Stubbekropp Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har du bevis på at de har truet deg (SMS, email etc.) I så tilfelle råder jeg deg til å gå til politiet. Hvor gammel er du ? 8281727[/snapback] 17 år er jeg. Og ja, har både SMS og e-mail. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg er en idiot som skal dø 8281981[/snapback] Det er jeg også, men det får så være Får bare leve livet som det kommer seg, uten noen store framtidige planer. Det kommer til å bite meg i ræva om et par år, men yeye Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Stubbekropp, gå til politiet, si fra om hva som skjer, og om du venter med å anmelde kan du i hvert fall gjøre de oppmerksomme på hva som skjer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ting startet endelig å se lysere ut , fikk lappen , økonomien startet å rette seg opp , og synst verden var en fin plass å vere , men i dag klarte jeg å tryne på sykkelen og skrapte opp hele siden , ødela et blinklys og styret , og ikke minst brakk jeg et eller to bein inni fotbladet . herlig start på ferien eller hva ? Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har du bevis på at de har truet deg (SMS, email etc.) I så tilfelle råder jeg deg til å gå til politiet. Hvor gammel er du ? 8281727[/snapback] 17 år er jeg. Og ja, har både SMS og e-mail. 8282555[/snapback] Ikke la idiotene kødde med deg. Vis dem at du ikke er redd for å si i fra. Det jeg prøver å si er anmeld dem. Du har, som du selv sier, dokumentasjon på truslene. Det vil bli tatt opp tiltale på trusler som du kan dokumentere, og de vil skjønne at deg må de la være i fred. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er en merkelig følelse det at når det skjer noe så har man ingen å ringe, ingen å kontakte...absolutt ingen jeg kan åpne meg til..ingen som vil forstå. Det er faen meg en skremmende å oppdage og ikke minst du føler deg så JÆVLIG ensom. Jeg hadde en så jævlig bra dag i dag, sånn egentlig og så kommer det selvsagt akkurat den tinge du IKKE vil høre slengt midt i tryne og poff, der forsvant viljen til å gjøre noe som helst. Jeg har faen meg klart å bryte mønstret mitt og klart å komme meg opp til tide og gå på jobb, jeg gjør husarbeid og har faen ta meg begynt å lage mat og ikke bare kjøpe ferdigmatdrit. Jeg hadde initiativ!! Og så bare *poff*... Man tror man har venner også...sånn virkelig... Fuck, jeg kjenner ikke mine venner. Jeg kjenner faen meg ingen av de lengre. Vi er bare fremmede alle sammen som møtes og ler om gamle tider...men jeg har aldri kjent noen av de.. Jeg får se hva jeg gjør i morra. Noe må jeg gjøre. Det går bare ikke å la dette gå, det kan jeg ikke...men hvordan? Og hvorfor????? Hvorfor?? Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Vel, for det første b-real; jeg er ingen psykolog, det jeg sier er strengt tatt min mening om en slik sak. Temaet i posten din viser til venner. Vel, saken er vel den at du føler deg ensom. Ingen i en verden på litt over 6 milliarder (rett meg) har tid til å snakke med deg. Eller meg. Eller trine på 16 år som leser denne posten, i håp om å få en enkel løsning som "syng en sang" e.l. Problemet er at selvom du synger en sang og er glad så er det ingen som hører deg. De er for opptatt med å kjøre rundt i de fiffige cab`ene sine med genseren rundt skuldrene i riktig Hankø-look. "Men", tenker du sannsynligvis. "Hankø? Det er jo bare EN type folk?" Akkurat. Du, som person, må prøve å finne riktig type person å omgås. Jeg har ikke lykkes enda, med det at jeg er en 14 år gammel (eller ung?) nerd med mindre psykiske problemer - har vært innom tvangstanker (ER virkelig døra låst?) og problemer med å gå utenfor døra. Her er to forslag fra meg til hva du kan gjøre: 1. Snakk med de vennene du har. Be dem ut på en øl, utpå litt (vet ikke hvor gammel du er jeg , ta en tur til...parken, for alt jeg vet. Poenget er ikke alltid hva dere gjør, men at dere gjør. (Syntes den var litt fiffig, jeg) 2. Få noen nye. Denne er vanskelig. Er ikke bare å "få seg en venn", for veldig, veldig mange, deriblant meg. Andre kan glatt åpne en samtale med "Hei" og en uke senere ligger de på playa`n i Puerto Rico på honningmåne. Åpner JEG en samtale med "Hei", ligger jeg også en uke senere... på TulleVold sykehus. Det er min mening om saken. Det her er kun noen få muligheter for deg. Men hvis du virkelig vil komme deg ut av det sorte hullet som drar deg saaaakte men sikkert ned, ville jeg "samlet" opplysninger og muligheter fra overalt i den store verden. Kanskje det er lurt å begynne i det stooore web`en, slik du har gjort? Vennlig hilsen Gizmo, ønsker deg lykke til videre. EDIT: leif slår meg i hodet med en stein for tiden Endret 1. april 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har blitt saksøkt av RIAA 5000$... vet ikke en gang hvor jeg skal få pengene fra. Var forsiktig og brukte proxy også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 8284717[/snapback] Hadde det ikke vært så jævlig mange mil mellom oss så tror jeg faen meg at jeg hadde tatt meg en tur og spandert en øl eller seks på deg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har blitt saksøkt av RIAA 5000$... vet ikke en gang hvor jeg skal få pengene fra. Var forsiktig og brukte proxy også 8285561[/snapback] seriøst ? starter de å saksøke i norge med nå ? Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dere alle burde se en film som heter "The secret". Det er en dokumentar om en naturlov som er lite kjent: "the law of attraction". Selv om denne loven er oppspinn, er grunntanken i budskapet veldig viktig. Du tiltrekker det du tenker inn i livet ditt. Tenker du at du ikke har noen venner, vil du mest sannsynligvis ikke få så mange venner. Tenker du derimot "jeg kan skaffe meg venner", vil du derimot å mye større sjanse til å få deg nye venner. Poenget er, prøv å se saker og ting fra den positive siden. Å tenke: "Uff det er synd på meg, jeg har ingen venner" vil ikke hjelpe hvis du ikke gjør noe med det. Det burde være du som former ditt eget liv, ikke livet som former deg. Er dette noe du ikke klarer burde du søke proffesjonell hjelp. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja:( Mamma prøve å få tak i advok nå. Han er på fjellet og kommer nok ikke hjem før etter påsken. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 du kan vel ikke si hva du har gjort ? delt ? eller bare lastet ned ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ta det med til juss delen av forumet, garantert noen som kan hjelpe deg der. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 mhm... skal tenke på det. Jeg har tilsammen lastet ned noen få TB, men blir bare saksøk for å ha lasta ned Cradle of Filth - Nymphetamine(albumet) Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Representerer RIAA kun platebransjen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg vet ikke... men jeg tror det går på filmer også Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 og dette er ingen april-spøk ? Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hmm... 5000$ er en del penger... Hvor gammel er du? Jeg tenker sånn er du 11 år, hvor skal du grave frem 40 000 blanke? Og hvis det er en april-spøk er det egentlig veldig morsomt. For jeg kan ikke se noe morsomt ved å måtte betale så mye. Hva gjorde du? Lasta ned musikk? Film? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nuvel. Etter dagens valutakurser vil det koste 30.400 NOK, med andre ord har han en sommerferie med mye jobbing foran seg Har du noen mulighet for å slippe unna? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg