Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

jeg har ikke lagt noe innlegg i denne tråden fordi jeg ikke har trengt det .

 

får 1mnd siden var alt perfekt mellom alt! jeg tenkte det selv hvorlenge kan dette vare? Da tenker jeg på skole, venner , kjærsete og jobb . alt var perfekt

 

Jeg hadde alle vennene mine på skolen , jeg ble kjent med nye folk hele veien , alt gikk som jeg ville.

 

Jeg og dama har vært sammen i 6mnd og 4 dager , i helgen ble det slutt mellom oss..

 

Men jeg vil ha henne tilbake , vil ikke si hvorfor det ble slutt men alle sier at hun ikke fortjener meg , det sa søsteren hennes og betevennen hennes.

 

Men jeg klarer ikke å miste henne

 

Har grene , til hodet mitt holdt på og sprenge!

 

Nå går alt til helvete !

Lenke til kommentar

Bitestikkelbetennelse...så umåtelig digg! Vondt i balla hele tida om jeg ikke tar smertestillende. Antibiotikakur ei uke.

 

Tok dobbel dose med painkillers i dag, ikke smart. Blei et vandrende...ikke tilstedeværende vrak på skolen. Jaja, læreren var snill og lot meg gå.

 

Skikkelig kjipt å ha, men satser det går over innen uka er omme :D

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i foten. Tråkka over i gymtimen på onsdag for en snau uke siden. Den er hoven og vond å bevege på enda.

Har Schlatters :thumbdown: hatt det siden jeg var 11 år (er 15 nå)

2758741[/snapback]

 

jeg har også schlatters :cry: kan ikke spille fotball på et år :hrm:

7182138[/snapback]

 

Jeg har hatt schlatters i litt over 8 aar. Kos dere :D

 

Edit: Det gjoer selvsagt bare kjempevondt de foerste aarene, men du maa regne med aa ha kulen der for alltid.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Jeg føler meg feit, har spist mer i dag enn jeg gjør på tre dager til sammen. Hater når man skal gjøre noe sosialt i jobbsammenheng eller lignende, også må alltid mat involveres og det blir så dumt å takke nei hele tiden også.

7186374[/snapback]

Jogg deg en tur i morgen og få god samvittighet :) Du blir ikke feit av å spise deg mett.

Lenke til kommentar

En jente tok selvmord pga avhengighet av "masse tull" , og tenkte på ungenen sine framtid.... Måtte vært bedre å sendt dei til barnevernet heller..

 

kva skjer med ungene nå alikevel da? cry.gif barnevern + mora tar livet av seg. no.gif

tenker ungene da? mæ være jævligt for ungene.

Hun har vist prøvd mange ganger før, men har ikke klart å motet seg opp

(tipper bare nå)

 

før hun sikkert fikk tak i "nerve-medesinen" som får en til å drite i alt en gjør..

 

Kjenner mange som har drept seg pga idiotsaker, som å kjøre forbi en bil i en sving der man ikke ser en dritt om det kommer noe imot....BANG##

 

og at folk kommer 200 og skal kjøre forbi en bil foran som kjører i 80... og den som kjører i 80 plutseligt skal til venstre i et kryss :whistle:

 

Edit: Vært nær Rip eg og,

 

1: satt på med en som er nærsynt. veien ble smalere og smalere, og så kom det lastebil imot... 2 meter lenger frem på enten lastebil eller kassebilen han kjørte hadde vi blitt presst ut av murkanten (minst 100m ned)

 

2: Båt om natta :thumbdown: hadde båtføreren svingt slik at båten går til venstre hadde vi søkt....heldigvis tok han til høyre, og når båten var stoppa stod vi med ene siden 50cm fra en stake. Gull? :hmm:

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Jeg dro til Esso idag ,for å søke jobb, det styrt regna, men jeg hev meg på mopeden uten gasswire, og uten clutch wire, derfor kunne jeg ikke få clutcha, og jeg måtte sitte og dra i waieren.

 

Vel, jeg kom meg til Esso, jeg var kliss bløt og delvis forbanna.

 

Kom meg inn, og det var ingen andre der, så jeg spørte om det var noe ledig jobb der, imat en kamerat sa det. Joda, hun trengte 2 stk, vel, de måtte være 18jævla år gamle. Vel, jeg fyller 17 i Mars nå sier jeg , og hun sier " Ja, for jeg kunne godt tenkt meg deg, og du ser jaggu ut som du er 18, men man må være 18år gammel for å kjøpe røyk"

 

Jaja, den er grei, så skrev jeg opp tlf nr mitt, og navn, og hun skulle tenke over det hvis det bød seg en stilling ved siden av.

 

*********************************************************

Edit ; ta bort en stygg kommentar..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...