Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finne nummeret til hende og sende en sms? grei start hvis du er for nervøs til å "komme i gang"

hehe, jeg har mob.nr. hennes. Hun er på ferie i Russland nå. Jeg sendte henne sms og spurte hvordan det gikk og hva hun syntes om det hele og hu svarte at hu koste seg, etc etc. men også at det var veldig dyrt å sende sms for henne (jeg har hørt at en betaller også for mottak av sms der borte). Så jeg kan liksom ikke sende sms nå :( Får vel ikke snakket med henne før mandag-tirsdag. Shit....i feel like taking a bullet.

PS: beklager for delhvis engelske poster. Jeg er av utenlandsk opprinnelse. Jeg snakker russisk, tenker engelsk og snakker norsk. ("Jesus!"). Så hjernen min er en veldig khaotisk ting :p Får håpe det går bra på tirsdag. Jeg føler meg som en 12åring nå, heh :p:blush: *flaut* :p

Lenke til kommentar
Får håpe det går bra på tirsdag. Jeg føler meg som en 12åring nå

Om du er så alltfor redd for å be henne ut så start med smser og gå gradvis opp.. Men seriøst Du må bare be henne ut. La ikke sjangsen gå fra deg. Hvorfor er det farlig å spørre om? Virker som hun liker deg siden hun var så koselig osv. Å be ut på kino er jo uskyldig og trenger ikke bety annet en det en vil ha det til(venn/date). Så du har ingen grunn til å være deprimert. Du bør være sinnsykt glad og oppføre deg som en 12åring som gleder seg til bursdagen sin istede

Lenke til kommentar

Det er nemmelig det. Jeg føler 2 følelser samtidig...2 helt forskjellige.

Den ene: Jeg kryper inn i min "The Crow" verden. (fordi jeg gruer meg)

Den andre: Føler meg som den meste glade karen i verden. (fordi jeg har funnet den perfekte,i allefall fra første blikk/analysering.Den jeg føler meg komfortabel med.)

Crazy shit, for å være helt ærlig. Men jau, Bogan. Har kommet til samme konklusjonen: denne sjangsen kan jeg bare ikke gå glipp av.Sååææhh....yeah,baby. tirsdag blir en ganske spennende dag, veit jeg.

Lenke til kommentar
Det er nemmelig det. Jeg føler 2 følelser samtidig...2 helt forskjellige.

Den ene: Jeg kryper inn i min "The Crow" verden. (fordi jeg gruer meg)

Den andre: Føler meg som den meste glade karen i verden. (fordi jeg har funnet den perfekte,i allefall fra første blikk/analysering.Den jeg føler meg komfortabel med.)

Crazy shit, for å være helt ærlig. Men jau, Bogan. Har kommet til samme konklusjonen: denne sjangsen kan jeg bare ikke gå glipp av.Sååææhh....yeah,baby. tirsdag blir en ganske spennende dag, veit jeg.

Lykke til post hvordan det går :thumbup:

Lenke til kommentar
i tillegg til å problemer med eksen fikk jeg beskjed om at vi mister jobben denne neste uke :w00t: Livet er herlig

Kjipt det ja! Som jeg skrev på side44 flytta dama/exen ut alle tingene sine av leiligheten mens jeg var på jobb, og det var selvfølgelig den dagen jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde noe mer jobb etter påske... Var bare tilfeldigheter, men igjen, kanskje ikke...

Lenke til kommentar
i tillegg til å problemer med eksen fikk jeg beskjed om at vi mister jobben denne neste uke :w00t:  Livet er herlig

Kjipt det ja! Som jeg skrev på side44 flytta dama/exen ut alle tingene sine av leiligheten mens jeg var på jobb, og det var selvfølgelig den dagen jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde noe mer jobb etter påske... Var bare tilfeldigheter, men igjen, kanskje ikke...

Kjipt som faen det der... Dama di var kanskje mer å spare på en min, men uansett drit tungt... Spesielt det med jobb. faen for en koselig påske :w00t:

Lenke til kommentar
i tillegg til å problemer med eksen fikk jeg beskjed om at vi mister jobben denne neste uke :w00t:  Livet er herlig

Å miste jobben og den økonomiske tryggheten den gir er alltid kjedelig.

Mistet jobben for et par år tilbake. Kjørte alt det økonomiske til helvete. Smalt til med et mislykket selvmordsforsøk.

Heldigvis er alt som det skal igjen nå.

Føler med deg Bogan

Huffda.. :no: Ikke bra. Du sier at alt er som det skal igjen nå? Hvorfor tror jeg deg ikke helt når du sier det? Håper du har noen å prate med.

Lenke til kommentar
Huffda..  :no:  Ikke bra. Du sier at alt er som det skal igjen nå? Hvorfor tror jeg deg ikke helt når du sier det? Håper du har noen å prate med.

Faktisk har jeg det veldig bra nå darkness|:)

Har fått all den hjelp jeg trengte og har hatt snart 2 fine år. Har lært meg å ikke se så innderlig mørkt på hver eneste situsasjon som oppstår, og heller ta problemene som de kommmer.

Har også omtrent sluttet med alkohol. Det hjelper enormt.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
OK, det høres bra ut. Trodde dette var noe som hadde hendt nylig. :) Bra at ting har bedret seg. Gir håp til oss håpløse ;)

Alt ordnet seg for meg. Men det var mye hardt arbeid og en del selvransakelse som måtte til.

Var sinnsykt vanskelig å finne tilbake til de små gledene som gjorde det verdt å leve igjen. Men fant de til slutt heldigvis :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...