Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

HÆLVETE!

 

Jeg er så sinna at jeg snart sprekker! Kan ikke folk bare la meg være i fred! De har ikke en dritt med å dømme meg for noenting som helst! Jeg vil vekk!

 

 

Hvorfor må folk alltid dømme meg nord og ned fordi jeg ikke jobber? Kalle meg lat og ubrukelig? :wallbash:

 

 

------

 

Hjalp litt.

 

Kommer enda mer frustrajon i morgen regner jeg med. :cry: Har vært helt nedbrutt og ødelagt hele uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HÆLVETE!

 

Jeg er så sinna at jeg snart sprekker! Kan ikke folk bare la meg være i fred! De har ikke en dritt med å dømme meg for noenting som helst! Jeg vil vekk!

 

 

Hvorfor må folk alltid dømme meg nord og ned fordi jeg ikke jobber? Kalle meg lat og ubrukelig?  :wallbash:

 

 

------

 

Hjalp litt.

 

Kommer enda mer frustrajon i morgen regner jeg med.  :cry: Har vært helt nedbrutt og ødelagt hele uka.

7388354[/snapback]

Jeg lar deg ikke i fred, men på en annen måte enn du beskriver. Raska på og få med yo badass bitch til Asker, så kan du slække vekk fra maset :D
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
HÆLVETE!

 

Jeg er så sinna at jeg snart sprekker! Kan ikke folk bare la meg være i fred! De har ikke en dritt med å dømme meg for noenting som helst! Jeg vil vekk!

 

 

Hvorfor må folk alltid dømme meg nord og ned fordi jeg ikke jobber? Kalle meg lat og ubrukelig?  :wallbash:

 

 

------

 

Hjalp litt.

 

Kommer enda mer frustrajon i morgen regner jeg med.  :cry: Har vært helt nedbrutt og ødelagt hele uka.

7388354[/snapback]

 

Driter oppi hva du gjør, sålenge du ikke gjør noe destruktivt mot deg selv.

Det er ikke "alle" som dømmer deg for svarte svingende... :love:

Take care..please!

Ikke bekymre deg for morgendagen, fordi det "årnær" seg bestandig på en eller annen måte. Kjenner deg ikke som hverken lat eller ubrukelig, heller tvert imot!

 

Men hvorfor skal du høre på meg?... :)

Lenke til kommentar

Skal høre på deg :)

 

Er bare så lei av at morra mi alltid skal ødelegge meg, og faren min står og gir henne en hjelpende hånd, uten selv å ville det eller vite det.

 

Er bare så forvirra over hva jeg skal gjøre.

1. Konfrontere morra mi. Kan få færlt utfall, men som bedrer seg over tid, eller grusomt utfall. Det ligger på rundt 40/60 nå.

2. Bryte kontakt med fatter også, bare for at ting skal komme litt på avstand og jeg skal få fred. Her kan hva som helst skje.

3. Fortsette som nå med ukentlige opp- og ned-turer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Følg din egen fornuft tror jeg, ikke at jeg kjenner deg, men det inntrykket du har gjort i Oktober, sier meg at du sitter på løsningen selv. Skulle forøvrig ønske du hadde møtt en person jeg traff for to uker siden. Jeg var på besøk hos en vidunderlig dame som jeg liksom skulle coache (personlig utvikling/samtalepartener). Når jeg kom inn i huset så var det helt naturlig å sitte ned på kjøkkenet. Vet du at det å komme hjem til folk og få sitte ned i det viktigste rommet, og det er kjøkkenet liker jeg jævlig godt. Uansett så spurte jeg jenta hva vi skulle snakke om, hvorpå hun smilte strålende og sa: Nei jeg ville nå bare hjelpe deg! ...hjelpe meg? Ja hun hadde hørt at jeg trengte å trene på coaching...! Hurra det ble ikke trening i det hele tatt, men det mennesket med sin ærlige innstilling til livet og utfordringer gav meg mye mere enn jeg var istand til å tilføre henne. Hun hadde en slik naturlig positiv innstilling til utfordringer som jeg hadde glemt. Hun sa: Hvorfor bekymre seg for noe som helst, vent nå heller til det er skjedd så kan du starte, og i de tilfellene så ordner likevel tingene seg (eller ornær sæi) som vi sier her nede i Fredrikstad. Dette gav meg en "buzz" som enda ikke har sluppet taket, og den følelsen skal jeg holde fast i så lenge jeg kan. Håper for all del at du kan finne litt av samme "buzzen", og at vi treffes på neste lanet.

 

mvh

Ole Norback

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre vondt værre, så måtte jo fyren teste seg klamydia positiv dagen etter...

 

Prevansjon ka?

 

Så lenge hun ikke hoppet tilbake på deg, så ser jeg ikke helt hva problemet er.

7384783[/snapback]

Kanskje jeg sitter igjen med noen følelser selv om det er slutt?

 

Spesielt pga. at hu hopper på første og beste 1 dag etter det er slutt, eller er det helt normalt?

 

Da føler man seg jo ubrukelig en tid etter, og sitter gjerne med en verkende følelse i hele kroppen og lurer på hva som gikk galt.

 

Våkner opp hver morra, og det første jeg tenker på er henne.

 

Kalles vel kjærlighetssort, som går over etter en lang, hard tid...

Lenke til kommentar

Jeg takler ingenting lengre :/

Har vært depprimert i snart 2 mnd nå , knekker alltid sammen hver kveld!

 

Etter damen var utro får andre gang ( hun gikk fra meg , å hjem til han ) dagen etter løy hun meg rett opp i trynet , sa hun lå oss en vennine, jeg hadde vært oppe hele natten å tenkt på hun osv, hun slo opp på en melding når hun var oss han..å hun sa hun elsket meg...

vi var sammen i 6mnd å 4dager....vi var i Spania i sommer..

 

Jeg fikk nettopp en regning på 3000kr får eg har ringt hun så mye , ringer hun meg? ( NEI )

skylder foreldrene mine penger... har gjeld i 4500tusen...

 

4000kr er på tlf regning.. som liksom skule vært på 0kr ( hun lovte meg hele tiden hun skule få samme abonomang som meg , men skjedde aldri!)

 

Jeg fikk nettopp 2 på Nam prøve , jeg trodde jeg hadde gjort det bra på =(

 

Alt i hodet mitt går i sur , deppa hele tiden

 

vet ikke hva jeg skal gjøre lengre....

 

Jeg prøver å gjøre det bra på skolen , men får ikke gode karakterer!

 

jeg tenker å slutte på skolen , gå rett i millitære, bli der resten av livet mitt...

 

jeg vil seriøst ikke leve lengre... ingenting går min vei lengre

 

Hva er meningen med live?

 

Glemte nesten en ting..

 

var oss legen hin dagen , han spurte om jeg hadde stresset mye i det sisste å om jeg hadde vært mye depprimert:s osv...

å no skal jeg ta ultralyd greie på blæren min... kanskje den e fucket !

kommer jeg til å dø ung å ulykkelig??

jeg prøver bare å få folk lykkelig... prøvde bare å få kjæresten lykkelig...

 

Seriøst hva er meningen med live? Er det noe mening ?

Lenke til kommentar
Seriøst hva er meningen med live? Er det noe mening ?

7395885[/snapback]

 

 

Livet er spill hvor vitsen er å se hvor mye dritt man kan takle før man knekker sammen..

 

Hørtes uansett som utrolige deprimerende greier du har vært igjennom, og fremdeles er i... Opplevd mye av det samme selv, så veit ca hvordan det er :(

 

 

 

 

I dag har jeg innsett at fattern ikke vil ha noe mere med meg å gjøre.. Jeg er ingenting for han.. Dagen jeg ble 19 ringte han og ga meg dårlig sammvittighet for at jeg ikke hadde vært hos han på ei stund.. Sa han skulle sette over penger som bursdagsgave.. Fikk jeg noe? Neida, fikk ikke en dritt! Seinere fikk jeg derimot 2 meldinger, også med meninga for å få meg til å føle meg som en dritt..

 

Og nå har jeg ikke hørt ifra han på flere mnd, vil ikke ta kontakt selv heller, ettersom han bare oppfører seg som en drittsekk.. Han skylder meg over 20 000kr, og han rundlurte staten eller hva enn det er og sa han ikke kunne betale de penga.. Så her sitter jeg, ingen penger, ingen pappa, null familie..

Endret av Equirinox
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at du har kjærlighetssorg, men om hun får Klamydia så bør ikke det være et stort problem for deg. Hvorfor driver hun og forteller deg slike ting uansett? Du må passe deg for å bli utnyttet. Du er vel ingen sutteklut som kan brukes hver gang det passer henne?

7391205[/snapback]

Definer brukes?

 

Vi har gått sammen hver dag denne uka. (meg som ville) Hatt det meget koselig faktisk, så jeg ser på henne som en bestevenn nå, og samme med henne om meg.

 

Hu fortalte tingene fordi jeg spurte rett og slett. :)

 

Jeg ler mer enn jeg gråter over klamydiaen. Til pass for henne liksom.. :p Og hu tar det ikke så tungt alikavel. :)

Lenke til kommentar

Blir så ufattelig deppa av å bare eksistere. Why? Fordi menneskeheten egentlig er ganske så patetisk. Vi vet ikke hvorfor vi lever, hvor vi kommer fra eller om det er liv andre plasser i universet. Jorda er bare en BITTELITEN prikk i et enormt univers som består av flere milliarder galakser.

 

602px-Universe.jpg

 

I tillegg lever vi bare noen få tiår. Great deal...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

vi måtte sy det dumme strutteskjørtet selv, og danselæreren vår har absolutt ingen peiling på å sy, så i tilleg til at den måten ho mener vi skal sy på ikke kommer til å funke, så fikk vi utdelt alt for tynn strikk, så den røyk jo... hufff så nå må jeg stresse rundt i dag for å rekke alt før trening :wallbash:

Lenke til kommentar
Blir så ufattelig deppa av å bare eksistere. Why? Fordi menneskeheten egentlig er ganske så patetisk. Vi vet ikke hvorfor vi lever, hvor vi kommer fra eller om det er liv andre plasser i universet. Jorda er bare en BITTELITEN prikk i et enormt univers som består av flere milliarder galakser.

 

I tillegg lever vi bare noen få tiår. Great deal...

7404461[/snapback]

Hva med å snu på flisa og gjøre det hele til noe positivt? Tenk at ubetydelige lille du faktisk kan gjøre en forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er utrolig deprimert i dag. I går møtte en jente jeg har vært forelsket i en liten stund. Jeg merket at hun kjedet seg og at hun kun ventet på å komme seg bort fra meg.

 

Livet suger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...