Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut som om morfaren min snart stryker med. Jeg føler ingenting.

 

 

Er jeg syk? :hm:

7137492[/snapback]

Kanskje det bare ikke har gått ordentlig opp for deg ennå..?

Da jeg mista oldemor var jeg manisk i ei uke etterpå. :ermm:

Reaksjon kom i begravelsen, though..

7137605[/snapback]

 

Problemet er at jeg ikke eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke  eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av.

7137613[/snapback]

Folk det er ubehagelig å være rundt, pleier man vel som oftest ikke eie veldig mye empati for?

Etter min erfaring, anyway.

Da blir det jo i hvert fall ikke sjukt, sånn jeg ser det.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke  eier empati. Jeg får kjeft for det hele tida, men jeg klarer ikke å føle noe. Jeg synes rett og slett av besteforeldre og familie er ubehagelig å være i nærheten av.

7137613[/snapback]

Folk det er ubehagelig å være rundt, pleier man vel som oftest ikke eie veldig mye empati for?

Etter min erfaring, anyway.

Da blir det jo i hvert fall ikke sjukt, sånn jeg ser det.

7137634[/snapback]

 

Hmm. Jeg blir kalt sjuk av foreldra mine. De klarer ikke å godta at jeg ikke føler noe spesielt bånd knyttet til familien min.

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg blir kalt sjuk av foreldra mine. De klarer ikke å godta at jeg ikke føler noe spesielt bånd knyttet til familien min.

7137643[/snapback]

Du blir kalt sjuk, jeg blei kalt sterk :ermm:

Menja, må vel enten bare ignorere de eller prøve forklare det at ikke alle har et like bra forhold til familie.

Jeg hadde sannsynligvis valgt det første. Foreldre klarer som regel ikke se på det på en anna måte enn de ser det..

Lenke til kommentar
Du blir kalt sjuk, jeg blei kalt sterk :ermm:

Menja, må vel enten bare ignorere de eller prøve forklare det at ikke alle har et like bra forhold til familie.

Jeg hadde sannsynligvis valgt det første. Foreldre klarer som regel ikke se på det på en anna måte enn de ser det..

7137666[/snapback]

 

Jeg får gjøre som jeg har gjort hittil da. Be dem om å holde kjeft. :wee:

Lenke til kommentar

Psykolog er greit nok, men jeg fikk ikke så mye ut av året.

Bare ei ekstremt mye tynnere lommebok :no:

Det var vel stort sett alt.

Kunne likeså godt bare snakka med dama i resepsjonen eller en villt fremmed person på gata, gratis.

Hadde vært det samme.

 

Det verste med spesielle dager er at da får en være seg selv og da føler en seg aller mest alene.

I alle fall i mitt tilfelle...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...