Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det ser ut som om morfaren min snart stryker med. Jeg føler ingenting. Er jeg syk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei. Det kommer nok tilslutt, hvis det er det du er bekymret for. Folk takler ting forskjellig. Det er inget hastverk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det ser ut som om morfaren min snart stryker med. Jeg føler ingenting. Er jeg syk? 7137492[/snapback] Kanskje det bare ikke har gått ordentlig opp for deg ennå..? Da jeg mista oldemor var jeg manisk i ei uke etterpå. Reaksjon kom i begravelsen, though.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det ser ut som om morfaren min snart stryker med. Jeg føler ingenting. Er jeg syk? 7137492[/snapback] Kanskje det bare ikke har gått ordentlig opp for deg ennå..? Da jeg mista oldemor var jeg manisk i ei uke etterpå. Reaksjon kom i begravelsen, though.. 7137605[/snapback] Problemet er at jeg ikke eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Problemet er at jeg ikke eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av. 7137613[/snapback] Folk det er ubehagelig å være rundt, pleier man vel som oftest ikke eie veldig mye empati for? Etter min erfaring, anyway. Da blir det jo i hvert fall ikke sjukt, sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Problemet er at jeg ikke eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av. 7137613[/snapback] Folk det er ubehagelig å være rundt, pleier man vel som oftest ikke eie veldig mye empati for? Etter min erfaring, anyway. Da blir det jo i hvert fall ikke sjukt, sånn jeg ser det. 7137634[/snapback] Hmm. Jeg blir kalt sjuk av foreldra mine. De klarer ikke å godta at jeg ikke føler noe spesielt bånd knyttet til familien min. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hmm. Jeg blir kalt sjuk av foreldra mine. De klarer ikke å godta at jeg ikke føler noe spesielt bånd knyttet til familien min. 7137643[/snapback] Du blir kalt sjuk, jeg blei kalt sterk Menja, må vel enten bare ignorere de eller prøve forklare det at ikke alle har et like bra forhold til familie. Jeg hadde sannsynligvis valgt det første. Foreldre klarer som regel ikke se på det på en anna måte enn de ser det.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du blir kalt sjuk, jeg blei kalt sterk Menja, må vel enten bare ignorere de eller prøve forklare det at ikke alle har et like bra forhold til familie. Jeg hadde sannsynligvis valgt det første. Foreldre klarer som regel ikke se på det på en anna måte enn de ser det.. 7137666[/snapback] Jeg får gjøre som jeg har gjort hittil da. Be dem om å holde kjeft. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skal aldri dra til en psykolog. Er mildt sakt skeptisk til det hele =/ 7100870[/snapback] Helt enig. Ingen skal få rote inne i hodet mitt. Det samme gjelder det å dele indre tanker og følelser, det holder jeg for meg selv, uansett hva det er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Edit: *bortevekk* Endret 24. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Psykolog er greit nok, men jeg fikk ikke så mye ut av året. Bare ei ekstremt mye tynnere lommebok Det var vel stort sett alt. Kunne likeså godt bare snakka med dama i resepsjonen eller en villt fremmed person på gata, gratis. Hadde vært det samme. Det verste med spesielle dager er at da får en være seg selv og da føler en seg aller mest alene. I alle fall i mitt tilfelle... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Huff.. Kondolerer. Vet hvordan det er.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Jeg kondolerer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Kondolerer. Det gjør vondt, det vet jeg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Kondolerer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Utrolig leit *tilby klem* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Trist å høre, ass... Hørt noe om hvorfor? En kamerat av meg bodde i Oslo tidligere. Nå har han og foreldrene hans plutselig flytta til Stord, og jeg har overhodet ikke hørt noen grunn til det! Vil liksom se'n igjen en gang uten å dra over hele sørlandet! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Farfar døde i dag... 7140774[/snapback] Trist å høre, ass... Hørt noe om hvorfor? 7144186[/snapback] Han døde av at det var kreft i et eller organ som gjore at urin vart skilt ut i blodet og da blir det bare hopet opp med gift stoff i blodet, og kunne ikke oppererest heller siden han var så gammel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Pappan til bestekompissen min er nettopp henta av ambulanse og jeg overhørte en samtale mellom legen at det var hjerteinfarkt for andre gang eller noe og at det er en sannsynlighet for at han dør. Håper han ikke gjør det, men likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg