Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Du kommer ikke til å få noen direkte dødshjelp på dette forumet. Hvilket år går du på videregående? Kan ikke du heller vente til du er ferdig med videregående for å se hva som venter deg da? Slik jeg tenker i hvert fall, selv om det ikke er så lett hele tiden. Ting blir sikkert mye annerledes hvis du skal studere f.eks. Burde vel også prøve å oppsøke legen din. Jeg har selv legetime i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så veldig depprimerendes for alle, men for min del ;

 

En kamerat spørte meg om jeg ville ta fri på en Fredag for å være med på et cruise rundt danmark, drekka oss fulle og litt sånn da vettu, men så sa jeg Nei, at jeg skulle jobbe i en uke, vinter ferien, å disse pengene skulle jeg bruke på data oppgradering.

 

Tror han ble lei seg :(

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så veldig depprimerendes for alle, men for min del ;

 

En kamerat spørte meg om jeg ville ta fri på en Fredag for å være med på et cruise rundt danmark, drekka oss fulle og litt sånn da vettu, men så sa jeg Nei, at jeg skulle jobbe i en uke, vinter ferien, å disse pengene skulle jeg bruke på data oppgradering.

 

Tror han ble lei seg :(

7952868[/snapback]

sånt suger, men ein kommer over det når ein har snakket med "den vennen" igjen i seinare tid... :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Hva sier en i en sånn situasjon? Ikke vet jeg... Men det finnes alltid grunner for og imot alt. Og av og til er det bare umulig å stå imot tankene, men hvis en da gir etter, så ikke la det gå utover en selv.

 

*snip*

 

Men heng i, en dag snur sikkert verden seg, og viser deg den andre siden av livet.

7948384[/snapback]

Ja, hva sier man? Alt er sagt. Alt som blir sagt fra nå av har allerede blitt fortalt. Og det blir egentlig bare å gjenta fortiden.

Klart det finnes argumenter både for og imot alt, det er bare ikke alltid man ser de. Ikke alltid man har like god impulskontroll.

 

Jeg håper det en dag kommer til å snu, til tross for at noe sier meg at håp et nyttesløst.

Lenke til kommentar

Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S

 

Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg.

Lenke til kommentar
Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S

 

Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg.

7958251[/snapback]

 

Det her helt vanlig. Vet ikke hvordan gammel du er, men i tenårene er så og si alle igjennom slike dager. Finn deg en god bok, kryp til køys, og i morgen skal du se at alt er mye bedre om du lar det bli bedre.

Lenke til kommentar
Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S

 

Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg.

7958251[/snapback]

Hadde det sånn bare for noen dager siden, av en grunn ble jeg pluttselig akseptert av de "kule", alt er bedre nå, ikke sitt alene i et hjørne på skolen, bli mere med og så se at det går bedre ;)

Lenke til kommentar

De fleste rundt her liker meg ikke av en eller annen grunn føler jeg. har alltids vert snill og grei mot dem.. eneste gangene de snakker med meg i det hele tatt er når de vil ha noe eller skal spør om ting (er vel nesten det samme). og nå (første året på vgs.) føler jeg at de "nye" vennene mine begynner å mislike meg:(

livet er kjedelig til tider.. har lyst til å bare rømme vekk fra alt, men er alltid noe som holder igjen

Lenke til kommentar
Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å ta meg sammen. Jeg som alltid har vært en gladgutt gjør ikke annet enn å deppe for tiden  :roll:

 

Må prøve å gå en tur i dag hvertfall

7971183[/snapback]

Det er veldig bra egenpleie det å gå tur faktisk. Bare ta på deg skoene gå deg en tur så du gjør rett i å prøve å gå :)

Vi må alle deppe litt av og til, er bare slik...bare vent å se, du blir nok en gladgutt igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...