Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uffe. Tør jeg spørre hvorfor hun gjorde det?

8487546[/snapback]

Syntes det er veldig fint at du spurte, Chris. Folk blir ofte veldig rare og ignorerer det når jeg nevner det sånn ellers.

Ingen vet vel egentlig hva som fikk det til å renne over. Hun hadde vært deprimert i en periode, og følte seg oversett av faren sin. Ingen trodde det noen gang skulle føre til selvmord, det virket som om alt gikk så mye bedre.. Men det var vel bare en maske hun bar foran andre :hm:

Så 27. april 2004 skjøt hun seg selv. Hun ble bare 16 år gammel.

 

Ta deg en drink og dediker den til henne :)

8487550[/snapback]

Hehe, du sier noe der. :wee:

Lenke til kommentar
Uffe. Tør jeg spørre hvorfor hun gjorde det?

8487546[/snapback]

Syntes det er veldig fint at du spurte, Chris. Folk blir ofte veldig rare og ignorerer det når jeg nevner det sånn ellers.

Ingen vet vel egentlig hva som fikk det til å renne over. Hun hadde vært deprimert i en periode, og følte seg oversett av faren sin. Ingen trodde det noen gang skulle føre til selvmord, det virket som om alt gikk så mye bedre.. Men det var vel bare en maske hun bar foran andre :hm:

Så 27. april 2004 skjøt hun seg selv. Hun ble bare 16 år gammel.

8487571[/snapback]

Det suger litt ja.. En slik fasade er farlig. Ingen vet hvordan folk føler seg da..

 

Trist når det skjer..

Lenke til kommentar
Du kan jo tenne lys for henne, Aidskake. Selv om du ikke er på graven hennes, så tror jeg det gjør godt å gjøre noe spesielt å markere at du ikke har glemt henne.

8487592[/snapback]

Tente et lys for i vinduskarmen nå. :)

 

Klart det er trist, men man lærer av sånt.. Å aldri ta ting forgjeves. Ikke la gode ting gå fra en, for man vet aldri om man får sjangsen igjen. Det har gjort meg naiv til tider, men det har stort sett bare bringt fine ting med seg. :)

Lenke til kommentar
Du kan jo tenne lys for henne, Aidskake. Selv om du ikke er på graven hennes, så tror jeg det gjør godt å gjøre noe spesielt å markere at du ikke har glemt henne.

8487592[/snapback]

Tente et lys for i vinduskarmen nå. :)

 

Klart det er trist, men man lærer av sånt.. Å aldri ta ting forgjeves. Ikke la gode ting gå fra en, for man vet aldri om man får sjangsen igjen. Det har gjort meg naiv til tider, men det har stort sett bare bringt fine ting med seg. :)

8487622[/snapback]

Jeg ser lyset i kanten på webcammen! :)

 

Det er sug å være deppa.. Glad jeg ikke er det mer!

Lenke til kommentar
Idag er det 3 år siden venninnen min tok sitt eget liv.. føler jeg bør markere det på en eller annen måte, men jeg greier ikke gå på graven hennes. :hm:

8487470[/snapback]

kondolerer veldig Ida 2(Ida 2, siden jeg kjenner Ida 1(bazukh) bedre).

Håper du kommer deg igjennom kvelden.

 

 

Selv hadde jeg besøk av en av mine bedre kamerater i kveld, men all hyggen forsvant egentlig da dama hans kom og krevde at han skulle bli med henne hjem og sove. Vi som var i godt humør etter noen pils og snus og bra musikk og annen kos(mange og'er). Jævla kjipt, da det er første gangen jeg virkelig har hatt det bra på samme måte som før, siden.. Ja.. Før det ble slutt da..

 

Så nå sitter jeg alene, igjen!, og har det relativt kjipt. Synes synd på meg selv og sånt. Ikke noe koselig i det hele tatt.. Får trøste meg med resten av ølet og litt sjokolade.

 

edit:

Haha, patetisk som det høres ut, så er South Park eneste jævla gleden jeg har akkurat nå. Det er trist det! Det eneste som er verre er muligens at jeg sitter og ler av meg selv, fordi jeg er så patetisk..

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
kondolerer veldig Ida 2(Ida 2, siden jeg kjenner Ida 1(bazukh) bedre).

Håper du kommer deg igjennom kvelden.

 

*zip*

8488949[/snapback]

Ida 2 :wee: Liker det.

 

Isjda, kjipt dama kom. Dere får ta det igjen i nærmeste fremtid, syntes jeg. Han er vel uansett gammel nok til å passe på seg selv.

 

Vel, det tar tid å komme igjennom brudd. Jeg har fortsatt en teori om at man ikke kommer helt over en sånn person før det er en ny inne i bildet man kan få den samme greia med. Har i hvertfall alltid vært sånn for meg.

 

Syntes ikke du er tragisk. Vi har alle vært der en gang. Og muntrer South Park deg opp, se på South Park. Hjelper kanskje ikke i lengden, men hjelper det litt der og da er jo det hvertfall noe.

Lenke til kommentar
Ida 2 :wee: Liker det.

Det er bra :wee:

 

Vel, det tar tid å komme igjennom brudd. Jeg har fortsatt en teori om at man ikke kommer helt over en sånn person før det er en ny inne i bildet man kan få den samme greia med. Har i hvertfall alltid vært sånn for meg.

8489023[/snapback]

Tror du har rett. Tror alt ville bli lettere om jeg hadde fått en ny å være sammen med. Reboundgirl eller ikke.

 

Syntes ikke du er tragisk. Vi har alle vært der en gang. Og muntrer South Park deg opp, se på South Park. Hjelper kanskje ikke i lengden, men hjelper det litt der og da er jo det hvertfall noe.

Jeg vet at jeg egentlig ikke er patetisk, men jeg føler meg patetisk. Det er jo nok til å ødelegge endel.

Lenke til kommentar

Det er som jeg er helt alene når jeg er med andre mennesker. Tenker mye på besteforeldrene mine i det siste. Jeg prøver å holde meg unna, men jeg veit ikke om jeg klarer. Veit det kommer til å bli værre hvis jeg involverer meg, selv om jeg har en slags trang til det. Jeg har tenkt mye på skading i det siste. Har klart å holde meg "clean" i nesten to måneder nå.

Det har vært utrolig vanskelig. Jeg tenker på det hele tiden. Rusen er så fristende og lokkende. Det er som det roper på meg. Jeg fantaserer om det, drømmer våke og i sønve. Jeg vil bli kvitt trangen etter rus og endorfiner. Det er en ubeskrivelig deilig følelse som ikke kan oppnåes ved noe annet. Håper jeg klarer å komme meg i gjennom helga uten å sprekke.

Jeg har ikke lyst til å gi etter samtidig som kroppen min lengter etter mer og mer. Medkamenter kan ikke ta knekken på alt. Det er ikke det samme og jeg lengter etter følelsen av tilfredstilelse, velbehag og skjelvngene. Anfallene er så lengselsfulle etter meg. Jeg hører de roper.

Det er som en stemme inni meg overtaler gang etter gang om at jeg må gi etter. Må få endorfinene i gang. Gjøre det gang etter gang og ødelegge megselv. Jeg fortjener det. Jeg lengter etter det. Jeg trenger det for å få følelesene på plass. Hvorfor gir jeg ikke etter, men motstår? Jeg vil gir etter. La kroppen ta over i helvetes regime. Det er akkurat det jeg trenger og behøver for å bli normal.

 

Værsåsnill la meg gi etter. Jeg vil det med hele mitt hjerte. Jeg orker ikke holde ut mer.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Om du gir etter så "taper" du. Ikke tap. Det er dumt å tape. Har har endel venner med noe av de samme problemene, og de gikk igjennom mye av det samme som deg. En av de sprakk, men den andre holdt seg. Hun sier at alt er mye bedre nå enn da hun "måtte" skade seg for å ha det bra.

 

edit:

Oh lykke! Der fikk jeg Aidskake-fanklubbkortet i posten! :w00t:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Internett gjør meg deppa i dag, sitter her i full fustrasjon og prøver å laste ned Vanguard for å spille trial, men internetten vil ikke yte maks i dag "5.5mps per sekund" wohoo, og når jeg nesten er ferdig med å laste ned så skrur pc seg av =/

 

Arghhh så sur.

Lenke til kommentar

Jeg savner deg... Har ikke sett deg på snart et havlt år men du er fortsatt utrolig viktig for mg. Jeg er så glad i deg at det gjør vondt! Hver dag jeg ikke får snakkt med deg er en lidelse... Du er så utrolig viktig for meg at du vet det ikke. Håper du n dag ser det jeg skriver om deg. Du forandret min hverdag for alltid! Du er noe av det beste som har hendt meg ever... Jeg vet du har det bra men jeg sliter med at jeg ikke får lov til å se deg. Skulle ønske jeg kunne være en del av fremtiden din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...