Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hun har fremdeles forsørgerplikt ovenfor deg. Du kan få barnetrygden + litt til tror jeg. Så lenge du går på VGS har hun vel forsørgerplikt utover til din 18årsdag også. Lurer på om det er til du er 20 eller noe.

8484223[/snapback]

 

Hmm, ok

Blir 18 til høsten

 

Men hva sier jeg til barneverdnet eller hvem som skla hjelpe meg?

 

Min mor...

Hun har klikket fulstendig i det siste, sikker hjernesvunst eller noe

For hun er virkleig syk i hodet!

Hun SKAPER drama, lager dem, og skylder på meg, sier at alt er mins kyld og jeg må tenke på henne.

Mine søsken slippet alt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nyhus, hvorfor har du disse følelsene? Er det noe spesielt som har skjedd i det siste, eller har det alltid ligget der?

Hvordan føler du deg rundt andre mennesker?

8482354[/snapback]

Alt har kommet etter at det ble slutt mellom meg og den nåværende eksen. Jeg aner ikke helt hvorfor, det bare.. ble sånn. Lurer bare på hvordan jeg kan få slutt på det her.

 

Rundt andre er jeg forsåvidt helt normal, flere av vennene mine nekter å tro at jeg er deppa når jeg er alene og sånt. Fordi de ikke ser noe til det i det hele tatt, og tror alt er lek og morro for meg.

Lenke til kommentar
Hvordan kontakter jeg dem?

8484221[/snapback]

Ring kommunen... De setter deg over. BV ligger inn under sosialkontoret på papiret så det er kommunens ansvar. Si ting akkurat som det er; at du bl kastet ut hjemmefra når du sa du var homo. Det enkleste er ofte det beste :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvordan kontakter jeg dem?

8484221[/snapback]

Ring kommunen... De setter deg over. BV ligger inn under sosialkontoret på papiret så det er kommunens ansvar. Si ting akkurat som det er; at du bl kastet ut hjemmefra når du sa du var homo. Det enkleste er ofte det beste :)

8484233[/snapback]

 

Hmm OK

Takk for hjelpen, dette er så...sykt

Virker som om mor egentlgi liker dette, for hun kan leke martyr.

 

Hallo; Jeg er homofil, jeg forelsker meg i gutter, jeg tenner på gutter; Mitt "problem"

Det er ikke noe problem for meg, det er for alle rundt meg!

Jeg trenger ikke krykker, eller piller... :ermm:

Fy faen...

Lenke til kommentar
Sitter nå hos en gammel veninne, jeg fikk komme inn hit for en stund

Prøvde barnevernet jeg, men mor...

Hun nektet alt, sa at det var løgn og jeg tullet...

 

>_<

 

What to do?

8485930[/snapback]

 

godt du har en plass og være ivartfall da, men hva du gjør herfra vet jeg rett og slett ikke :(

Lenke til kommentar
Hun nektet alt, sa at det var løgn og jeg tullet...

 

>_<

 

What to do?

8485930[/snapback]

Hvem er det de skal tro på, gutten som har blitt kastet ut av hjemmet sitt eller moren som gjorde det? Tror valget faller på deg da. Uansett, når hun ikke vil hjelpe deg må barnevernet gjøre det i stedet, så du får nok hjelp uansett hva hun sier.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Seriøst! For en latterlig mor du har. Du kan da ikke klikke i værre enn vinkel fordi sønnen din er homofil. Sånne burde brenne.

 

 

-Nyhus- : Jeg var sånn jeg og da det ble slutt med min ex.. Jeg satt bare hjemme, hadde ikke en dritt og gjøre. Da jeg dro ut spilte jeg et skuespill bare så folk ikke skulle jeg var helt mongo.

 

Det gikk heldigvis over for min del til slutt. Nå er jeg temmelig blir og har en litt større selvtillit om ting.

Lenke til kommentar
Hvem er det de skal tro på, gutten som har blitt kastet ut av hjemmet sitt eller moren som gjorde det? Tror valget faller på deg da. Uansett, når hun ikke vil hjelpe deg må barnevernet gjøre det i stedet, så du får nok hjelp uansett hva hun sier.

8486804[/snapback]

Du har aldri vært borti barnevernet, I guess?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...