Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, venner? Fins ikke..

 

Faen jeg føler meg tom for tiden... Fikk jo en gladmelding her om dagen da. Er jo ikke akkurat den letteste personen som vandrer rundt, men likevel har jeg klart å gå ned 4kg, i tillegg til at kolesterolet er normalt for første gang på flere år, alt dette som en følge av jeg har satt igang med treningen for alvor. Har gått på halv-åtte de to siste årene, men nå er det stopp.

 

Men det var det gode.. Og det er det eneste gode som har vært siden i vår. Det begynte med at jeg strøk i matte. Etter det har absolutt alt gått nedover. Som sagt i begynnelsen, jeg er helt tom, og det eneste som ligger i bunnen og ulmer er lengsel. Ønsker meg dame, og det har jeg gjort med måte siden jeg var 13. Jeg ser jo at sjansene er små, men likevel er det et slags håp en plass inni meg, men hva betyr det når realiteten tilsier noe annet? Nettopp...

 

Gah, uoversiktlig, men det blir slik når hjertet skriver, og ikke hodet. Jeg er trøtt, god natt.

Lenke til kommentar
Altfor mange som har det sånn, jooo :(

Er det forno gærnt med verden? >.<

7122162[/snapback]

Skal vi lage vår egen vennegjeng?

7122174[/snapback]

 

Kan jeg også få være med?

Jeg hadde jo planlagt 20årsdagen min i flere år faktisk.

Og gjesteliste og stor stil og bare go'saker, og så får jeg meldinger fra folk som avlyser, i siste liten.

 

Var så kjedelig.

Var meg, Zaynt og danielzu.

For ikke å glemme tequilaflaska.

 

 

Oh well.

Bør vel legge meg eller noe.

Drømme om et bedre liv med venner og sånn...

Lenke til kommentar

er det ikke det ene er det det andre.. er heldig nokk til og ha en skikkelig bestekompis og en nær vennekrets på 5 og mase folk utover der.. har ikke alltid vært slik var "taperen" på barneskolen men alt ordna seg nå som jeg kom på videregående. bare en ting som mangler for at jeg skal ha det bra. en dame. savner det og ha noen kjæreste.."man kan ikke savne noe man aldri har hatt" er bullshit. har aldri hatt en ordentlig "dame" aldri hørt en jente si til meg jeg er glad i deg på en måte som kan innebære at hun faktisk vil være med meg. hadde gjort så mye for og få meg en skikkelig jente men ender altlid opp med at vi bare blir "venner" og blir totalt sjokkert når jeg sier jeg kansje har andre følelser enn vennefølelser. selv etter jeg har gitt hav av hint og signaler som tilsier at jeg kanskje har andre enn vennfølelser for dem. drit lei det der. hun trenger ikke være noen supermodell men bare ei jente som virkelig liker meg.. er ikke lett. masse dret her men alltid digg og få sagt det du har på hjertet

Lenke til kommentar
Kjæresten til pappa døde av kreft for kun få timer siden. Faen.

7129096[/snapback]

JÆVLA DØD OG FORDERVELSE! Hvorfor i helvete skal det være så mye av det? Kan ikke folk leve til de blir gamle istedenfor?!

 

Sikkert sagt det før, men sier det igjen. Jeg har opplevd at mamma døde, og vil faen ikke, på noen som helst, at det skal skje at folk mister noen nære i ung alder :cry:

Lenke til kommentar
Faen. Hatt det helt greit hele hælja, også svinger det helt feil og det er akkurat som om noen har slått meg i trynet med en spade.

Bipolarbajs :cry:

7129377[/snapback]

Noe spesielt som har hendt?

 

*gi stooor trøsteklem*

 

Ey, vi har ihvertfall noe å se frem til da! =)

Lenke til kommentar
Faen. Hatt det helt greit hele hælja, også svinger det helt feil og det er akkurat som om noen har slått meg i trynet med en spade.

Bipolarbajs :cry:

7129377[/snapback]

Noe spesielt som har hendt?

 

*gi stooor trøsteklem*

 

Ey, vi har ihvertfall noe å se frem til da! =)

7129393[/snapback]

Nei, det er bare sånn det svinger >.<

 

Takk :blush:

 

Jaa, men det er så leeenge tiiil :hm:

Lenke til kommentar

Bah.

Hvis noe går galt her i huset, får jeg skylda.

Hvis noe mangler, får jeg skylda.

Hvis noe ikke er helt som det pleier, får jeg skylda.

 

Kan ikke folk bare slutte å skylde på meg?

Gjør noe galt én gang, og hver forever mistenkt :|

 

 

"Sjur, har du spist browniesene mine?"

"Nei."

"Jo det har du! Jeg sier det til mamma."

som sagt så gjort, så kommer mamma ned, bla bla bla masse piss, og jeg må straffes for ting jeg ikke har gjort (i dette tilfellet, bake brownies til langt på natt, noe jeg ikke har noe særlig trua på).

 

evt.

 

"Sjur, har du tatt pengene som lå på rommet mitt?"

"Nei?"

"Jo, det har du. Helt sikkert!"

*sladre til mamma*

Jeg må betale tilbake x sum penger jeg aldri har rørt.

 

Dritt å være syndebukk :(

Lenke til kommentar

Da trenger man penger.

Penger får man fra jobb, men hvem vil vel ansette en 20 år gammel slask uten noe særlig utdanning som atpåtil er folkesky og sliter med å se folk i øya eller i det hele tatt smile og snakke med andre?

Eller som starter dagen med et glass vin eller tre for å klare å holde ut dagen.

 

Og har vel uansett ingen steder å flytte.

Om jeg da ikke skal flytte ut av dalen, men det er teit også, siden jeg bor ca like ved (les: 3km unna) skolen...

Lenke til kommentar

Nye venner får man gjennom nye studier. Eller noe sånt :)

 

Jeg er mammadalt og ekstremt hjemmekjær, men flyttet til Stavanger (fra Molde) for å gå på skole. Der ble jeg i fire år og har ikke angret en sekund. Der fikk jeg mange kjempegodevenner og en super kjæreste. Flytting er aboslutt å anbefale :thumbup:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...