k1mzor Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Trøst deg med at du enda er ung April. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kanskje ikke akkurat depping, men er egentlig mere sinna... I dag så brøyt bilen sammen, registerkjedet har trolig tatt kvelden.. og det pga manglende vedlikehold fra eiern før meg.. Så her sitter jeg da, uten bil til å komme meg hjem med og ingen bil til å komme meg på jobb med.. Er ikke verden deilig? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Enda en dag jeg har lyst å drepe meg på. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Enda en dag jeg har lyst å drepe meg på. 7601813[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fordi jeg ødelegger meg selv hver dag. Jeg trekker meg lengre og lengre ned i søla. Jeg ville drepe meg igår, i overigår og egentlig alle disse siste dagene. Jeg så på meg en gutt med en så utrolig lys fremtid. Nå er jeg ingenting. Død, men levende. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fordi jeg ødelegger meg selv hver dag. Jeg trekker meg lengre og lengre ned i søla. Jeg ville drepe meg igår, i overigår og egentlig alle disse siste dagene. Jeg så på meg en gutt med en så utrolig lys fremtid. Nå er jeg ingenting. Død, men levende. 7601891[/snapback] Tenk på positive ting Hvis du bor alene bør du enten få deg dame (hvis du ikke har) eller et kjæledyr som katt eller hund Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har en hund og bor hjemme. Jeg får meg ikke dame når jeg vil drepe meg. 17 år. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har en hund og bor hjemme. Jeg får meg ikke dame når jeg vil drepe meg. 17 år. 7601909[/snapback] Men hvis du får deg dame er det ikke sikkert du har lyst til å drepe deg Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Får ikke det. Slutt med å si det. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Får ikke det. Slutt med å si det. 7601950[/snapback] ok... Prøvde bare å hjelpe Lenke til kommentar
brd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har hatt så jevli med uflaks i det siste Tror jeg slutter å gambler... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har en hund og bor hjemme. Jeg får meg ikke dame når jeg vil drepe meg. 17 år. 7601909[/snapback] du er søtten år mann. Jeg er 21 og det har skjedd så mye siden jeg var 17 at jeg ikke husker hvordan det var å være 17 engang. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har en hund og bor hjemme. Jeg får meg ikke dame når jeg vil drepe meg. 17 år. 7601909[/snapback] Kjenner følelsen, men tenk over det... Se deg rundt. Er maaange på din alder som ikke har dame. Det er sikkert like jævlig for dem Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tror jeg må deppe litt jeg... Slo opp med dama i går, hvorfor? Jeg gjorde det fordi vi hadde mange problemer Også vi forskjellig på alt, absolutt alt. Forholdet var som en berg-og-dalbane. Vi hadde gode og dårlige dager. Og jeg sitter her og husker kun de gode dagene, og angrer. Angringa får meg til å deppe fordi det troligvis ikke blir oss to igjen. Makan til dame skal man lete lenge etter da. Strøken var ho! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har en hund og bor hjemme. Jeg får meg ikke dame når jeg vil drepe meg. 17 år. 7601909[/snapback] Kjenner følelsen, men tenk over det... Se deg rundt. Er maaange på din alder som ikke har dame. Det er sikkert like jævlig for dem 7603504[/snapback] Handler i hovedsak ikke om damer, men det hadde jo sikkert hjulpet. For et år siden hadde jeg nesten en dame. Likevel deppet jeg da også, og var fullt troende om at jeg ville deppe selv om jeg fikk dame. Nå er jeg bare så utrolig skuffet over meg selv at jeg ikke grep sjansen. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Zlalex... Det finnes flere fisk i havet, bedre enn henne. Hvis dere er ment for hverandre, vil dere uansett bli ilag igjen ved et senere tidspunkt. ArmenMinAU, det kommer flere sjangser. Du er fortsatt ung, husk på det. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg bare vet at jeg kunne brukt de siste 2 årene så UTROLIG mye bedre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg bare vet at jeg kunne brukt de siste 2 årene så UTROLIG mye bedre. 7603747[/snapback] Jeg ville tatt det som en utfordring til å bruke dem 2 neste årene på å rette det opp igjen Jeg er 100% sikker på at det er mange som er glad i deg og at dem MYE heller vil hjelpe deg enn å finne deg død. Du vil vel ikke ende livet ditt med 2 år du kunne brukt mye bedre? Tror også at alle som er glad i deg ikke kommer over det hvis du tar ditt eget liv. Du derimot kan rette opp livet ditt og klare deg, kanskje ikke du føler det sånn men god veiledning kan kan hjelpe deg med livsgløden tilbake Jeg kjente faktisk ei som tok selvmord, var bare såvidt jeg kjente ho men jeg satt likevel igjen med skyldfølelse. Det er ikke lett, hun følte det sikkert på samme måte som deg. Hun hadde hele livet foran seg og hadde ikke tålmodighet til å rette opp noen småproblemer. Kom som et sjokk på alle. Hadde jeg og andre bare visst hvordan hun slet hadde vi selvfølgelig hjelpt henne. Med god hjelp skal det ikke mye til. Og jeg er sikker på at familien og vennene dine mye heller vil hjelpe deg enn å finne deg i en dam av blod Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) ArmenMinAU, bruk heller de to neste årene til å gjøre ting annerledes enn de to foregående årene. Ikke la litt motgang stoppe deg nå. Du er fortsatt bare en unge som har hele livet foran seg. Det er ikke for sent enda. Endret 30. desember 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) ArmenMinAU, bruk heller de to neste årene til å gjøre ting annerledes enn de to foregående årene. Ikke la litt motgang stoppe deg nå. Du er fortsatt bare en unge som har hele livet foran seg. Det er ikke for sent enda. 7604195[/snapback] Om 10 år er det heller ikke for sent:) Poeng: Han er veldig veldig ung og burde ikke ha lov til å tenke slik engang. Endret 30. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg