Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg hater når folk sier du kan stole på dem. Men så en dag ødelegger dem den tilliten du hadde til dem!! det gjør meg trist Kanskje jeg ikke kan stole på noen lenger..? Endret 14. november 2006 av Demille Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg hater når folk sier du kan stole på dem. Men så en dag ødelegger dem den tilliten du hadde til dem!! det gjør meg trist Kanskje jeg ikke kan stole på noen lenger..? 7285680[/snapback] Der kjenner jeg meg igjen. Er veldig irriterende å tro at man har venner, så blir man sviktet. All tilliten man hadde faller sammen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg hater når folk sier du kan stole på dem. Men så en dag ødelegger dem den tilliten du hadde til dem!! det gjør meg trist Kanskje jeg ikke kan stole på noen lenger..? 7285680[/snapback] Ja... Du tror at de tror at du har venner som er en del av deg, så tror de visst ikke det likevel. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Der kjenner jeg meg igjen. Er veldig irriterende å tro at man har venner, så blir man sviktet. All tilliten man hadde faller sammen. 7285711[/snapback] Værste er at man ikke vet om man noen gang kan tilgi den personen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Værste er at man ikke vet om man noen gang kan tilgi den personen. 7285731[/snapback] Det er viktig å tilgi. Ting går ikke fremover uten. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er viktig å tilgi. Ting går ikke fremover uten. 7285759[/snapback] Men hva om det er så vanskelig fordi man likte personen, og trodde virkelig at man kan stole på den? Jeg kan tilgi, men jeg vet aldri om jeg kommer til å greie å stole igjen på denne personen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men hva om det er så vanskelig fordi man likte personen, og trodde virkelig at man kan stole på den? Jeg kan tilgi, men jeg vet aldri om jeg kommer til å greie å stole igjen på denne personen. 7285769[/snapback] Jeg tror ikke at denne personen helt skjønte konsekvensene av det han gjorde. Men, det er ditt valg om du vil gi han en ny sjanse. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har nettopp fått vite at noen i den nærmeste familien har en hjertefeil. En liten unge. Skal på undersøkelse neste uke, så finner de ut hvor farlig det er. Håper inderlig at det går bra. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kanskje jeg ikke kan stole på noen lenger..? 7285680[/snapback] Ikke stol på mennesker om du ikke vil risikere å bli såra. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Merkelig at få/ingen har nevnet dette med bøker mot depresjon. Det finnes mange av dem. Noen bedre enn andre, og det gode er at det veldig ofte virker. Her er et eksempel. Kjenner en som var veldig deppa, han leste boken og forandret seg drastisk, til det bedre. Depresjonen altså. http://www.amazon.co.uk/Feeling-Good-New-M...ie=UTF8&s=books Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor er det sånn at hver gang jeg skal ha det koselig med kjøresten min blir jeg helt apatisk og deprimert av en annen verden. Er som om hele kroppen stritter i mot. Den vil ikke la meg ha det bra. Nå måtte han gå ut en tur fordi han ikke klarte å sitte her med meg mer. Jeg klarte ikke at han så på meg engang uten at jeg fikk panikk. Har helt gitt opp å skjønne logikken i alt dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvorfor er det sånn at hver gang jeg skal ha det koselig med kjøresten min blir jeg helt apatisk og deprimert av en annen verden. Er som om hele kroppen stritter i mot. Den vil ikke la meg ha det bra. Nå måtte han gå ut en tur fordi han ikke klarte å sitte her med meg mer. Jeg klarte ikke at han så på meg engang uten at jeg fikk panikk. Har helt gitt opp å skjønne logikken i alt dette.7305997[/snapback] Har du noen idèer om hva det kan være som plager deg? Hvorfor du får panikk når han ser på deg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror spørsmålet bør snues til hva som ikke plager meg. Akkurat et har jeg inget svar på. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg mottok den gamle prøva på kjemiske strukturformler idag, k.1. Jævla møka hel**** F" ! Greit, den teller nesten ikke, men faen det suger å faktisk få 1! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker ikke mørketiden. Den får meg til å savne det å ha en kjæreste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker ikke mørketiden. Den får meg til å savne det å ha en kjæreste. 7307470[/snapback] Me2... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det ble slutt med en veninne og en fyr nå , så nå tar jeg iallefall fart, jeg skal flate meg ikke være uten dame i mørketiden :phg34: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvorfor er det sånn at hver gang jeg skal ha det koselig med kjøresten min blir jeg helt apatisk og deprimert av en annen verden. Er som om hele kroppen stritter i mot. Den vil ikke la meg ha det bra. Nå måtte han gå ut en tur fordi han ikke klarte å sitte her med meg mer. Jeg klarte ikke at han så på meg engang uten at jeg fikk panikk. Har helt gitt opp å skjønne logikken i alt dette. 7305997[/snapback] Sikkert fordi du var så deppa før, så når du er sammen med kjæresten din så klarer du ikke la være å tenke på at det kan bli slutt mellom dere siden du er blitt så vant til at ting går skjeis. Men det at du faktisk reagerer sånn som du gjør nå, er jo akkurat det du vil unngå. Er bare å kaste seg i det. Jeg veit ikke hvor vansklig det er, men det er jo det lureste, er du ikke enig? Dette klarer du vettu! Du er en av de få jeg liker på dette forumet, hehe. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er apati en sinnslidelse? Jeg klarer ikke å bry meg om noe. Ikke det at jeg ikke har noe å bry meg om; gode karakterer og gode venner, men jeg klarer ikke å bli følelsesmessig tilknyttet til noe. Inkludert meg selv. Hadde jeg visst at jeg skulle dø om 24 timer, ville det i grunn ikke gjort meg noe. Trenger jeg hjelp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tror spørsmålet bør snues til hva som ikke plager meg. Akkurat et har jeg inget svar på. 7307398[/snapback] Se på det på en annen måte. Du har faktisk en kjæreste. Det er en ganske god begynnelse egentlig.Ting kan være for jævlig til tider. Slik er det bare. Det gjelder å finne gleden i de små ting. De bitte små tingene som man egentlig tar forgitt rett og slett. Finner du de igjen så finner du også deg selv.. Jeg liker ikke mørketiden. Den får meg til å savne det å ha en kjæreste. 7307470[/snapback] Tenk på det at det er garantert noen andre jenter som tenker akkurat det samme og det er jo en positiv ting sant? Jenter kommer å går..slik er det og slik kommer det til å være..du trenger bare å finne den som er ensom i mørket Er apati en sinnslidelse? Jeg klarer ikke å bry meg om noe. Ikke det at jeg ikke har noe å bry meg om; gode karakterer og gode venner, men jeg klarer ikke å bli følelsesmessig tilknyttet til noe. Inkludert meg selv. Hadde jeg visst at jeg skulle dø om 24 timer, ville det i grunn ikke gjort meg noe. Trenger jeg hjelp? 7307732[/snapback] Sinnslidelse vil jeg ikke si at det er, men det er en litt farlig ting til tider ja.Hvis du trenger hjelp så skal du bare oppsøke det hvis det er noe du har lurt på en stund. En annen ting som hjelper er bare rett og slett å prate om det..prat om apatien din rett og slett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg