Idioteque Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er utrolig deprimert i dag. I går møtte en jente jeg har vært forelsket i en liten stund. Jeg merket at hun kjedet seg og at hun kun ventet på å komme seg bort fra meg. Livet suger. 7406769[/snapback] that sucks.... for min del er jeg MEGET neffor pga pengemangel.... 7406904[/snapback] Hva med å bruke litt mindre penger på hardware? Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er utrolig deprimert i dag. I går møtte en jente jeg har vært forelsket i en liten stund. Jeg merket at hun kjedet seg og at hun kun ventet på å komme seg bort fra meg. Livet suger. Know what you mean. Har så utrolig lyst på en ny kjæreste. Vært litt småforelsket i en jente i parallellklassen. Var på fest hos henne forleden. Hun prøvde å prate mye med meg, men vi fant liksom aldri tonen. Mot slutten av kvelden endte hun opp i armene til en annen. For å sitere Jokke, føler meg som en 'verdiløs mann'... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisann, i denne tråden er det ikke lov til å le eller på noen måte se komikk i tragedier.... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er utrolig deprimert i dag. I går møtte en jente jeg har vært forelsket i en liten stund. Jeg merket at hun kjedet seg og at hun kun ventet på å komme seg bort fra meg. Livet suger. Know what you mean. Har så utrolig lyst på en ny kjæreste. Vært litt småforelsket i en jente i parallellklassen. Var på fest hos henne forleden. Hun prøvde å prate mye med meg, men vi fant liksom aldri tonen. Mot slutten av kvelden endte hun opp i armene til en annen. For å sitere Jokke, føler meg som en 'verdiløs mann'... 7409025[/snapback] Huff... Vet akkurat hvordan det føles. Jokke er fin deppemusikk. Han har skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du mener vel at han hadde skjønt det...? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 :!: 7409175[/snapback] Herregud, skjerp deg. Jeg forstår at du ikke er gammel nok til å se på jenter ennå, men ikke le av folk som har jenteproblemer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Faen at folk som fortjener å leve dør. Det er urettferdig. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Faen at folk som fortjener å leve dør. Det er urettferdig. 7409982[/snapback] Det er et helvete, Eirik. Og jeg har opplevd for mye av det i min nærmeste omgangskrets. Ingen fortjener å dø, man skulle bli gammel, det skulle man. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 :!: 7409175[/snapback] Herregud, skjerp deg. Jeg forstår at du ikke er gammel nok til å se på jenter ennå, men ikke le av folk som har jenteproblemer. 7409339[/snapback] Da ble jeg uskyldig dømt av |darkness ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Faen at folk som fortjener å leve dør. Det er urettferdig. 7409982[/snapback] Det er et helvete, Eirik. Og jeg har opplevd for mye av det i min nærmeste omgangskrets. Ingen fortjener å dø, man skulle bli gammel, det skulle man. 7410192[/snapback] Noen skulle aldri dødd, uansett alder.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 :!: 7409175[/snapback] Herregud, skjerp deg. Jeg forstår at du ikke er gammel nok til å se på jenter ennå, men ikke le av folk som har jenteproblemer. 7409339[/snapback] Da ble jeg uskyldig dømt av |darkness ! 7410250[/snapback] Uskyldig? Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hmmm, ja mange deppa folk her på forumet. Får vel bare si at det som ikke knekker deg deg, gjør deg sterkere... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg depper skikkelig for tida. Min utrolig snille, kjære Farfar ble tatt av hjerteinfarkt nå sist torsdag. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Så sant, så sant. Men allikevel tror jeg det er en forbannelse å leve evig...se på hva vi må takle. Tenk på hva man må få inn gjennom uendelig liv. Tilpasse seg nye ting hele tida. Og ting ville kanskje ikke virket så dyrebart som de er nå. Men jeg savner mamma. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Får vel bare si at det som ikke knekker deg deg, gjør deg sterkere... 7411786[/snapback] I starten ja. Til slutt tar det deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I starten ja. Til slutt tar det deg. 7412635[/snapback] Det varierer vel fra person til person det, vel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I starten ja. Til slutt tar det deg. 7412635[/snapback] Pessimist. Alle unge mennesker sliter med noe, men hvor mange voksne mennesker ser du nå innlagt på psykiatriske klinikker eller med andre store problemer? Andelen er relativt liten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I starten ja. Til slutt tar det deg. 7412635[/snapback] Pessimist. Alle unge mennesker sliter med noe, men hvor mange voksne mennesker ser du nå innlagt på psykiatriske klinikker eller med andre store problemer? Andelen er relativt liten... 7413357[/snapback] Har du i det hele tatt sett en psykiatrisk avdeling eller? Det er ganske jevnt fordelt aldersmessig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I starten ja. Til slutt tar det deg. 7412635[/snapback] Pessimist. Alle unge mennesker sliter med noe, men hvor mange voksne mennesker ser du nå innlagt på psykiatriske klinikker eller med andre store problemer? Andelen er relativt liten... 7413357[/snapback] Ikke for å være negativ men kanskje mørketallene kan være store, fordi terskelen for å få kvalifisert hjelp er like høy som ellers i helsevesenet og det kommer an på hvilken kvalifikasjon som vedkommende behandlende lege har, og hvilken kvalitet som legges i beslutninger. Husker et tall fra SSB, 160000 kvinner er "avhengig" av lykkepiller. Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nei, det er vel riktig at det ikke er gjeldende for alle. En del lider av kroniske deprosjener og har vanskelig for å komme seg ut av det. Men jeg er overbevist om at en som kommer seg gjennom f.eks. kjærlighetssorg første gangen takler det bedre andre gangen. Alle møter motgang i løpet av livet, både i stor og i liten grad. Men ingenting er så godt at det ikke er godt for noe, heller ikke motgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg