Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker DNA. :)

-----------------------------

Er bare så plagsomt med folk som alltid må snakke drit om andre, uansett hva det er. Klarer alltid å vri det til noe dårlig. noen folk er og blir idioter.

8642697[/snapback]

også da? hva har drittunger som ikke takler at andre fikk seg lit kos me at du skulle kunne ha det litt digg.

men vært borti det der før, men tenk litt anderledes.. du var mongo drita og fikk dei litt, dem var antaglivis ikke så drita og fikk seg ingenting. trudde damer var bra jeg da!? med mindre gjengen du festa med er en homoerotisk interesse klubb.

Lenke til kommentar
På onsdagen var man helt borte, litt for mye sprit. Det er første tingen jeg angrer på, jeg har alltid vært imot å bli helt fullstendig wastings, men har ingenting imot en cider eller to, for eksempel.

Også begynte jeg å rote med ei jente der da, og det var ikke annet enn roting. Men uansett, dette kom ut, og den personen som sa det skal få høre det, tro du meg. Uansett, endel folk mener hun er driiitstygg bare fordi hun ikke er den peneste skapningen på jord, og er litt lav. Jeg kommer garantert til å få høre det mer, da jeg allerede har fått høre at jeg "klinte med styggere enn styggest" og "det styggeste jeg fant". Ja, jeg angrer på at _hun_ startet å kline med meg og jeg hang meg på, men jeg er litt deppa da dette garantert er noe jeg kommer til å få høre fremover.(Nei, hu er ikke _STYGG_ som noen sier. (Smaken er som baken).

Så jeg angrer på at jeg drakk(så mye som jeg gjorde), og at jeg rota med noen. Ingenting av delene var planen for onsdagen, men det bare skjedde. :(

Gah, jeg hater sladder, og spesielt når det handler om meg.

jeg er deppa, men kommer ikke til å bry meg allverdens, måtte bare få det ut her. Jeg er herdet mot endel sladder, men allikevell er det aldri gøy å vite at alle snakker om noe dumt du gjorde.

8642036[/snapback]

Typisk fyllesladder, irriterende dog, men fyllesladder. Enkelte finner stor glede av å mobbe andre, skjønner ikke hvorfor. Du kan nå i det minste skryte av at du fant ei å rote med, slik at dine lepper var mer rundt henne enn ølflaska, som de fleste sikkert satt å sutta på som noen små furtne drittunger.

Kun rein sjalusi fordi du rotet med noen og de ikke. Jeg synes det er alt for mange skjønnhets idealer ute å går i dag. Jeg liker personelig ikke jenter som du ikke føler når du tar i dem, dvs de er så tynn at de er som vann i henda. Jeg synes dog ikke abnorme overvektige er noe lekkert å se på heller. En lett alminnelig jente med akkurat passe på kroppen og godt humør.

Har gjort mye rare saker i fylla og fådt høre det etterpå. Men de som har sagt noe har fått noen "paulige ord" som vi sier (dvs ikke fine hyggelige ord) etterpå, og passet sitt påskrevet. Hva man gjør under påvirkning har ingen ting å si. Jeg sovna på julebordet vårt etter en meget fuktig aften. Dog jeg sovner ikke i alle anledninger.

Derfor, drit i hva andre sier. Det er det som gjør oss deppa. Man er for opptatt av hva andre sier. Forsøk å høre hva du selv sier for engangs skyld, og ikke hva andre sier. Lettere sagt enn gjort, men det funker. Sleit med depresjon en stund selv, men etter at jeg begynet å drite i hva andre sier om meg har det blitt noe helt annet.

Lenke til kommentar

Ja, er vel ganske langt nede nå , eksamen på tirsdag og føler ikke at jeg er litt forbredt engang , ja det er nå jeg skulle ønske jeg arbeidet mer i norsk timene på skolen

Ellers har jeg fått så mye som 2 drapstrusler , forde en * kamerat * av meg ikke klarer å holde kjeft om noen ting , så hvor langt det kommer til å gå det vet jeg ikke . Men faen da , fatter ikke at han kunne fortelle det engang . ååååh ! herregud.

så joda jeg kom ut i dag da var Mopeden min fint velta , om dette var naturen som sto bak eller om det var noen som har vært der å skubba den til er vel ingen som får vite . Finner jeg ut hvem det var blir det vertfall poleti anmeldt . Pappa snakker knapt til meg forde jeg trossa han å kjøpte noe greier som han ikke ville jeg skulle kjøpe , hva dette var er ikke nødvendig å gå i detalj med. Føler bare alt rundt meg kolapser for tiden . Det er mye annet som har hendt men velger ganske enkelt ikke å skrive om det .

det var måndens utblåsing :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Hvorfor grue seg til eksamen? Det værste som kan skje er at det går dårlig (og det er da ikke verdens undergang) Har selv eksamen på Tirsdag og Torsdag, og jeg har lært at hvis man gruer seg bruker du for mye tid på det og da klarer du ikke konsentre deg ordentlig på eksamen. Slapp av, øv litt, så går det bra

Lenke til kommentar

Har hørt det motsatte angående det å være nervøs før en eksamen. Hvis du er nervøs på eksamen så blir du mindre nervøs på selve dagen. Samtidig at hvis du er nervøs for eksamen så øver du også en del, men hvis du tar eksamen for lett så kan du drite deg ut... Selvsagt varier graden av nervøsitet, men mer eller mindre alle er nervøs før en eksamen.

Lenke til kommentar

5stk er forelsket i meg...

WTF!?

De har ikke møtt meg!

BULLSHIT

Og lovemails, jeg fikk håndskrevne jærlighetsærkleringer i posten.

Noe av det som irriterer meg ved meg selv er:

Når jeg liker noen og får dem til og like meg, så ønsker jeg at de ikke skal like meg!

Finner på unnskyldninger i hodet mitt, hvorfor de ikke skal like meg og hvorfor et forhold til denne personen ikke går ann

Jees...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

lol

det er vel ikke noe galt i at 5 stk liker deg? kanskje litt for mange men uansett ;p

faen så depressiv jeg er for tida :(

Lenke til kommentar

Har drit viktig samfunnsfagprøve i morgen, siste prøven jeg skal ha i dette faget, og jeg her faen meg ikke lest igjennom stoffet engang :( Og jeg som skulle gå for 6. Klarer ikke å konsentrere meg, er helt fjern, vært slapp helt siden jeg var ut på onsdagen. Merkelig.

Lenke til kommentar
På onsdagen var man helt borte, litt for mye sprit. Det er første tingen jeg angrer på, jeg har alltid vært imot å bli helt fullstendig wastings, men har ingenting imot en cider eller to, for eksempel.

Også begynte jeg å rote med ei jente der da, og det var ikke annet enn roting. Men uansett, dette kom ut, og den personen som sa det skal få høre det, tro du meg. Uansett, endel folk mener hun er driiitstygg bare fordi hun ikke er den peneste skapningen på jord, og er litt lav. Jeg kommer garantert til å få høre det mer, da jeg allerede har fått høre at jeg "klinte med styggere enn styggest" og "det styggeste jeg fant". Ja, jeg angrer på at _hun_ startet å kline med meg og jeg hang meg på, men jeg er litt deppa da dette garantert er noe jeg kommer til å få høre fremover.(Nei, hu er ikke _STYGG_ som noen sier. (Smaken er som baken).

Så jeg angrer på at jeg drakk(så mye som jeg gjorde), og at jeg rota med noen. Ingenting av delene var planen for onsdagen, men det bare skjedde. :(

Gah, jeg hater sladder, og spesielt når det handler om meg.

jeg er deppa, men kommer ikke til å bry meg allverdens, måtte bare få det ut her. Jeg er herdet mot endel sladder, men allikevell er det aldri gøy å vite at alle snakker om noe dumt du gjorde.

8642036[/snapback]

hehe. en kompis av meg var og wasta på onsdag og klinte med en stygg jente. dagen etterpå lo vi av det og ingenting mer liksom. vi har vell alle rota med ei stygg dame i fylla? ( hvertfall jeg :D ) det som skjedde når jeg rota med ei stygg jente var at noen prøvde å drite meg ut, men det funka ikke så bra og di fikk høre det ganske mye av venniner av meg :) det går nok bra skal du se.

EDIT : ehm, det virka som om jeg var stolt over det. men det var liksom for å få fram pointe med at det ikke er så farlig?

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Var innom en kamerat forleden dag og ble blåst helt ut av mitt gode sinn. Familien deres har ei katte, ei bikkje og to marsvin. De klarer ikke ta hånd om noen av de. Barna truet marsvinene over på ryggen, noe som er en helt, helt gal positur for en liten gnager(ryggproblemer, og intens redsel) og gikk fra de mens de satt alene på stoler(kan hoppe/falle ned og dør/bli skadd). Katta kaster de rundt i huset, og kameraten min kaster den gjerne i veggen før han tar sveveren på den og kaster den ut fra terrassen. Bikkja har det ikke like ille, men de går aldri tur med den.

Da jeg var der snakket de om å gi bort det ene marsvinet, så jeg slo til. Skal hente den lille bylten i morra. Den er litt gammel, så den kommer sikkert ikke til å leve så lenge, men da får den en bra slutt på livet sitt ihvertfall. Jeg blir kvalm av at folk behandler dyr slik. Som om de var følelsesløse gjenstander. Da jeg fikk holde marsviner jeg skal adoptere på fredag, skalv det av redsel så det ristet av dyret for hvert hjerteslag og hver gang det pustet. Jeg ble helt kvalm av å være i det huset, og satser på at de skal gi vekk det andre marsvinet snart også. Da skal jeg ta var på den.

(synes ikke innlegget hører hjemme i deppetråden? vel, jeg blir kvalm og deppa av å tenke på hvordan de dyrene har det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var innom en kamerat forleden dag og ble blåst helt ut av mitt gode sinn. Familien deres har ei katte, ei bikkje og to marsvin. De klarer ikke ta hånd om noen av de. Barna truet marsvinene over på ryggen, noe som er en helt, helt gal positur for en liten gnager(ryggproblemer, og intens redsel) og gikk fra de mens de satt alene på stoler(kan hoppe/falle ned og dør/bli skadd). Katta kaster de rundt i huset, og kameraten min kaster den gjerne i veggen før han tar sveveren på den og kaster den ut fra terrassen. Bikkja har det ikke like ille, men de går aldri tur med den.

Da jeg var der snakket de om å gi bort det ene marsvinet, så jeg slo til. Skal hente den lille bylten i morra. Den er litt gammel, så den kommer sikkert ikke til å leve så lenge, men da får den en bra slutt på livet sitt ihvertfall. Jeg blir kvalm av at folk behandler dyr slik. Som om de var følelsesløse gjenstander. Da jeg fikk holde marsviner jeg skal adoptere på fredag, skalv det av redsel så det ristet av dyret for hvert hjerteslag og hver gang det pustet. Jeg ble helt kvalm av å være i det huset, og satser på at de skal gi vekk det andre marsvinet snart også. Da skal jeg ta var på den.

(synes ikke innlegget hører hjemme i deppetråden? vel, jeg blir kvalm og deppa av å tenke på hvordan de dyrene har det)

8659345[/snapback]

Jeg skjønner deg godt, noen kan absolutt ikke ta vare på dyr :(

Slike folk burde hatt et forbud mot og eie dyr i det hele tatt, nesten så en burde vurdert og innføre et "sertifikat" for og eie dyr.

Lenke til kommentar
Matte eksamen i dag. Sugde maks! Noe vi ikke engang hadde lært!  :mad:

8661874[/snapback]

uff , kom heldigvis ikke opp i matte , men har norsk i morgen da. Men husker godt fra tentamen at halve klassen sto igjen med 3. pga det var tonnevis med oppgaver med ting vi ikke hadde lært :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...