Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Lykke til MrLeftfield! Det kommer til å gå bra Bare ikke bli som visse "andre" vi kjenner hvis/når du blir "god venn" med hu. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ja, alle lykke være med deg MrLeftfield. Håper det går bra. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hitch er forresten en gøyal film Lo godt til den, ja. Kjøp masse digg og kos dere. Men.. vet du om hun har sett filmen fra før av? Kanskje du kan finne en film å ha i bakhånd tilfelle hun har sett den? jeg har tenkt på det, ja. Miss Undercover 2 er _kanskje_ ett alternativ, men jeg er ikke helt sikker på den. Resten som går på den lokale kinoen er vel ikke så veldig passende. (jeg ser på fredag) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Lykke til MrLeftfield! Det kommer til å gå bra Bare ikke bli som visse "andre" vi kjenner hvis/når du blir "god venn" med hu. jo takk, alle sammen. Og, V, nei det skjer ikke og da mener jeg aldrig Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det er bra. Ellers hadde du fått bank. Neida, men bra du ikke kommer til å bli sånn. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå føler jeg meg utrolig dum og håpløs. hvem er "visse" andre og hva gjør disse? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 gi f*** med å mobbe alle!!! det er tross alt ikkje morosamt å vere sjuk er det noen som mobber her da? lykke til MrLeftfield Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå føler jeg meg utrolig dum og håpløs. hvem er "visse" andre og hva gjør disse? han er min bestevenn, så det var en intern så jeg får vel ikke legge det ut her. Om nysgjerrigheten dreper deg, får du sende PM (jeg pleier å være nysgjerrig selv) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 ok sånn sett ja:) Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jupp, er vel min tur til å gi 'mine to cent'. #1: Ble forlatt av min kjære denne uken. Som lyn fra klar himmel, bestemte hun seg for at det var best om vi 'gikk våre egne veier'. Hun måtte visst 'få ting på avstand - og få orden på følelsene', men det hadde selvfølgelig 'ingen ting med deg å gjøre'. Riight. #2: Utrolig mye å gjøre på jobben. En arbeidsdag er på omtrent 14 timer (uten å regne med pauser). #3: Motorsykkelen min er død. Stempelet er slitt, og kompresjonen er derfor nesten helt borte. Den vil ikke starte - og jeg har rett og slett ikke penger til nytt stempel. Heldigvis er den ikke skjært. #4: Holdt på å glemme denne! Regninger. Massevis av regninger. Ligger etter på halvparten av de - og jeg må derfor arbeide som en gal. Telefonen min havner snart i elva. Endret 5. april 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 ok. "hei, har du sett Hitch?" "Hitch?" "jau, filmen altså" "nei" "Vil du bli med meg på kino og se den på fredag?" "jeg jobber på fredag" "på kvelden?" "ja" "lørdag da?" "jeg jobber på lørdag også" "ok då, vi snakkes då" "ha det" i fucked it up.....and it got fucked up......and now IM fucked up.....ROCK ON, OJIVE (mitt virkelige nick) Fuck this shit, faen meg lei hele dritten. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 ok. "hei, har du sett Hitch?" "Hitch?" "jau, filmen altså" "nei" "Vil du bli med meg på kino og se den på fredag?" "jeg jobber på fredag" "på kvelden?" "ja" "lørdag da?" "jeg jobber på lørdag også" "ok då, vi snakkes då" "ha det" i fucked it up.....and it got fucked up......and now IM fucked up.....ROCK ON, OJIVE (mitt virkelige nick) Fuck this shit, faen meg lei hele dritten. uff da, men sier jo ingen verdens ting så lenge hun jobber da... Spør henne om det er noen dag som passer da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 MrLeftfield: Minner om når eg skulle spørre ut ei jente eg likte, bare sier "skal jobbe" liksom..... =/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 ok. "hei, har du sett Hitch?" "Hitch?" "jau, filmen altså" "nei" "Vil du bli med meg på kino og se den på fredag?" "jeg jobber på fredag" "på kvelden?" "ja" "lørdag da?" "jeg jobber på lørdag også" "ok då, vi snakkes då" "ha det" i fucked it up.....and it got fucked up......and now IM fucked up.....ROCK ON, OJIVE (mitt virkelige nick) Fuck this shit, faen meg lei hele dritten. uff da, men sier jo ingen verdens ting så lenge hun jobber da... Spør henne om det er noen dag som passer da? sa jo jeg kommer til å stivne opp helt faen ass..... Jeg har min natur...virkelig....om den naturen var materialisert en dag, så hadde den vært knust med 100tonns truck... Akkuratt nå er det Mr.Rage og Ms.Pain på besøk. Men, imorgen blir det full gang med analysering og gjennomtenkning......vel faen heller tar det her og nå: - hu måtte kanskje VIRKELIG jobbe. - Jeg sa ikke det jeg skulle ha sagt - jeg stivna opp, 0 kontroll over tankene, 0 kontroll over min personlighet. - Hun var distrahert av posten som hun plukka ut av postkassa rett før det, hun så gjennom. (hun kunne gjøre det seinere når hu kom inn, men fikk sikkert like noja som meg) NP: Mark Collie - In Time. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 MrLeftfield: Minner om når eg skulle spørre ut ei jente eg likte, bare sier "skal jobbe" liksom..... =/ serri det er nesten så jeg ler hysterisk her rofl, menneh...oki.....som gode venn Hitch sa :"Let it marinade". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Synd å høre MrLeftfield Men du skal egentlig være stolt av deg selv, du gjorde noe mange mennesker har problemer med å gjøre Lenke til kommentar
JackT Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Blah. Tips: ikke foreslå dager slik. Spør litt omkring hva vedkommende skal gjøre framover (eks: "Hva er planene dine for helgen da?") og foreslå en dag som virker å være ledig. Dersom h*n da kommer med en unnskyldning, er kanskje løpet høvelig mer kjørt, men det er da også deres tap... Så, opp på hesten og prøv på nytt. Endret 5. april 2005 av JallerTraller Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 MrLeftfield: synd å høre, MEN en ting skal du ha. Du har gjordt et forsøk, det er mer enn det jeg kan si Bør vel selv se å få ut fingern og gjøre noe selv også, men det er jaggu ikke lett. Som JallerTraller sier, bare å prøve igjen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 ja herregud du har bare fått at det ikke passer, gi ikke opp! Når du gir oipp er da du har tapt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Frøkna har ikke gitt lyd fra seg på to dager selv om jeg har ringt masse osv. Liker ikke det, blir alltid så redd for at det har skjedd noe... Isj, får vel ringe en av venninnene hennes og mase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg