Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

*Hoppe på msn*

 

Jeg må prøve å ta helsa mi alvorlig og bli mer glad i megselv. Det må være mulig å få trent uten å bryte sammen i anfall eller kaste opp. Herregud. Skal bruke helga sammen med typen for å finne måter jeg kan trene på uten at jeg hater megselv for det. :) Blir forandring i kosthold når jeg får penger igjen.

 

*Prøve å ikke være så hard mot seg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Hoppe på msn*

 

Jeg må prøve å ta helsa mi alvorlig og bli mer glad i megselv. Det må være mulig å få trent uten å bryte sammen i anfall eller kaste opp. Herregud. Skal bruke helga sammen med typen for å finne måter jeg kan trene på uten at jeg hater megselv for det. :) Blir forandring i kosthold når jeg får penger igjen.

 

*Prøve å ikke være så hard mot seg*

7353515[/snapback]

Og hva trener du om jeg tørr spørre?

Lenke til kommentar
Og hva trener du om jeg tørr spørre?

7368333[/snapback]

Trente til treningsvideoer. :ermm: Selvtilitten er ikke helt på topp.

 

Sletta alt jeg hadde etter den episoden og har begynt å trene på andre måter :) Sliter fortsatt veldig med å få gjennomført, men det går da.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange som hatet å trene, men som begynte å like det. Det de gjorde var:

 

1. Få seg faste tider og faste mål.

2. Gode rutiner på matveien. Det finnes gode og sunne løsninger som kan være i din prisgruppe.

3. Noen av de jeg kjenner fikk seg godt treningsutstyr, dvs. gode sko og god bekledning, og det motiverte på en måte treningen.

4. Alle de hører på musikk mens du trener.

 

Ellers så må du jo ikke trene med andre? Og så ikke vær for hard. Hvis det er for hardt så begynner du rolig og så øker du etterhvert.

 

Alternativt (ikke anbefalt), du kan bruke penger på TVshop å få deg sånn magebelte som du bare har på deg uten å gjøre noenting for å få magemuskler. :!:

Lenke til kommentar
Kan ikke trene med andre. Kroppen bare neker å fungere da. Må trene alene, inne med gardinene for eller løpe når det er mørkt.

 

Løp tur i halv 9 tiden idag. *stolt* Var mennesker ute å greier :wee:

7368386[/snapback]

 

Slet selv med å trene med andre til å begynne med, men etter en uke var jeg vant til det. Hvis du presser deg selv til å trene på studio, jogger når det er mennesker ute, osv. tror jeg ikke du vil føle nå ubehag etter en stund. :)

Lenke til kommentar
Deppa over:

 

At dama gjorde det slutt på fredag.

 

Ah hu gikk på fest å havna i seng med en fyr på lørdag.

 

At hu hoppa te sengs med samme fyren på søndag etter hu hadde vært i familieselskap hos meg.

7367537[/snapback]

Bare for å gjøre vondt værre, så måtte jo fyren teste seg klamydia positiv dagen etter...

 

Prevansjon ka?

Lenke til kommentar

Siden det ikke er noen "JEG ER SINNA" tråd her på forumet tar jeg det her fordi det ender med at jeg blir deppa >_<

 

1. ALT, absolutt ALT jeg tar i ser ut til å bli ødelagt!

 

*spole tilbake 5 min herfra"

Pc'en min er ødelagt, den har jeg gitt opp akkurat nå så jeg tenker "jeg kan jo holde på med forsterkeprosjektet mitt siden det funka feilfritt ved litt hjelp av pappa i går" "yes! jeg har bare å lodde 2 (JÆVLA) led's til det kosmetiske. *skru på loddebolt*

Og hva tror du ikke den JÆVLA forsterkeren gjør?!

jo den bestemmer seg for å begyne å ryke samtidig som den høres ut som en fordømt startrakett!

 

ARGH, blir så SINNA! Hvorfor må dette gå utover meg!?

 

 

 

 

 

 

>_<

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig forvirra, vet ikke hva jeg bør gjøre lengre :\

Den vennegjenen jeg har pleid å være i de siste 4-5 årene har klikke helt, alle har hver sine personlige problemer og andres problemer går ofte veldig mye inn på meg osv.

Jeg har lenge vurdert å flykte fra alt å begynne på nytt igjen (ja jeg veit det er egoistisk av meg) å nå har jeg gjort så, blokka alle de gamle vennene i msn og hoppa ut av irc kanalen vi har der de fleste henger.

Grunnen til at jeg gjør dette nå er fordi jeg har altid sett for meg at alle skal klikke helt å gå i hver sin rettning, men det som har skjedd er at det har blitt en del bråk etter at dama til en i gjenen fant ut hu hadde føleser for en annen i samme gjengen, noe som seff gjorde at dem ble uvenner osv.

Så det som har skjedd er ikke at alle har gått hver sin vei men at gjengen er blitt delt i 2, der jeg står i midten å har fått valget om den ene eller den andre gjengen.

Da jeg fikk høre det klikka det helt for meg å det var da jeg brøt kontakten helt med folka, jeg vil ikke ta parti med noen av dem fordi jeg rett og slett ikke har noe med denne saken å gjøre å jeg har sagt det hele tiden fra det skjedde at ejg ønsker å holde meg helt passiv i situasjonen osv, men det ville tydligvis ikke dem.

Så nå har jeg hvert 3-4 dager uten å hørt et kvekk fra dem, det er så enormt uvandt å ikke ha noen å snakke med på nettet osv, jeg bor på hybel og går på skole noen mil unna så jeg har altid pleid å holde kontakten slik (er hjemme i helgene og av og til midt i uka, så jeg snakker jo seff med dem IRL også).

Klarer heller ikke tanken på at jeg er helt "alene", jeg har jo noen andre venner, men de er spredd på 10-12 mils omkrets, og jeg har et veldig godt forhold til de andre i klassen, men når jeg sitter hjemme på hybelen så klarer jeg ikke så la være å tenke på det.

Jeg ønsker jo selvfølgelig ikke å bryte kontakten med dem, men problemene dems går som sagt veldig mye inn på meg å når jeg sammtidig må velge hvem jeg skal ta parti med så orker jeg bare ikke mer :(

Å midt oppi det hele er press fra skolen også et problem, jeg klarer ikke konsentrere meg eller noe pga dette å jeg har ting fra rundt høstferien jeg skulle tatt igjen osv, det gjør ikke saken noe bedre.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre lengre, vil på en måte ikke tilbake til de andres problemer heller, men sammtidig er tanken på at jeg ikke har dem lengre skremmende osv...

 

Huff, ble sikkert mye gramatikk feil og skriveleifer og sikkert dårlig forklart, jeg orker ikke gå over å sjekke etter feil akuratt nå :\

Trenger bare å vite litt hva dere ville gjort osv, fordi jeg er helt lost, aner ikke hva jeg skal gjøre lengre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...