Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her med en kamerat.. OG dama hans.. Er utrolig deprimerende å sitte å se på hvordan de oppfører seg osv.. Føles som om jeg er overflødig eller noe sånt. Og sånn er det hver gang :(

Jaja.. Jeg har øl.. Men ikke så mye, så om en stund kommer jeg til å bli deppa på grunn av det også ;)

Lenke til kommentar
Sitter her med en kamerat.. OG dama hans.. Er utrolig deprimerende å sitte å se på hvordan de oppfører seg osv.. Føles som om jeg er overflødig eller noe sånt. Og sånn er det hver gang :(

Jaja.. Jeg har øl.. Men ikke så mye, så om en stund kommer jeg til å bli deppa på grunn av det også ;)

hadde ikke jeg vært syk nå, så hadde vi grilla og drekki nå! :dontgetit:

Lenke til kommentar
hadde ikke jeg vært syk nå, så hadde vi grilla og drekki nå! dontgetit.gif

Hørt om å drikke seg frisk??:p Sjeldent at det funker men det er jo værdt å prøve... ;)

Funker faktisk mot forkjølelse, en skikkelig fyllekule vel og merke.. er jævlelig der og da, men dagen derpå er faktisk forkjølelsen mer eller mindre borte.. Pass dog på å ha på nok klær den kvelden

Lenke til kommentar

mye som gjør meg og deppa :(

savner beste vennen min som fløta til bodø for 2 år siden :ermm: men klarer ikke å glemme han gikk i samme klasse siden første klasse :(

er også deppa for at faren min lover altfor mye som data.moped og mye mer men aldri holder det han lover :mad:

men er glad for at jeg får data og moped og en måned da jeg blir konfirmert den 7 mai :w00t:

men men livet går videre

er deppa for at det er skole på mandag :nei:

Lenke til kommentar

Sitter her aldeles helt alene i et stort hus og ingen andre er hjemme. Deppingen begynner virkelig seriøst å få et lite overtak her :( Popper liksom opp litt useriøse selvmordstanker. Ikke noe sånn "nei nå tar jeg frem et tau og henger meg", men mer i rettningen "hvordan er det å dø? er det verdt å ta sitt eget liv?". Føler det er på tide å få en oppgang på livet snart, men det er jaggu ikke enkelt. Føler det hadde vært godt med litt kjærlighet i livet, har til og med sett ei som liksom er min type :love: Problemet er på en måte at jeg er livredd for å bli avvist. Hva vil det gjøre med meg? Vil det medføre at overnevnte tanker virkelig begynner å få litt alvor i seg? Huff...skal tydligvis ikke være lett å leve, spesielt ikke være lett å være meg...

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Ernie. : Hva er verst:

Å la henne "forsvinne" uten at du gjorde noe, eller å kansje, muuuligens bli avvist? :)

Vet ikke helt jeg. Vil vel nesten si den mulige avvisningen. Er liksom så safe når man ikke kan bli såret. Riktig nok begynner det her å bli en vane. Er vel 3 gangen jeg er oppe i en slik situasjon. Begge de andre gangene har jeg kommet frem til at jeg likegodt bare kan la det være og har vel aldri heller angret noe særlig. Men nå er det liksom litt anderledes. Denne gangen føler jeg liksom at jeg trenger det.

Er vel helt normalt å tenke litt på å dø/ulike metoder. Men det skal vi alle, så det er ikke noen hast å finne ut av det.

Føler ikke at det er heeelt normalt at man tenker på måter å dø på i en alder av 20 når man ikke har nådd halveis i livet en gang...

Edit: rettet en skrivefeil

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Aiaiaiaiaiajajaja.....

Fikk med meg ei dame hjem inatt...

Men tror du ikke det gikk hull på dongen? joda....

Og som om ikke det er nok så sier ho etterpå at ho ikke går på p pille....

Jeg kom ikke inni ho, men vet at det ikke nødvendigvis trenger å være årsak til graviditet...............

Filleren..... om ho skulle bli gravid nå hadde passet utrolig dårlig!

Det er kanskje egoistisk av meg, men jeg håper for begges del at det ikke skjedde noe mer....

Håper sjansene for at det skjedde noe er minimale når jeg ikke engang kom inni henne.....

Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste har tenkt på å dø en eller flere ganger. Det er veldig vanlig å være deprimert i tenårene, da de kan virke litt røffe for de fleste. Derfor er det også litt vanskelig å skille mellom en såkalt "tenåringsdepresjon" og en ordentlig depresjon også.

Nå er jeg snart ferdig med tenårene. Og jeg kan ærlig si at jeg aldri har vært deprimert.

Lenke til kommentar
Aiaiaiaiaiajajaja.....

Fikk med meg ei dame hjem inatt...

Men tror du ikke det gikk hull på dongen? joda....

Og som om ikke det er nok så sier ho etterpå at ho ikke går på p pille....

Jeg kom ikke inni ho, men vet at det ikke nødvendigvis trenger å være årsak til graviditet...............

Filleren..... om ho skulle bli gravid nå hadde passet utrolig dårlig!

Det er kanskje egoistisk av meg, men jeg håper for begges del at det ikke skjedde noe mer....

Håper sjansene for at det skjedde noe er minimale når jeg ikke engang kom inni henne.....

Først Gratulerer med ny oppføring i boka!

Be henne ta angrepille. Sjangsen er uansett minimal, siden du ikke kom inni henne er den enda mindre uansett er det et urmoment så be henne ta angrepille

Lenke til kommentar
Ernie. : Hva er verst:

Å la henne "forsvinne" uten at du gjorde noe, eller å kansje, muuuligens bli avvist? :)

Veldig bra sagt :yes:

HUsk at om du prøver og det skulle gå galt så husk at du faller bare tilbake der du var. Faktisk litt lengre frem da du har funnet ut av ting! En annen ting å tenke på er at alle kan endres og påvirkes! Har hun ikke svaret du vil ha få henne til å gi svaret du vil ha

Lenke til kommentar
Først Gratulerer med ny oppføring i boka!

Be henne ta angrepille. Sjangsen er uansett minimal, siden du ikke kom inni henne er den enda mindre uansett er det et urmoment så be henne ta angrepille

Jeg sa det... men ho ville ikke gå på apoteket å kjøpe det...

Syns det var flaut...

Og jeg vet ikke hvor ho bor eller slikt så nytter lite hvis jeg kjøper den...

Og kan ikke vente for lenge heller, er vel sånn 48 timers sak eller noe...

Får bare håpe det ikke skjedde noe, som sagt tro jeg den ut i det jeg kom...

F&(¤/ ass..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...