Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

grrr, folk som behandler dyr på den måten skulle fått penis avskjært med en sløv brødkniv. Er som du sier, det er ikke følelseløse gjenstander. Jeg vil ha en katt!

elsker dyr :)

8660324[/snapback]

hah, sløv brødkniv :p

Søskenbarnet mitt er akkurat lik med dyr.. En gang knakk han nesten nakken på katten, følte bare at jeg fikk lyst til å kjøre knytteneven langt inni de stygge trynet hans... Blir så forbanna på slikt :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vold avler vold.

8665259[/snapback]

Alle store verdensproblemer har blitt løst med vold, dvs. krig, smerte og død er det eneste som får folk til å gi seg. Svært få personer liker å få vondt, derfor fungerer det alltid.

Det suger, men det er sant og det vet alle

Lenke til kommentar
Vold avler vold.

8665259[/snapback]

Alle store verdensproblemer har blitt løst med vold, dvs. krig, smerte og død er det eneste som får folk til å gi seg. Svært få personer liker å få vondt, derfor fungerer det alltid.

Det suger, men det er sant og det vet alle

8665416[/snapback]

Vi lever enda ikke i en fredsverden. Hey! Jeg er selv en som praktiserer vold til tider, men det er dog i rundkjøringer mot en god venn (Bydefyll ftw). Vold på en stor skala, løser sjeldent ett problem. At det avler vold, er mer ett ordtak.

Om du for eksempel slår karen så hardt, at han dør, da er det ikke vold du har avlet, men ett helvetes stort problem. Fengsel i kansje ti år (omgomg) og ett liv på samvittigheten.

Lenke til kommentar

Å herregud...

Fant ut hvordan karakterene mine kommer itl å se ut...

2 i tysk

2, kanskje 3 i gym

2 i eldre historie

2 i norsk skriftlig

2i norsk muntlig

2 i nynorsk

3, kanskje 4 i geografi

5 i matte

5i fysikk

5 i kjemi

Og jeg som skal bli fsyiker og greier...

Mamma kommer til å bli så forbanna, kommer til å fjerne PC'en min. Jeg tør ikke ta kontakt, kommer til å stirre i veggen og enten havne på psykiatrisk eller no. Har IKKE peiling på hva jeg skal gjøre med livet mitt nå....

Lenke til kommentar
Å herregud...

Fant ut hvordan karakterene mine kommer itl å se ut...

2 i tysk

2, kanskje 3 i gym

2 i eldre historie

2 i norsk skriftlig

2i norsk muntlig

2 i nynorsk

3, kanskje 4 i geografi

5 i matte

5i fysikk

5 i kjemi

Og jeg som skal bli fsyiker og greier...

Mamma kommer til å bli så forbanna, kommer til å fjerne PC'en min. Jeg tør ikke ta kontakt, kommer til å stirre i veggen og enten havne på psykiatrisk eller no. Har IKKE peiling på hva jeg skal gjøre med livet mitt nå....

8667691[/snapback]

No offence, men en psykolog hadde kansje vært verdt turen. Ikke alltid at medisin hjelper, men det å snakke om ting, samt bearbeide det kan.

Dårlige karakterer er ikke verdens undergang. Eller.. jo, kansje litt, men husk! Du kan ta de opp som privatist (mager trøst, I know, men sjangsen er der.)

Lenke til kommentar

woohoo, betale 50000 + psykolog. Jada!

Men føler ikke at jeg har lyst til å snakke med en psykolog. Sist gang jeg gjorde det ble det bare stille, og jeg "lovte" å gjøre ditt og datt, noe jeg ikke gjorde, men sa at jeg gjorde...

Herregud...

Såklart er jeg glad for 5 i realfagene, men det holder jo ikke til NTH eller hva søren det heter idag. Blir vel en jobb på rema eller søppeltømmer (ikke at det er så dårlig, men den sosiale statusen på yrket er ikke så bra...)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...