~Joakim~ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 jævla helvetes akillestendinose. Har prøvd å bli bra igjen i 14 måneder uten store resultater. Hvordan kan en slik liten jævlig kroppsdel ødelegge noe av det som betyr mest for en person. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fant nettopp ut at drømmedamen bare vil "være venner". Hun er den eneste jeg virkelig har likt og brydd meg om det siste året. Nå går alt i dass. Vi begge to var enige om at det var noe på gang, og vi var stormforelsket, men vårt siste møte ødela alt. Det var liksom noe som var feil. Jeg har store problemer med å finne damer jeg liker, eller finne damer i det hele tatt, så dette var en gigantisk nedtur. Jeg er i utgangspunktet en person med dårlig selvbilde. Tenker alltid at jeg er en stygg taper som ikke duger til noe slag, og denne episoden gjorde bare vondt verre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 TheGnome: Lett å tenke slikt. Opplevde noe lignende tidligere i vår, var "sammen"(vil i retrospekt ikke kalle det så seriøst) med ei, men siste møtet så var det noe som ikke stemte, og 2 dager senere slo hun opp over MSN. Som deg reagerte jeg ganske likt og dro i noen dager selvtillit og selvbilde ned til null. Men etterhvert dro jeg meg opp igjen, bare bestemte meg for at det ikke skulle dra meg ned. Senere igjen fant jeg også ut at hun rett og slett overhode ikke var min type. Vil ikke overaske meg om det er det samme med deg. Husk det at hvis ei jente ikke liker deg for den du er så er hun ikke noe særlig å samle på. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Merkelig at dere blir deprimerte om natten Jeg synes det er helt toppers å sitte og spille om natten, skikkelig kos er det:) Vær glade folkens! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Merkelig at dere blir deprimerte om natten Jeg synes det er helt toppers å sitte og spille om natten, skikkelig kos er det:) Vær glade folkens! 7580921[/snapback] Det er velll fordi du ikke har så mye å deppe over : ) Og det er jo kjempe fint. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Vet ikke om jeg kan kalle meg deprimert, men er nok bare sur. Når jeg var 7 år startet jeg og spille trekkspill, av alle ting. foreldrene mine er da kjempe engasjert i det. jeg er for å si det på denne måten. Dritt leid av hele dritn ! Det er greit nok det at jeg spiller, hadde kansje synst det hadde våre helt greit hadde det ikke vert for jeg blir så nauta missforstått heletiden ! problemene startet nå når jeg startet på ungdoms skolen, på barneskolen så synst klassekameratene mine at det var stili med trekkspill, men nå blir jeg bare sett på som en sær og rar person. De som kjenner meg vet jo klart at jeg er en totalt Rock frelst person, men de som ikke kjenner meg så godt (foreksempel mange av jenten på trinnet) tror jeg sitter hjemme å hører på gamaldans hele dagane (noe jeg hater). Og spiller for den del bare klasisk på trekkspillet. På klasseturen for en stund siden var det noen jenter som ville låne mp3en min, og jeg lot dem låne den jeg, såg ikke noe problem med det. så litt senere kom ene av jentene fram og sa * hører du på san musikk da ??! * og jeg bare , ja ? . sier litt så alt dette med det for..... trekkspillet skremer vel vekk alle jenter med. så tenker dere sikkert, hvorfor sitter han og klager her og ikke slutter istedet ? Nei det er ikke lett , siden hele familien ville blitt kjempeskuffet vist jeg slutett, det siste ønsket til bestefaren min som døde for noen månder siden var jeg skulle spille i begravelsen hans ! hele komnun kjenner meg og ser på meg som trekkspill.. spesielt gamle folket.. å må ikke tro det er noe morsomt å gå å handle å plutselig bli stoppet av en gamel dame her og der og får spørsmålet , neimen er ikke det du som spiller trekkspill ?? Er bare så nauta lei ! hadde jeg kunne endret på en ting i livet mitt så var det at jeg kunne gå tilbake i tid å startet å spille et eller annet en trekkspill. takk for meg. edit: Ja jeg vil bare legge ved å si at jeg spiller Gitar og Sax. Men det er dessverre ikke mange som vet om, siden de er instrument som ikke skremmer vekk noen. og et godt eksempel på at det har skremt bort jenter var på en leir jeg var med, hvor jeg og noen venner presanterte oss til noen jenter der. vi fortalte litt om oss selv og jeg prøvde ikke å nevne det at jeg spilte trekkspill, men selvfølgelig så måtte jo en av de andre nevne det... Det endte med at de stakk av med vær si og jeg ble sittende alene... virkelig morsomt. Endret 26. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 takk for meg. Kan forstå at du er lei. Men en annen ting du bør være er stolt. Stolt av å mestre flere instrumenter. Viss jentene du vet av blir skremt av trekkspillet ditt er de ikke noe å samle på uansett. De gamle menneskene syns sikkert at du er en unge og flott herremann, og syns sikkert det er veldig stort å få snakke med deg evt høre deg spille. Men er du dritt lei trekkspillspillinga(wow, for et ord) så slutt. Uansett hvor skuffa folk blir, bør du kunne få velge selv. De kommer over det. Kan jo prøve deg på et anna instrument? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 kansje litt feil å si at jeg er direkte drittlei av å spille det, men derimot drittlei av å bli missforstått. Å bli sett på som en sær og merkelig person. det er jeg drittleid av. Det hadde vert mye lettere å slutte om jeg ikke hadde vert med på distrikts mesterskapet, (som jeg vant) så er vel nokelunde kjent innen de miljøene i hele fylket. Men etter ungdoms skolen skal jeg flytte bort herfra så da må jeg vel slutte, så for vel bare vente. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 ta og spill en kjap en da, og legg ut på film her! hehe.. neida.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ikke slutt å spill trekkspill! Ett av instrumentene jeg angrer på ikke å ha lært meg. Det, og violin. Trekkspill er utrolig stilig, og kan brukes til mye interessant om man ser litt forbi det åpenbare. Endret 26. desember 2006 av edds Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 *Deppe* Jeg blir alltid deprimert om natten, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg sitter oppe. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Man blir deppa om natten fordi ensomheten smyger på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 @ evil-duck: vær stolt over at du mestrer trekkspillet, synes selv trekkspillmusikk er veldig fin og vær gang jeg er hos besteforeldra mine så må jeg ha trekkspillmusikk for og sovne. Men skjønner deg godt når du sier at du er lei av og bli misforstått, må være kjipt og vite at alle damer tror du er en særing som bare hører på danseband og slikt. Sånt hadde fått meg veldig deprimert... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 kansje litt feil å si at jeg er direkte drittlei av å spille det, men derimot drittlei av å bli missforstått. Å bli sett på som en sær og merkelig person. det er jeg drittleid av. Det hadde vert mye lettere å slutte om jeg ikke hadde vert med på distrikts mesterskapet, (som jeg vant) så er vel nokelunde kjent innen de miljøene i hele fylket. Men etter ungdoms skolen skal jeg flytte bort herfra så da må jeg vel slutte, så for vel bare vente. 7581986[/snapback] drit i hva andre folk måtte synes. Jeg hadde digga å kunne spille trekkspill, det er ganske unikt og hadde på ingen måte prøvd å skjule at jeg spilte... Som hanne sier, hvis de dømmer deg negativt pga det så er de ikke verdt å bruke tid på uansett. Jeg skal love deg at ting endrer seg veldig etter ungdomsskolen enten du vil det eller ikke og som oftest er det positivt! Ta med deg trekkspillet du, er sikkert konge på vorspiel Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 takk for meg. Kan forstå at du er lei. Men en annen ting du bør være er stolt. Stolt av å mestre flere instrumenter. Viss jentene du vet av blir skremt av trekkspillet ditt er de ikke noe å samle på uansett. De gamle menneskene syns sikkert at du er en unge og flott herremann, og syns sikkert det er veldig stort å få snakke med deg evt høre deg spille. Men er du dritt lei trekkspillspillinga(wow, for et ord) så slutt. Uansett hvor skuffa folk blir, bør du kunne få velge selv. De kommer over det. Kan jo prøve deg på et anna instrument? 7581905[/snapback] < Det hadde vært utrolig kult å dra fram trekkspillet på ett vorse, etter min mening ville jentene syntes det var døds tøft. Hvis du liker å spille, fortsetter du. Spiller du bare for de familien vil det, ville jeg sluttet. Og det tror jeg de forstår. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fant nettopp ut at drømmedamen bare vil "være venner". Klassiker. Sjekk ut http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html for mer info. The ladder theory is a theory of adult male/female interaction. It has its basis in many years of sociological field testing. it was first conceptualized in 1994 in Exeter, CA. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 lenge siden jeg har skrevet her nå! for noen mnd siden klarte jeg endelig å krabbe meg til og prate me en a de eneste jentene i klassen jeg ikke hadde kontakt med fra før, begynte jo i ny klasse så alle var nye, men ho å et par andre hadde jeg aldri fått no sæli kontakt med. D gikk en stund å ho var veldig deprimert i en periode da ho hadde mista typen sin første skoledag:S Men etterhvert klarte jeg å få veldig god kontakt med ho å ho begynte å henge med oss som allerede hadde laget oss en gjeng i klassen. Tiden gikk å jeg ble sammen med ho. Mye mot vår vilje da vi var redd d skulle ødelegge skoleåret siden vi gikk i samme klasse! vi snakket mye om det å ville egentlig ikke bli sammen for d kunne ødelegge mye viss d ble slutt eller no. Vi har hatt d kjempe fint, men litt turbulent i begynnelsen, men de siste ukene har vi vært i himmelen. For to dager siden så bestemte ho seg for at vi ikke kunne være sammen. Ho måtte finne ut a seg selv osv:( dette fortalte ho meg i dag, via msn, da jeg allerede hadde en liten mistanke. Det dumme er jo at jeg er i sverige nå å har ikke penger på mobilen! huff d e helt grusomt! ble helt knust å vet ikke helt hva jeg skal gjøre. har snakket ut me ho om det men jeg vet enda ikke hvordan jeg skal takle å møte ho på skolen etter nyttår...:.( heldigvis hadde d ikke noe med meg å gjøre, å heller ikke med at ho likte noen andre, ho måtte bare finne ut a ting å greier. prøve å være litt alene osv, da ho var sammen med den forige typen sin i 5 år:O Det er andre gang noen som virkelig har betydd noe for meg, sånn skikkelig skikkelig virkelig mye, har dumpa meg på litt over ett år. ho første hadde jeg vært sammen med i 4 år:O dette begynner å bli slitsomt å jeg begynner å bli veldig redd for å stole på en dame igjen! er litt redd jeg skal stole så lite på den neste dama mi, at d blir en plage for forholdet, at jeg bare går å mistenker ho for ting osv. Hvordan skal jeg få bort den følelsen? vil ikke ha d sånn! vet at sånt kan ødelegge et hvilket som helst forhold! står sikkert litt mye dumt her men jeg er helt knust å d va bare litt godt å kunne skrible alt ned her... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjempedeppa. Etter at jeg kommer hjem fra jobb i dag skal jeg legge meg til å sove og grynte hvis noen snakker til meg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Av hvilken grunn? Lenke til kommentar
April Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvorfor vil man altid ha noen man ikke kan få?! Har vært på den evige søken en stund nå for å finne drømmeprinsen (veldig klisje I know) og har kysset mange frosker på min vei, men nå når jeg finner han, hva skjer?! JO, han er i ett stadie i livet der det er jobb, jobb, jobb og ingen tid til å starte eller være i ett forhold. Veldig veldig deprimerende! Er bare så trist for det er noen mennesker her i verden som virkelig klarer å fange deg, som tar all oppmerksomheten din, matlyst og kontantkortene dine. Hvorfor er det slik at når jeg endelig finner en som er så flott, en jeg kan diskutere med, le sammen med, dele interesser med ikke ha lyst til å ha en kjæreste....?! Fordi det er en OND, OND verden som vil at jeg skal bli gammel "jomfru", og dra på ferie med mor og far til jeg er 60 år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg