mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trening gjør underverker for et deprimert sinn Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Eller gåturer. Ta med den en mp3 spiller, ett kamera og bare gå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har jeg fått bekreftet at jeg skal være med på et prosjekt som forsker på sammenhengen mellom depresjon og gårdsarbeid. Jeg tok en test for å sjekke om jeg var i målgruppa og skåret såpass høyt at jeg var den første de ville ha med. Håper dette hjelper mot depresjonen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Trening gjør underverker for et deprimert sinn 8058338[/snapback] Selvfølgelig, men når jeg er deppa ble det bare mye tenking hvis jeg var aleine(Er ikke det nå lengre omtrent. Å være sosial fikk meg på andre tanker. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Åh, føren. Da har jeg kommet hjem fra begravelse, og det er den fineste begravelsen jeg noen gang har vært i. Er ikke egentlig depping, men siden jeg allerede har skrevet litt om det tidligere kan det være greit å skrive noe fint her og. Disse sangene ble spilt på trompet: Eg ser (deg?) - Bjørn Eidsvåg Tears in heaven - E. Clapton Vårsøg - Hans Hyldbakk. Enormt med blomster, og 243(!) som kom i kirka. Er helt utrolig. Onkel er en person jeg kommer til å savne innmari. Hvil i fred, utrolig glad i deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg trodde ikke at han skulle svikte meg igjen. Jeg skulle treffe han så vi kunne feire bursdagen hans og kose oss. Jeg er så glad i han men likevel velger han å svikte meg til fordel for noe annet. Men jeg burde jo ha visst det..det har jo alltid vært sånn. Må ikke tro noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Åh, føren.Da har jeg kommet hjem fra begravelse, og det er den fineste begravelsen jeg noen gang har vært i. Er ikke egentlig depping, men siden jeg allerede har skrevet litt om det tidligere kan det være greit å skrive noe fint her og. Disse sangene ble spilt på trompet: Eg ser (deg?) - Bjørn Eidsvåg Tears in heaven - E. Clapton Vårsøg - Hans Hyldbakk. Enormt med blomster, og 243(!) som kom i kirka. Er helt utrolig. Onkel er en person jeg kommer til å savne innmari. Hvil i fred, utrolig glad i deg. 8061668[/snapback] Kjempe flott at det gikk greit for deg Kristian, alt blir liksom så mye lettere når man har fått det ut av systemet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 kan jeg spørre; hvorfor virker det som at det er enklere å forholde seg til en person som er skuffet over deg, heller enn sur på deg? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Livet mitt suger, alt går galt... Ingen gode venner, ingen kjæreste ingenting... 15 år gammel og ukysset, jeg vil ha et nytt liv... Og alt begynte da jeg flyttet fra Bergen, 14 år og mine barndosvenner er forlatt... Her er det umulig å få tak i gode venner, kanskje jeg bare brude flytte langt herfra og starte et nytt liv... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, kanskje du burde det. Men det er vel vanskelig når du er 15? Vent til du er 16 ihvertfall. Flytt på hybel et sted. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, men jeg er litt eldre. Er snart 17 år og er ukysset. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Kyss er idiotisk egentlig. Jeg har kyssa med utrolig mange jenter i fylla. Jeg har få venner, sitter mye inne osv. Men kyssene har skjedd da jeg har vært andre steder der ingen kjenner meg eller i begynnelen av et skoleår e.l. F.eks., forige gang jeg kysset noen var på torsdag forige uke, og det var egentlig ganske lenge siden sist, bortsett fra en stygg jente på nyttårsaften som jeg ikke kjente engang. Uansett, forige gang var i Frankrike på ferie som jeg nettopp har kommet hjem fra. Var hos fetteren min som hadde fest hjemme hos seg. De franske jentene var mye snillere og hyggeligere enn norske. Man kysset på begge kinnene for å hilse osv. Jeg ble fortalt at man måtte snakke mye med jenter der for at det skulle skje noe. Etterhvert kysset jeg en jente etter å ha snakket en god stund, og deretter en annen jente etter å ha snakket en god stund. Disse tror jeg var en av de beste kyssene noensinne. Varte lenge og greier. Fikk nummerne til jentene, men det hjelper ikke. Jeg var full slik som jeg alltid har vært når jeg har kysset noen, og jeg visste ikke hva jeg skulle si om jeg ringte dem. For et jævla waste. Sånn er det hver gang. Meningsløst. Og jeg hadde jo skikkelig lyst å ringe...Nå som jeg har komt hjem til Norge fikk jeg egentlig ganske agnst når jeg stod opp. Jeg hadde ingenting å kjøre. Ingen venner å gå til eller noe å gjøre i den nærmeste fremtiden (untatt skole). Hvor i all verden skal jeg møte jenter? Jeg føler at det er et kritisk punkt i livet mitt. Jeg vil jo på en måte oppleve tenårene. Jeg vil ha en kjæreste. Dag ut og dag inn er så bortkasta, og jeg vet jo at jeg har et stort potesial til å få jenter til å like meg. Men når jeg ikke kommer meg noen plass så er det utrolig frustrerende og bortkasta. Har vært sånn i et par år nå. Det meste jeg har klina noen gang var egentlig den beste kvelden i mitt liv. Klina med ca. 30 jenter? Dette var på en fest i begynnelsen av GK. Når det kommer til puling så var jeg svært nær en gang når jeg var nesten 16. Ble mye fingring og oralsex, men ble aldri ferdig. Dette var en jente jeg hadde snakket mye med (på tlf og i fylla vel og merke...turte aldri å snakke med henne skikkelig på ekte). Men husker så vidt noen ting. Kvelden endte med at jeg ble kjørt hjem av politi og ekstrem fyllesyke. Forholdet mitt med jenta slutta sakte, men sikkert. Dette var i begynnelsen av GK og jeg hadde egentlig nettopp begynt å feste, men mista festkameraten min og dermed slutta jeg å feste etter noen uker. Et par måneder senere gikk jeg på zoloft i ca. et halvt år pga. depresjon som egentlig var av helt andre grunner. Whatever. Har ofte lyst å feste og komme meg ut å møte jenter. Er 18 om et halvt år btw. What to do? Endret 2. mars 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Eneste valget jeg ser er å slåss mot strømmen og overvinne problemet egentlig. Kyssing er overvurdert... alle romantiske forhold er overvurdert, du bare ender opp enda mer jævlig enn før du møtte hu. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 kan jeg spørre; hvorfor virker det som at det er enklere å forholde seg til en person som er skuffet over deg, heller enn sur på deg? 8064134[/snapback] Jeg synst det er motsatt vertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg ville heller hatt noen som var sur på meg enn skuffet... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg ville heller hatt noen som var sur på meg enn skuffet... 8065849[/snapback] det ville tydeligvis ikke hun. for det var bedre at jeg var skuffet enn sur på henne. *logisk brist* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 det ville tydeligvis ikke hun. for det var bedre at jeg var skuffet enn sur på henne. *logisk brist*8065888[/snapback] Ja det kaller jeg en logisk brist... Om noen er skuffet over deg så er det noe som gir deg dårlig samvittighet på en annen måte enn om noen er sur på deg. Er noen bare sur så trenger det ikke være din skyld men om noen er skuffet så betyr det at du BURDE visst bedre og da går det i hvertfall mere inn på meg... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kan ta hele historien: To ganger på rad har hun glemt avtalen vår. Jeg vet hun er et rotehode og jeg er glad i henne, for jeg vet hun ikke vil meg noe vondt. Dog var meldingen sist gang noe mer sur og likegyldig, så jeg ble trist og skuffet over henne. At hun ikke greide å tenke at dette var skuffende for meg i dag heller, gjorde at jeg bare svarte henne kort tilslutt. Som svar fikk jeg "er du sur på meg? skal du bli sur på meg nå?!" og "Ja jeg glemte avtalen, men er ikke min feil at jeg glemte avtalen" På den siste så er det en åpenbar logisk brist, for ettersom hun vedgår å ha glemt avtalen, så vedgår hun dog ikke å ha ansvaret for å ha glemt den. jeg avslutter diskusjonen med "er bare skuffet...du har vel rett", og tydeligvis var dette ok, for det kom ikke noe svar. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Kanskje hu mente at hu hadde noe annet som hu måtte gjøre? Endret 3. mars 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kanskje hu mente at hu hadde noe annet som hu måtte gjøre? 8066362[/snapback] Alt er mulig, men alt jeg hadde ønsket var feks "beklager at jeg glemte igjen vennen, men vi kan ta det feks". Da hadde jeg tilgitt henne og ordnet avtale, men at hun sender melding med innhold som om det at hun sårer meg er et fett for henne, det blir vondt å svelge. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå er jeg syk! OG jeg som skulle begynne å trene igjen på mandag Skikkelig trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg