HolgerL Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Er det noen som føler at de er blitt mindre deprimerte? Hadde vært fint om det ble løsning på noen av problemene her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Er det noen som føler at de er blitt mindre deprimerte? Hadde vært fint om det ble løsning på noen av problemene her. Egentlig ikke. Jeg våknet opp i dag morges og fant ingenting å glede meg over, så jeg la meg liksågodt til å sovne igjen. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 jeg er også deprimert, det suger Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Er det noen som føler at de er blitt mindre deprimerte? Hadde vært fint om det ble løsning på noen av problemene her. Egentlig ikke. Jeg våknet opp i dag morges og fant ingenting å glede meg over, så jeg la meg liksågodt til å sovne igjen. Da var vi 2 Lenke til kommentar
cerion Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Hører på Seigmen - Dråben...Pen sang Prøver fortvilt å ikke "stoppe". Jeg føler på meg at jeg er på tur ned igjen... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 det hadde vært så deilig nå, om alt bare hadde gått vekk.. og alt hadde blitt til ingenting... ingen følelser... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 *Snufs* Går og legger meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 jobb i morra. DET gjør meg deprimert! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 jobb i morra. DET gjør meg deprimert! jupp. jeg ble liksågodt hjemme, jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Hvorfor vil du ikke gå på jobb lenger Kine? Min lille depping: Toget går senest hjem fra holmestrand halv ni på lørdager Det er tragisk tidlig da.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Lars Størseth Pedersen er deprimert grunnet at han går glipp av så utrolig mye når han er i militæret. Sitter hjemme på perm og føler at så mye har skjedd. Helt lost i hodet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Noen som vil lage en liten hule til meg som jeg kan gå i dvale i? Alt er...sort, sort og litt mørkeblått. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Thea, du kan få låne hula mi. Den er ledig siden jeg er i militæret. Den er grå og kald med nok av lesestoff og DVD-filmer for en levetid. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Noen som vil lage en liten hule til meg som jeg kan gå i dvale i? Du kan hoppe opp i senga mi. EDIT: Kanskje feil tråd... Endret 13. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Noen som vil lage en liten hule til meg som jeg kan gå i dvale i? Jeg holder til i en liten hule om dagen. Egentlig passende med regn her nå, blir enda litt mer trist. Ingenting som går min vei om dagen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 1. Jeg har ikke lyst til å gå på jobb (ikke spør hvorfor) 2. Jeg er konstant slapp (legen har tatt blodprøver men fant tydeligvis ingen spesielle mangler 3. Jeg hater høst 4. Ja, jeg er en sutrekjerring 5. Jeg har vondt i halsen, men ingen halspastiller 6. Jeg er ensom og trenger å bli dullet meeed 7. Jeg har lyst på varm sjokolade med krem 8. Jeg har lyst på paprika superchips 9. Jeg er tom for egenmeldinger, så jeg kan ikke være syk (i dag går som avspasering) 10. Jeg i minus på flexitiden på jobb (se punktet over) 11. Jeg finner ingenting å glede meg over 12. Jeg har altfor mange utgifter og for lite penger (Jeg hater NRK) 13. Jeg er fremdeles en sutrekjerring 14. Somebody please kill me Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg tror jeg begynner å få følelser for ho jeg var sammen med før ho jeg var sammen med nå... <----hæ? Anyways...dette er ikke en bra ting... EDIT: darkness; msn døra mi står alltid åpen vist du vil klage litt Endret 13. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg tror jeg begynner å få følelser for ho jeg var sammen med før ho jeg var sammen med nå... <----hæ? Kan jo være en bra ting. Da har du jo et lysglimt i hverdagen din. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 haddis: siden du tydeligvis ikke vet hva du foreslår, så skal jeg la deg få en ekstra sjanse til å trekke tilbake det der Se punkt 4 og 13 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Kan jo være en bra ting. Da har du jo et lysglimt i hverdagen din. Det er ikke noe lysglimt... EDIT: darkness: Jeg er en sytekjerring jeg også Endret 13. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg