CustomTP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mulig. Men også store muligheter for at hun bare ønsker oppmerksomhet. 7514522[/snapback] helt enig der.... la hun få litt oppmerksomhet og la hun få føle seg litt spesiell så går det over... vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger, og det er faktisk en liten brøk del som utfører det(og som lykkes) av de som sier at de skal eller går å tenker på det... + at det er ulovlig noe som er litt morsommt å tenke på Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mulig. Men også store muligheter for at hun bare ønsker oppmerksomhet. 7514522[/snapback] Og? Da betyr det at det ikke er noe farlig og du skal bry deg med dine egne saker igjen? Det har hun kanskje bare vil ha oppmerksomhet har ikke en dritt med saken å gjøre. Gi henne det uansett om hun er alvorlig med planene eller ikke. Hvis man overser personer som hinter til selvmord, er det en stor sjangse for at de gjør det. 7515073[/snapback] av erfaring og andres anbefalinger, så burde ikke dette igonoreres uansett. Ikke dersom det foreligger ting som taler for det. I dette tilfellet er det snakk om deppresjoner, sosial isolasjon, minialt sosial støtteapparat, manglende empati hos venner, veldig stressende familiesituasjon, vedvarende lav selvbilde og vedvarende evne å bebreide seg selv uansett hva som skjer. tja, de siste dagene har hun skreket selvmord flere ganger, på tide å be noen hjelpe henne? 7512937[/snapback] Så absolutt 7516343[/snapback] etter at jeg ble en smule irritert i går, så ble vel støtteapparatet i kommunen varslet om henne, problemene og at hun ønsket hjelp. Hun har lovet kjæresten å følge opp, var han som skrev bekymringsmeldingen til helstetjenesten. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger 7516401[/snapback] Synst du skal holde kjeften din og passe på hva du sier i en slik tråd som denne Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mulig. Men også store muligheter for at hun bare ønsker oppmerksomhet. 7514522[/snapback] helt enig der.... la hun få litt oppmerksomhet og la hun få føle seg litt spesiell så går det over... vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger, og det er faktisk en liten brøk del som utfører det(og som lykkes) av de som sier at de skal eller går å tenker på det... + at det er ulovlig noe som er litt morsommt å tenke på 7516401[/snapback] skal ikke nekte for at det er en enkel løsning, men det betyr ikke at tegn skal avfeies som oppmerksomhetssyke puppies. Hun har utrolig mye å tape på å lyve om dette, noe hun selv vet. Faktisk ba hun selv om hjelp fra helsetjenesten, og ba kjæresten skrive bekymringsmelding, samt lovet han på tro og ære å følge opp. jeg har gode grunner til å mistenke at dette er mer enn bare oppmerksomhets ønske, slik en viss eldre vennine av henne mistenker. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger 7516401[/snapback] Synst du skal holde kjeften din og passe på hva du sier i en slik tråd som denne 7516417[/snapback] synes ikke du? den som ikke klarer å takle situasjonen man har stillt seg selv i burde da greie å løsrive seg fra den og begynne på noe annet... ting som har fallt ned må bare gå en vei, og det er opp... man kan tenke seg at livet er en aksje i et selskap når den har gått opp kan den gå enda høyere men detter ned etter hvert (livet er ikke en konstant), og hvis den går ned kan den gå opp eller gå ut av børsen og komme inn igjen som en annen og prøve på nytt... ingen ting er så ille at man avlutter alt... punktum et råd til The Gnome, hopp ut i noe du ikke har gjort før, begynn å røyk og begynn å kontakt noen.... wow er en mulighet btw... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger 7516401[/snapback] Jeg tror også du burde holde kjeft om ting du ikke har den fjerneste anelse om. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 synes ikke du? den som ikke klarer å takle situasjonen man har stillt seg selv i burde da greie å løsrive seg fra den og begynne på noe annet... ting som har fallt ned må bare gå en vei, og det er opp... man kan tenke seg at livet er en aksje i et selskap når den har gått opp kan den gå enda høyere men detter ned etter hvert (livet er ikke en konstant), og hvis den går ned kan den gå opp eller gå ut av børsen og komme inn igjen som en annen og prøve på nytt... ingen ting er så ille at man avlutter alt... punktum 7516481[/snapback] Jeg vet ikke men jeg tror at du aldri har hatt noe særlig bekjentskap til folk som har det skikkelig jævlig / hatt det skikkelig jævlig selv? Når man er på et stadie i livet at man vurderer selvmord tenker man ikke klart, psyken tåler ikke mer, det kan variere fra person til person hvor mye som skal til men det er helt feil å si at det er feigt. Og jo, enkelte ting er så ille at man avslutter alt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) den som ikke klarer å takle situasjonen man har stillt seg selv i burde da greie å løsrive seg fra den og begynne på noe annet... 7516481[/snapback] Dessverre er offer-rollen mye lettere å innta. Når man har gjort det, har man fått en effektiv mur mot muligheten for å formulere problematikken som et subjektivt spørsmål der det handler om å ta ansvar for seg selv. Endret 16. desember 2006 av Glint Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Men hvor stor er sjansen for at en jente vil lyve om disse tingene, dersom hun vet hun vil miste alle vennene sine og kjæresten? Hun gikk selv med på å be om hjelp. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 TheGnome: Start med en idrett eller noe, begynn å trene på et treningsenter, der møter du folk I tillegg får du bedre selvtillit av å bli større og sterkere! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke så mye å deppe for, men.. Sjuk og fikk plutselig noen skikkelige smerter i sia.. Aau Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 vil bare legge til at alle som har tenkt på selvmord er noen feiginger 7516401[/snapback] Synst du skal holde kjeften din og passe på hva du sier i en slik tråd som denne 7516417[/snapback] synes ikke du? den som ikke klarer å takle situasjonen man har stillt seg selv i burde da greie å løsrive seg fra den og begynne på noe annet... ting som har fallt ned må bare gå en vei, og det er opp... man kan tenke seg at livet er en aksje i et selskap når den har gått opp kan den gå enda høyere men detter ned etter hvert (livet er ikke en konstant), og hvis den går ned kan den gå opp eller gå ut av børsen og komme inn igjen som en annen og prøve på nytt... ingen ting er så ille at man avlutter alt... punktum et råd til The Gnome, hopp ut i noe du ikke har gjort før, begynn å røyk og begynn å kontakt noen.... wow er en mulighet btw... 7516481[/snapback] Er ikke alle som klarer å takle alle de problemene de har, og trenger hjelp. Er heller ikke så lett når du får hjelp og blir lagt inn på et hjem. Men de ikke klarer å gjøre jobben sin og man ender opp med å ta livet sitt. Å det er ikke alltid like lett å komme over ting som folk skal ha det til. I dag er det 3 år siden kusina mi døde, å jula er fortsatt no dritt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Vel, nå kom jeg hjem fra et avlastningshjem, hjalp vanskligstilt ungdom. jeg har masete foreldre, masse masse lekser , ikke vilje til det , venner som ikke bryr seg om meg, men bare om seg selv, spesielt han ene , men han har sikkert en sjukdom ellernoe.. Vel og merke, jeg har lyst til alt annet, en jente jeg vil ha veldig veldig gjerne svarer ikke på meldinger, kanskje fordi hun har glemt mobilen hjemme ellerneo, men fortsatt møka kjipt, gir meg en følelse av at jeg ikke blir elsket/likt Følelsenes oppgav er humørsvingning.. Er en blanding av å ikke bli likt/elsket, meningsløshet. Jeg har lyst til å banke dritten ut av noen. Mobilen min funker heller ikke, faen i helvette CustomTP - Asberger ? Endret 17. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Klarte å slå løs bokstaven R på tastaturet mitt nå... Og dette er en bærbar PC! Skal slutte å spille yetisports... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 synes ikke du? den som ikke klarer å takle situasjonen man har stillt seg selv i burde da greie å løsrive seg fra den og begynne på noe annet... ting som har fallt ned må bare gå en vei, og det er opp... man kan tenke seg at livet er en aksje i et selskap når den har gått opp kan den gå enda høyere men detter ned etter hvert (livet er ikke en konstant), og hvis den går ned kan den gå opp eller gå ut av børsen og komme inn igjen som en annen og prøve på nytt... ingen ting er så ille at man avlutter alt... punktum 7516481[/snapback] Jeg vet ikke men jeg tror at du aldri har hatt noe særlig bekjentskap til folk som har det skikkelig jævlig / hatt det skikkelig jævlig selv? Når man er på et stadie i livet at man vurderer selvmord tenker man ikke klart, psyken tåler ikke mer, det kan variere fra person til person hvor mye som skal til men det er helt feil å si at det er feigt. Og jo, enkelte ting er så ille at man avslutter alt 7516514[/snapback] hehe... riiiight... har en kompis som satt med kniven i hånden og ble stoppet med at en annen kompis av meg sparket han ned.... og et tips til christian86, hvilken linje på vgs går du, tviler egentlig på at din expertise er så korrekt som den virker... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) *snipp* 7524690[/snapback] eeehm, gjør matten kjære deg. Jeg er 20 år, jeg er 2. år bachlor med spesialisering i psykologi. Uansett; ekspertise? hva snakker du om nå? utsagnene om situasjonen hennes er basert på hennes egne, mine og andres erfaringer med henne. Uansett har jeg bare gjengitt at vi har bedt om hjelp til å gjøre situasjonen hennes enklere. Helsevesenet vil jo se om dette reelt eller ikke Endret 17. desember 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) *snipp* 7524690[/snapback] eeehm, gjør matten kjære deg. Jeg er 20 år, jeg er 2. år bachlor med spesialisering i psykologi. Uansett; ekspertise? hva snakker du om nå? utsagnene om situasjonen hennes er basert på hennes egne, mine og andres erfaringer med henne. Uansett har jeg bare gjengitt at vi har bedt om hjelp til å gjøre situasjonen hennes enklere. Helsevesenet vil jo se om dette reelt eller ikke 7524763[/snapback] hvis du får noen til å verifisere dette så bøyer jeg meg i støvet.... god jul btw Endret 17. desember 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 *snipp* 7524690[/snapback] eeehm, gjør matten kjære deg. Jeg er 20 år, jeg er 2. år bachlor med spesialisering i psykologi. Uansett; ekspertise? hva snakker du om nå? utsagnene om situasjonen hennes er basert på hennes egne, mine og andres erfaringer med henne. Uansett har jeg bare gjengitt at vi har bedt om hjelp til å gjøre situasjonen hennes enklere. Helsevesenet vil jo se om dette reelt eller ikke 7524763[/snapback] hvis du får noen til å verifisere dette så bøyer jeg meg i støvet.... god jul btw 7524934[/snapback] verifisere hva? at jeg studerer ved høgskole? null problem: vedlagt er studiebevis Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 som jeg sa; "jeg bøyer meg i støvet"... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 som jeg sa; "jeg bøyer meg i støvet"... 7525159[/snapback] Eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg