Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg er syk :(

jeg har vært syk nå i 1 uke (med 2 dager med 40 feber): høy feber, masse svette, tørhoste så jeg hoster opp en lunge, utrolig svak. Det har jeg hatt siden jeg kom hjem fra TG.

Jeg liker veeeeeldig en jente som går i "klassen" min (voksenopplæring kvelskurs i naturfag så jeg slipper det i påbyggingsåret). Hu er 19 mens resten er sånn.....25-40. Jeg har psyket meg opp til å be henne ut under hele TG (finnes ikke ro i disse dagene). Jeg kom hjem på søndag og skulle prøve å be henne ut på tirsdag. GJETT OM JEG BLE SYK #"¤%"#¤. unødvendig. Så nå har det gått en ekstra uke....tirsdag imorgen......tid for kveldskurs.....jeg er fortsatt tett i nesa :/

jeg kan ikke gjøre noe annet enn å bli oppgitt og si :" F**********N!"

For noe crap, blir så jævlig deppa av sånt. 2uker med "psyching up" til det "store steget" og det ser ut som det må gå en uke til. Jo mer tid som går jo mer blir jeg urolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:scared:

Å snakke om slikt er til å gape så høyt at kjeven går ut av ledd, og gebisset faller i bakken. Skulle hun gjøre om pc`en til en lekekasse for ungen også eller? Med sånne trekantklosser og biler oppi?

Slik du skriver virker det som om hun er ute etter å fange deg. Ditt liv er jo mye gull i forhold til hennes brente skoger...

Edit: Men BARNEROM første kvelden da! :fytterakkern:

Hehe, takk for at du er enig med meg...

Skal strax på apoteket, så se om jeg får tak i henne..

Er så glad for at jeg lever på et så lite sted, nå vet faktisk ALLE hva som har skjedd, :ermm: Ryktene går som en foss her....

Mest lyst til å flytte. Livet mitt her er ødelagt, :no:

Lenke til kommentar
[blublu]

Det går bra. :thumbup:

Du har egentlig ikke noe å bekymre deg for, går det ikke med hu, går det med en annen. (Og det er mange å velge mellom) Det er egentlig bare å prøve. :)

Hvis det ikke går, har du jo Dr3as og meg ;)

[*poff*]

Du bor jo på et veldig fint sted da, har en hytte i nærheten. Har bodd på et sånt lite sted selv, og ryktene sprer seg utrolig fort :hrm: Ryktene kommer sannsynligvis til å forsvinne etterhvert, men fram til da så vet jo du hvordan hun egentlig er. Drit i alle ryktene, det er sannsynligvis mange flere som vet hvordan hun er. Og det er det som gjelder. Er hun gravid, så javel, men da må du bare ta ansvar for den lille ulykken du hadde den kvelden.

Livet ditt er slettes ikke ødelagt. Er hun gravid, så får du bare ta ansvar, og prøve å finne ut noe. Er hun ikke gravid, så kan du bare fortsette å leve livet som før, rykter vil det uansett finnes på alle mulige steder. Og tro meg, de forsvinner like fort som de kom.

Det virker for meg som om hun omtrent ikke bryr seg om hun er gravid eller ikke. Kanskje hun bare vil, som det har blitt sagt før, fange deg. Sånne jenter fortjener egentlig ikke å ha barn, barn skal ha en trygg oppvekst og ikke en oppvekst med et par fedre som kommer inn og ut av livet deres.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Sånne jenter som bruker "tenk hvis jeg blir gravid"-setningen for å holde på en gutt, har jeg ikke ord for ass. Jeg har vært gravid, men spontanaborterte. Det virker jo ikke som om hun tar det seriøst i det hele tatt... Ikke rot deg borti sånne jenter igjen.

Lenke til kommentar
Hehe, takker igjen for info ;)

Så da håper jeg du har rett :thumbup:

Ja, får prøve å nyte resten av dagen....hehe

Hmm, trodde man bare kunne bli gravid under eggløsning(+eggenes levetid), som skjer etter det jeg veit 10-12 dager før menstruasjon. Og etter det jeg har lest merkes denne korte perioden av innehaveren.

Enig Bogan? Eller sitter du med andre fakta?

At det kjennes tviler jeg på. Riktig skal løsne et egg ja og dette skjer hovedsakelig i en periode. Men det kan løsne nårsomhelst ellers også. Til og med under mensen... Så det er ikke noe å basere seg på finnes ingen sikre perioder.

Hun hørtes jo koselig ut hun.. 17 år gamle jenter er skummelt.. De er fortsatt fjortisser men i denne fasen skjuler de det med å tro de er så ekstremt voksne. Men var jo et ekstremt tilfelle du var borti da.. Men herregud tar hun ikke pillen kan du rett og slett bruke litt kjeft!

At folk vet om det hadde jeg ikke brydd meg mye om... Hadde vært stolt av det. At folk komenterer sånnt er ren misunnelse. Når allt kommer til allt er de fleste gutter noen monstre som tar hva som helst så sannt ingen får vite det. Så herregud vær stolt og fornøyd :)

Lenke til kommentar

Hehe, bra du støtter meg Bogan ;)

Var å leverte angrepillene idag. Ho virka mer seriøs idag. Pratet ikke mye med henne, men alikevel.

Ho sa at jeg ikke hadde trengt å kjøpe de, så det kan jo tyde på at ho ville skremme meg når jeg ikke ville ha et forhold.

Uansett, tror det gikk bra denne gangen!

Takker for all støtte her på forumet :thumbup:

Når det gjelder det rykte greiene så er det så plagsomt at alle skal gå rundt og prate om det.

X'en var på skolen i 5 min før et ubevisst antall folk hadde kommet bort til henne og sagt hva de TROR har skjedd. Ingen som vet noe. Utenom x'en da. Fortalte (noe) av det som skjedde til henne igår. Vi har et kjempe flott vennskap (ble sluitt for ca 2 mnd siden etter å ha vært sammen i over 3 år) så ho bare lo av det.

Ho fortalte også at ho hadde rota litt rundt før påske, men ingen har sagt det til meg. Ikke det at jeg trenger å få vite det heller, men det sier liksom litt om hvor ryktespredere jenter er (no offense, mange bra damer der ute også, og jeg snakker ikke på vegne av dere jeg ikke kjenner ;) )

Men som sagt, takker for støtten :)

Så da får vi se om 9mnd hva som skjer...

Lenke til kommentar
F% blir jo helt paranoid!

Alt jeg svitcher innom på tv har med unger å gjøre.

Sett to simpsons episoder fra en dvd og det var kun om unger. Maggie hadde en annen far og piss....

Og ja, jeg er litt overtroisk :roll:

Nå må jeg skjerpe meg ass :no:

Haha vet hvordan det er... Tror du hun tok pillenne da? Skjer nok ingenting så ta det helt med ro:)

Lenke til kommentar
F% blir jo helt paranoid!

Alt jeg svitcher innom på tv har med unger å gjøre.

Sett to simpsons episoder fra en dvd og det var kun om unger. Maggie hadde en annen far og piss....

Og ja, jeg er litt overtroisk :roll:

Nå må jeg skjerpe meg ass :no:

Om man er opphengt i noe kan det virke som om alt dreier seg om det. Har opplevd det der før altså. Sikkert bare innbilning, alt er som før, bare at man er mer oppmerksom på det, ettersom man kanskje bekymrer seg for det, slik som du.

Lenke til kommentar

Hehe....

Vet ikke om ho tok de. Gav de til ho, og for meg virket det som om det ikke var noe å tenke på.

Har skjedd engang tidligere dette med ei annen ei, og ho var helt fra seg...

Så tror ho her har litt mer oversikt over ting enn ho sier...

Enten det eller så har ho lyst på en unge til...

Hehe, men nå skal jeg slutte å mase om det ;)

Er nok bare som dere sier :yes:

Lenke til kommentar
Hehe....

Vet ikke om ho tok de. Gav de til ho, og for meg virket det som om det ikke var noe å tenke på.

Har skjedd engang tidligere dette med ei annen ei, og ho var helt fra seg...

Så tror ho her har litt mer oversikt over ting enn ho sier...

Enten det eller så har ho lyst på en unge til...

Hehe, men nå skal jeg slutte å mase om det ;)

Er nok bare som dere sier :yes:

Skjønner deg jævla godt er ikke noe kult at sjangsen er der samme hvor liten den er... Lykke til hvertfall

Lenke til kommentar

åååå crap. Today is "The Day". Idag er det tirsdag og det er tid for NATURFAG! yay!.....vel.....det er både "yay" og "oh god..." egentlig.

Det er "yay" fordi jeg skal invitere en dame jeg har tenkt på i snart 1 mnd i strek nå, med på kinokveld. Fordi, om hun godtar, blir jeg den heldigste karen over hele jord.

Det er "oh god" fordi.....jeg gruer meg. Jeg er så nervøs at jeg blir nesten kvalm, adrenalin rushet tar over. Jeg fikk ett tips her for noen sider tilbake om ikke finne på noe som å tenke mye, men faen, det er egentlig naturen min...jeg tenker og føler for mye. Det er "oh god" fordi jeg har vært i beskyttelsesmodus altfor lenge. Jeg har holdt kald kontakt med jenter i fare for å bli såra igjen. Jeg kan bli "såra" igjen idag, men det er egentlig mest "jeg får meg en god venn og jeg er lykkelig" enn "jeg ble ditcha, på tide å sette igang "drikke meg drittings" rutinen".

Jeg opplever blanda følelser. Jeg er både glad og deppa. Glad fordi jeg liker henne kjempemye, deppa fordi jeg vet hvordan det kan gå... Men faen, om alt GÅR fint, så blir jeg den heldigste karen ever. Den tanken satser jeg på å holde meg fast i nå.

en kveld på kino med "Hitch" er vel ikke overdrevet håper jeg?

edit: noen råd om oppførselen/tankegangen/tips til hva man skal gjøre generelt tas imot med stor glede. I fare for å høres lame ut, sier jeg: jeg tilpasser meg fort.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Jeg er syk  :(

jeg har vært syk nå i 1 uke (med 2 dager med 40 feber): høy feber, masse svette, tørhoste så jeg hoster opp en lunge, utrolig svak. Det har jeg hatt siden jeg kom hjem fra TG.

Jeg liker veeeeeldig en jente som går i "klassen" min (voksenopplæring kvelskurs i naturfag så jeg slipper det i påbyggingsåret). Hu er 19 mens resten er sånn.....25-40. Jeg har psyket meg opp til å be henne ut under hele TG (finnes ikke ro i disse dagene). Jeg kom hjem på søndag og skulle prøve å be henne ut på tirsdag. GJETT OM JEG BLE SYK #"¤%"#¤. unødvendig. Så nå har det gått en ekstra uke....tirsdag imorgen......tid for kveldskurs.....jeg er fortsatt tett i nesa :/

jeg kan ikke gjøre noe annet enn å bli oppgitt og si :" F**********N!"

For noe crap, blir så jævlig deppa av sånt. 2uker med "psyching up" til det "store steget" og det ser ut som det må gå en uke til. Jo mer tid som går jo mer blir jeg urolig.

uheldig du da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...