Matias Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du kommer ikke til å få noen direkte dødshjelp på dette forumet. Hvilket år går du på videregående? Kan ikke du heller vente til du er ferdig med videregående for å se hva som venter deg da? Slik jeg tenker i hvert fall, selv om det ikke er så lett hele tiden. Ting blir sikkert mye annerledes hvis du skal studere f.eks. Burde vel også prøve å oppsøke legen din. Jeg har selv legetime i morgen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kanskje ikke så veldig depprimerendes for alle, men for min del ; En kamerat spørte meg om jeg ville ta fri på en Fredag for å være med på et cruise rundt danmark, drekka oss fulle og litt sånn da vettu, men så sa jeg Nei, at jeg skulle jobbe i en uke, vinter ferien, å disse pengene skulle jeg bruke på data oppgradering. Tror han ble lei seg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Kanskje ikke så veldig depprimerendes for alle, men for min del ; En kamerat spørte meg om jeg ville ta fri på en Fredag for å være med på et cruise rundt danmark, drekka oss fulle og litt sånn da vettu, men så sa jeg Nei, at jeg skulle jobbe i en uke, vinter ferien, å disse pengene skulle jeg bruke på data oppgradering. Tror han ble lei seg 7952868[/snapback] sånt suger, men ein kommer over det når ein har snakket med "den vennen" igjen i seinare tid... Endret 15. februar 2007 av xersess Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva sier en i en sånn situasjon? Ikke vet jeg... Men det finnes alltid grunner for og imot alt. Og av og til er det bare umulig å stå imot tankene, men hvis en da gir etter, så ikke la det gå utover en selv. *snip* Men heng i, en dag snur sikkert verden seg, og viser deg den andre siden av livet. 7948384[/snapback] Ja, hva sier man? Alt er sagt. Alt som blir sagt fra nå av har allerede blitt fortalt. Og det blir egentlig bare å gjenta fortiden. Klart det finnes argumenter både for og imot alt, det er bare ikke alltid man ser de. Ikke alltid man har like god impulskontroll. Jeg håper det en dag kommer til å snu, til tross for at noe sier meg at håp et nyttesløst. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hatt det ganske dårlig den siste tiden, men i dag ble det bedre etter jeg fikk 7 på en muntlig eksamen som jeg tok. 7 av 7 mulige poeng altså, som betyr at de 30% av den totale karakteren som blir vurdert av læreren min på skolen får jeg 7 på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg. 7958251[/snapback] Det her helt vanlig. Vet ikke hvordan gammel du er, men i tenårene er så og si alle igjennom slike dager. Finn deg en god bok, kryp til køys, og i morgen skal du se at alt er mye bedre om du lar det bli bedre. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er 17 år, Darkness| Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Uff. Jeg føler meg rævva for tiden. Skole, venner, jenter, og foreldre bryr seg ikke om meg føler jeg. Føler mest og bare ta livet av meg, selvom det høres veldig brutalt ut :S Føler meg bare rævva. Senest idag ble min far sur fordi jeg glemte å si at jeg ikke kom ut, selvom jeg sa det forrige helg. 7958251[/snapback] Hadde det sånn bare for noen dager siden, av en grunn ble jeg pluttselig akseptert av de "kule", alt er bedre nå, ikke sitt alene i et hjørne på skolen, bli mere med og så se at det går bedre Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fah. Føler meg så utrolig klar for et forhold, men det er så mye som holder meg tilbake. :| Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fah. Føler meg så utrolig klar for et forhold, men det er så mye som holder meg tilbake. :| 7964544[/snapback] Vi lider av samme sykdom... også tror jeg at jeg har vinterdeprersjon Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 De fleste rundt her liker meg ikke av en eller annen grunn føler jeg. har alltids vert snill og grei mot dem.. eneste gangene de snakker med meg i det hele tatt er når de vil ha noe eller skal spør om ting (er vel nesten det samme). og nå (første året på vgs.) føler jeg at de "nye" vennene mine begynner å mislike meg:( livet er kjedelig til tider.. har lyst til å bare rømme vekk fra alt, men er alltid noe som holder igjen Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Helvete... dette livet blir bare mer og mer komplisert. Skal jeg ta "the easy way out"? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har erfaring med antidepressiva(SSRI)? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har erfaring med zoloft. Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å ta meg sammen. Jeg som alltid har vært en gladgutt gjør ikke annet enn å deppe for tiden Må prøve å gå en tur i dag hvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har erfaring med antidepressiva(SSRI)? 7970925[/snapback] har erfaring med cipramil, cipralex og efexor... Lite effekt av cipramilen (på meg), sov 14 timer i døgnet minst av cipralexen og blei helt koko i skallen av efexor... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Antideppresivaen i Norge er ikke verdt å prøve ut. Det er noe forbanna dritt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har erfaring med antidepressiva(SSRI)? 7970925[/snapback] Jeg går på fontex.. Har vel egentlig bare gjort meg mer likegyldig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er deppa for at jeg ikke klarer å ta meg sammen. Jeg som alltid har vært en gladgutt gjør ikke annet enn å deppe for tiden Må prøve å gå en tur i dag hvertfall 7971183[/snapback] Det er veldig bra egenpleie det å gå tur faktisk. Bare ta på deg skoene gå deg en tur så du gjør rett i å prøve å gå Vi må alle deppe litt av og til, er bare slik...bare vent å se, du blir nok en gladgutt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg