuller, men det er vel noe i settings en plass, som på youtube? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Lag en ny profil på Facebook der du ikke gir henne beskjed? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 MSN er ikke problemet, facebook er. Fordi hun jevnlig sjekker profilen min, noe jeg ikke vil og det hjelper ikke å si ifra til henne heller... 8675113[/snapback] Facebook har en Privacy sak som du kan bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg