Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Tusen takk for støtten TeggY og Equirinox! Leit og høre at flere har hatt det slik, men godt og høre at man kommer over det omsider, selv om det virker svært usannsynlig for min del akkurat nå ja. Har spillt veldig mye høy musikk, Metallica har hjulpet meg temmelig mye faktisk, får grått ut skikkelig da, eller fått ut agresjonen (svinger mellom og være sint og deppa hele tida)..

 

Det som gjør det ekstra vanskelig er at hun fortsatt vil være venn med meg, og hun kommer mest sannsynlig på besøk i uka, kommer til og bli veldig tungt og se henne igjen og bare være venner, og har sagt i fra om dette, men hun vil absolutt møte meg en gang til... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*sukk*

 

Deppa, så er det prøve i El-Energi om under 5 min.

 

*tanketom*

7160866[/snapback]

 

Det går så bra veit du! :)

Har jo sett at du kan sakan dine utifra det koblingskjemaet du sendte meg.

 

:fun:

7161985[/snapback]

Gikk bedre enn venta. Nå venter jeg bare på karakter. :)

 

 

Jepp. Hadet diskusjon.no, jeg forlater forumet i raseri over at jeg blir behandlet som en drittunge pga. jeg bare er 13 år.

 

Møkkaforum.

7158766[/snapback]

 

Neeei, værsåsnill å bli daa :(

7162115[/snapback]

Var bare noen venner an han som hadde kødda med accounten hans. Han har aldri forlatt forumet. :)

Lenke til kommentar
Det som gjør det ekstra vanskelig er at hun fortsatt vil være venn med meg, og hun kommer mest sannsynlig på besøk i uka, kommer til og bli veldig tungt og se henne igjen og bare være venner, og har sagt i fra om dette, men hun vil absolutt møte meg en gang til... :(

7169193[/snapback]

Ekkel situasjon det der..

Hadde det vært meg, hadde jeg prøvd å ikke ha så mye kontakt med henne, avhengig av hva du vil.. Vil du komme deg over henne, så bør du ikke være for mye sammen med henne, men øyner du en sjangse til å bli sammen igjen, ja da får du se det ann. Selv ville jeg nok ha valgt å heller være sammen med kompiser, eller noe annet som kunne få meg til å unngå å tenke på henne..

Og det er absolutt ikke hun som bestemmer om dere skal møtes eller ikke.. Hvis du ikke vil, så sier du til henne at du ikke vil, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Det som gjør det ekstra vanskelig er at hun fortsatt vil være venn med meg, og hun kommer mest sannsynlig på besøk i uka, kommer til og bli veldig tungt og se henne igjen og bare være venner, og har sagt i fra om dette, men hun vil absolutt møte meg en gang til... :(

7169193[/snapback]

 

Jenter liker å gni det inn når man har feilet i noe.

Lenke til kommentar

Det som gjør det ekstra vanskelig er at hun fortsatt vil være venn med meg, og hun kommer mest sannsynlig på besøk i uka, kommer til og bli veldig tungt og se henne igjen og bare være venner, og har sagt i fra om dette, men hun vil absolutt møte meg en gang til... :(

7169193[/snapback]

 

Jenter liker å gni det inn når man har feilet i noe.

7170795[/snapback]

Det samme kan faktisk sies om gutter..

Lenke til kommentar

Kå skal æ gjøre!!

æ var forelska i en gutt han var forelska i meg elt til han reiste på leir så blei han ikkje forelska lengre men d var æ..

Men æ trudde heile tid at han var forelska i meg hele tida så når han sa d blei æ litt knust men han er en sånn fin fyr..

vi har begge lyst å være sammen for vi hadde vært ett fint par men han er ikkje forelska så d går liksom ikkje... æ bli forbanna men er og såå gla i han æ er så forelska men må prøve å komme over han men d går ikkje så er deppa men samtidig gla blir litt gal! :dribble: har noen noe tips åssen æ kan få han forelska på nytt eller åssen å komme over han selvom æ ikkje vil komme over han men må..:(:no::(:cry::cry::cry::thumbdown:

Lenke til kommentar

javell då

 

Kå skal jeg gjøre!!

jeg var forelska i en gutt. han var forelska i meg helt til han reiste på leir så blei han ikkje forelska lengre men d var jeg..

Men jeg trudde heile tida at han var forelska i meg så når han sa at han ikke var d lenger blei jeg litt knust men han er en sånn fin fyr..

 

vi har begge lyst å være sammen for vi hadde vært ett fint par.

men han er ikkje forelska så d går liksom ikkje...

jeg blir forbanna men er og såå gla i han jeg er så forelska men, må prøve å komme over han men d går ikkje så er deppa men samtidig gla blir litt gal!

har noen noe tips åssen æ kan få han forelska på nytt eller åssen å komme over han selvom jeg ikkje vil komme over han men må.. :hmm::cry:

 

¨nåå?? forstår dere?

Lenke til kommentar
Kå skal æ gjøre!!

æ var forelska i en gutt han var forelska i meg elt til han reiste på leir så blei han ikkje forelska lengre men d var æ..

Men æ trudde heile tid at han var forelska i meg hele tida så når han sa d blei æ litt knust men han er en sånn fin fyr..

vi har begge lyst å være sammen for vi hadde vært ett fint par men han er ikkje forelska så d går liksom ikkje... æ bli forbanna men er og såå gla i han æ er så forelska men må prøve å komme over han men d går ikkje så er deppa men samtidig gla blir litt gal!  :dribble:  har noen noe tips åssen æ kan få han forelska på nytt eller åssen å komme over han selvom æ ikkje vil komme over han men må..:(:no:  :(  :cry:  :cry:  :cry:  :thumbdown:

7172138[/snapback]

Skal være så vennlig å oversett dette jeg.

 

Hva skal jeg gjøre?

Jeg var forelska i en gutt, han var forelska i meg helt til han reiste på lei. Etter det var han ikke forelska lengre, men jeg var fremdeles forelska i han. Jeg trodde hele tiden at han var forelska i meg, så når han sa at han ikke var forelska blei jeg litt hjerteknust, han er en sånn flott fyr...

Vi har begge lyst til å ha et forhold, vi hadde blitt et slikt flott par, men han er ikke forelska i meg lengere, så da går det liksom ikke mer. Jeg blir forbanna, men er samtidig så glad i han, og så forelska! Men jeg må prøve å komme over han, men det går liksom ikke. Jeg er så deppa, men samtidig litt glad. Jeg blir gal!!

 

Har noen tips til hvordan jeg kan få han til å bli forelska i meg igjen, eller til hvordan jeg kan kommer over han? Jeg vil ikke komme over han, men jeg må...

 

______

 

Off you go :)

Lenke til kommentar
javell då

 

Kå skal jeg gjøre!!

jeg var forelska i en gutt. han var forelska i meg helt til han reiste på leir så blei han ikkje forelska lengre men d var jeg..

Men jeg trudde heile tida at han var forelska i meg så når han sa at han ikke var d lenger blei jeg litt knust men han er en sånn fin fyr..

 

vi har begge lyst å være sammen for vi hadde vært ett fint par.

men han er ikkje forelska så d går liksom ikkje...

jeg blir forbanna men er og såå gla i han jeg er så forelska men, må prøve å komme over han men d går ikkje så er deppa men samtidig gla blir litt gal!

har noen noe tips åssen æ kan få han forelska på nytt eller åssen å komme over han selvom jeg ikkje vil komme over han men må.. :hmm:  :cry:

 

¨nåå?? forstår dere?

7172177[/snapback]

Vel, tror jeg forstår.

 

Hva med å spørre han om å ta en tur ut på byen eller noe en dag? Forelskelse og problemløsning er ikke min sterke side, men du kan prøve på det.

 

Jeg råder deg samtidig til å lese igjennom Retningslinjene, Nettikette og spesielt dette her, så ønsker jeg deg lykke til med skrivinga di, og med gutten din, hvis du er heldig. :)

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...