Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livet er ikke rettferdig. Tragisk, men sant :( Hadde det ikke vært for den for@£$€ kreften hadde jeg vel fortsatt hatt en pappa som, selv om han begynte å dra ordentlig på årene, hadde etter all sannsynlighet vært ordentlig sprek og i full aktivitet. Huff, savn :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har sittet med lekser dag og natt i en uke nå, føler jeg... Ligger etter på norsken. Det er Sagastil på nynorsk... Går ufattelig treigt, og jeg føler at det er det eneste jeg faktsik har tid til å gjøre for tiden...

Samtidig er det mørlt ute... alltid... Jeg er vanligvis ikke en neffor person, men blir nesten deppa av alt mørket... Jeg trenger sol!

Det er kaldt i huset... Jeg føler at jeg liksom.. aldri får helt varmen i kroppen... Vanskelig å komme seg opp om morgenen...

Er bare bagateller dette her, men må få det ut... på en måte!

Leno

Lenke til kommentar
Vet det ikke er verdens undergang, men var bare et slag i trynet. Enda en ting som ikke kunne gå slik jeg ville, liksom.

Fire ukers karantene faktisk, nå ble det akkurat verre...

7195266[/snapback]

Hvorfor karantene? :hm:

7196038[/snapback]

4 uker karantene på førerprøve og 2 uker på teoriprøve, antar jeg.

Grunnen er vel at man skal ha mer tid på å forberede seg til en ny prøve.

Lenke til kommentar

Bah, i går var en skikkelig rævva dag; sykkelen min ble stjålet. Høres kanskje ut som en bagatell, men selv om den var 7 år gammel var den i topp stand - har alltid elsket å sykle og har tatt vare på den som jeg ville tatt vare på et kjæledyr. Var ikke klar over hvor mye den sykkelen betydde før meg før det eneste jeg hadde igjen av den var en klippet sykkellås.

Får bare håpe jeg får noen kroner igjen på forsikringen, men med 2000 i egenandel blir det vel ikke så mye for en sykkel som kostet 4k for 7 år siden :(

Verden suger.

Lenke til kommentar

En fin dag i dag... Kom seint på jobben etter og ha stått fast i en bakke (Jeg HATER vinter!), endelig på jobb, jobba som faen, ble kalt opp til et møte.. Fikk vite at jeg skal jobbe "ute" (Definisjon ute: Rundt omkring og installere og koble opp ting) Og så hadde han ene duden fått det for seg at jeg skulle jobbe dobbelt så lenge som tidligere avtalt.. Noe som jeg IKKE går med på, så måtte ringe rundt og klage litt på manglende informasjon osv.. Ute jobbene er over hele verden, så blir ofte et par uker hjemmenifra..

Etter å klagd litt og forhåpenltigvis fått retta opp der, så sier samme fyren at jeg SKAL jobbe overtid, pga at de som dokumenterer tinga vi lager ikke har gjort jobben sin.. Så skal jeg bygge noe uten tegninger, og det er jo.. lett?

Så ble jo litt overtid da..

Men på veien hjem.. så datt deler av eksos annlegget av, in the middle of nowhere..! KLin umulig og få gjort noe med da jeg ikke kan så mye om biler.. Og det bråka å rista verre enn man skulle tro. Kunne vel blitt hørselskada :S

Kom meg heldigvis hjem tilslutt da, etter å ha bråka meg gjennom ei bygd..

Lenke til kommentar

Mamma er så innihelsikes teit!! Faen, hu skal alltid drive å overreagere, og være så utrolig overbeskyttsom! Åh, behandler meg som om jeg var en liten unge! Har aldri gjort en dritt som kan få henne til å tvile på meg eller ikke stole fullt og helt på meg, men alikevel så gjør hu det ikke!! :(

Lenke til kommentar
Jeg hadde heller ikke stolt 100% på min 16 år gamle datter. Hold ut 2 år til så går det nok bra skal du se. :)

7221401[/snapback]

jo, men. Hun har ikke no grunn til å ikke stole på meg!! Det som plager meg. Begynner liksom å tenkte, når hun ikke stoler på meg kan jeg likegodt bare juge og gjøre hva jeg vil.. menmen.

Lenke til kommentar

Faen i helvete satan. Unnskyld språket, men det måtte ut.

Jeg sitter her med en stygg forkjølelse, sår hals og svetter som en gris.

Mobilen påstår at det er 29grader her. Fåråpne et vindu og bli mer forkjølt.

Ikke har jeg noen som trøster meg eller ser etter meg. :hrm:

Det er ikke lite jeg kunne ha gjort for å få ei søt jente til å kose med meg i denne stund. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er et like koselig helvete hver gang folka mine kommer hjem etter å ha vært borte ei hælj. Uansett hvor bra jeg har rydda opp igjen, finner de et eller anna å kjefte meg huden full for. Nå har jeg vissnok ødelagt dvd-spilleren (sjøl om jeg ikke brukte den, men min egen som står på rommet) også har jeg ikke lov til å ha mine ting på andre steder enn rommet mitt.

Det ska vissnok ikke se ut som om jeg bor her.

Bah. Trengte virkelig ikke detta akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...