Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Har du nummeret hennes kan jo du kjøpe og gi henne... Men er ingen grunn til panikk. Gjort det selv mange ganger uten at noe skjer, men en gang kan det jo skje. Men sluttet dere da kondomen sprakk, eller fortsatte? Husk at du har en del sæd drepende glidemiddel på deg fortsatt etter kondomen vet ikke om det hjelper noe men uanset...

Vet hvordan du har det... Er som å spille russisk rullet bare at sjangsen er mye mye mindre, men taper man sliter man...

Men kjøp en angrepille til henne du, hvis ikke det går så ta det helt med ro da sjangsen er ytterst ytterst minimal :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke nummeret hennes.... Vet hva ho heter bare, men det er vel nok til å finne nr kanskje... Men ho virka liksom så 'gi faen' om hele saken... Var ikke noe stress med den pilla liksom... Mulig ho har samme erfaring som deg, at det som regel går bra;)

Jeg tok 'den' ut rett før jeg kom og da så jeg det. Men det var nok ikke lenge uten, et par min maks, for jeg sjekka litt tidligere, hehe...

Men du sier du har gjort det mange ganger før uten at det har skjedd noe..

Kom du inni da eller?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke nummeret hennes.... Vet hva ho heter bare, men det er vel nok til å finne nr kanskje... Men ho virka liksom så 'gi faen' om hele saken... Var ikke noe stress med den pilla liksom... Mulig ho har samme erfaring som deg, at det som regel går bra;)

Jeg tok 'den' ut rett før jeg kom og da så jeg det. Men det var nok ikke lenge uten, et par min maks, for jeg sjekka litt tidligere, hehe...

Men du sier du har gjort det mange ganger før uten at det har skjedd noe..

Kom du inni da eller?

Det er en dårlig og dum erfaring for en gang skjer det... Om hun driter i det selv bør hun ha såpass respekt for deg at hun tar pilla... bare finne nr si du kjøper for henne osv. nekter hun da er hun usedvanlig håpløs..

Hargjort det noen ganger før eksen begynnte med p piller og en mnd hun gikk uten. Begynnte med kondom og mens vi drev på forsvant kondomen og vettet....Kommet inni 1 gang av de gangene uten prevansjon. De første gangene vi gjorde det uten, var det helt panikk og hysteri og jeg dro på apoteket umiddelbart. etterhvert ble det litt mer sløvt og ble noen ganger uten. Det værste var ofte placebo efektene da vi tolket det minste tegn som graviditet...

Husker jeg søkte mye på nettet den gang og fannt mye betryggende info om sjangser etc. Uansett det er idiotisk å basere seg på statistikk, en SKAL helgardere slikt. Derfor jobb som faen med å få henne til å ta pille.

Men søk litt på nettet så vil du finne positiv info:)

Kan roe deg ned med:

-Tenk på alle som gjør nettopp det du gjorde. Og det er sykt mange

-Hvor lenge siden var det hun hadde mensen? dette har mye å si da fruktbarheten er der i en kort periode.(ikke baser deg for mye på det da en kan bli gravid på tross av menstrasjon)

-Du sier maks 1 min Eventuelle små mengder sæd som var i kondomen er døde pga middelet i kondomen. Glide middelet sitter på deg etter du tar den av og vil til en viss grad drepe sperm.

-Sjangsene for å bli gravid under ideele forhold er i seg selv små

-Finnes mange som ikke har evnen til å få barn.

Er masse flere ting du kan lese for å få roet deg ned. Men for all del la det ikke føre til likegyldighet, husk at om en ting har 1% sjangs vil det mest sannsynlig gå galt etter 50 ganger

Lenke til kommentar

Uten at jeg er helt sikker så mener jeg angrepillen kan tas selv etter 72 timer, men er ikke sikker på det, hvertfall 48. Men du kan bare slappe av du er nok trygg.. Kjipt på mange måter du ikke kan stole på henne(hvis du ikke kan)...

Så nyt dagen vær stolt og glad over ny oppføring i boken, og ta en tur på apoteket i morgen for å eliminere den bitte lille usikkerheten.

Lenke til kommentar
Hehe, takker igjen for info ;)

Så da håper jeg du har rett :thumbup:

Ja, får prøve å nyte resten av dagen....hehe

Hmm, trodde man bare kunne bli gravid under eggløsning(+eggenes levetid), som skjer etter det jeg veit 10-12 dager før menstruasjon. Og etter det jeg har lest merkes denne korte perioden av innehaveren.

Enig Bogan? Eller sitter du med andre fakta?

Lenke til kommentar

Det ligger noe i det du sier...

Jeg spurte henne om hvordan i den perioden ho var.

Ho sa ho var veldig utsatt nå, men jeg vet ikke. Ho var jo totalt lost...

Mye mulig ho sa det kun for å skremme meg siden jeg litt før sa at jeg ikke var interessert i noe forhold... For alt jeg vet kan det hende ho går på pille også.

Men skal iallefall kjøpe angresaken og levere den.

Lenke til kommentar
Det ligger noe i det du sier...

Jeg spurte henne om hvordan i den perioden ho var.

Ho sa ho var veldig utsatt nå, men jeg vet ikke. Ho var jo totalt lost...

Mye mulig ho sa det kun for å skremme meg siden jeg litt før sa at jeg ikke var interessert i noe forhold... For alt jeg vet kan det hende ho går på pille også.

Men skal iallefall kjøpe angresaken og levere den.

Skikkelig intrigemaker du har kommet borti! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja.... ho begynte å prate om at leiligheten var så fin og at den hadde passet så bra for ho og ungen hennes (ho er 17 og har en unge på 1 år)

Ho ville da gjøre om datarommet til barnerom.

Da måtte jeg bare si ifra ass.... Nope, skal aldri mer borti ho gitt! hehe...

Edit: Men må prøve å prate litt seriøst imorgen når begge er edru. Prøve å få henne til å forstå alvoret i det HVIS det skulle skje noe liksom...

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar
Ho ville da gjøre om datarommet til barnerom.

:scared:

Å snakke om slikt er til å gape så høyt at kjeven går ut av ledd, og gebisset faller i bakken. Skulle hun gjøre om pc`en til en lekekasse for ungen også eller? Med sånne trekantklosser og biler oppi?

Slik du skriver virker det som om hun er ute etter å fange deg. Ditt liv er jo mye gull i forhold til hennes brente skoger...

Edit: Men BARNEROM første kvelden da! :fytterakkern:

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...