Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man får helt SMS-desp, at man MÅ sende melding til h*n, send til en venn eller slå av tlf...

Man blir som oftest bare enda mer deppa hvis man sender h*n en SMS. Enten får man ikke svar i det hele tatt, eller så får man et svar man overhodet ikke ville ha.. :(

Jepp er en naiv ønsketenkning å få et svar en vil ha der... Trodde jeg skulle få i gang en vennllig tone og få litt kontakt igjen.. Men heldigvis egentlig fikk jeg jo ikke det...

Jeg klarte å ikke si noe til henne på msn en hel time i stad :w00t:

Lenke til kommentar

Velvel, tilbake i denne tråden igjen...

Dama var utro og sendte sexmld med en kamerat av meg for en stund siden, jeg fant det ut, gjorde det slutt og dum som jeg var tok hun tilbake fordi jeg forsatt elsket hun.. Så går det en mnd der hun bor hos meg og alt er bra før hun plutselig flytter ut mens jeg er på jobb en dag og alt hun etterlater seg er ett brev der det står hun flytter inn til exen sin igjen... For en flott dame....

Fra nå av blir det tøm og røm for min del, gidder ikke no mer forhold på en stund ass..

Lenke til kommentar
i tillegg til å problemer med eksen fikk jeg beskjed om at vi mister jobben denne neste uke :w00t: Livet er herlig

Å miste jobben og den økonomiske tryggheten den gir er alltid kjedelig.

Mistet jobben for et par år tilbake. Kjørte alt det økonomiske til helvete. Smalt til med et mislykket selvmordsforsøk.

Heldigvis er alt som det skal igjen nå.

Føler med deg Bogan

Lenke til kommentar

Faen det er sinnsykt kjipt... Ikke økonomisk trygghet og ikke ha tryggheten ved dama lengre... Spurte henne nå om vi skulle bli venner da jeg ikke ser noen grunn til å være sure på hverandre.. Fikk til svar: "har det bra som jeg har det jeg, har ikke tenkt på deg i det hele tatt, har ikke noe til overs for deg"

Har lyst å ringe henne nå men gir faen... Helvette som ting skal balle seg på nå...

Lenke til kommentar
"har det bra som jeg har det jeg, har ikke tenkt på deg i det hele tatt, har ikke noe til overs for deg"

Og her er det stoltheten skal kicke inn. Her skal du høre den lille stemmen som sier noe sånt som: Hun kan faen meg bare reise og ryke til helvete osv.

Helt alvorlig gutt.. Du fortjener da vel mye bedre enn dette? Her må det jobbes seriøst med å få henne ut av tankene så fort som mulig, ellers kommer du i den situasjonen at jo verre hun behandler deg, jo mer vil du ha henne. (Been there..) Det er sinnsykt ødeleggende.

Når det kommer til jobben så er jo det utrolig kjipt. Kan jeg spørre hva du jobbet med?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om så kunne jeg faktisk ikke fått et bedre svar enn det... Sånne svar er kjipt å få men vil på sikt gjøre det lettere å rive seg vekk fra hun... Er bare det å få samlet tankene og fått litt perspektiv på det.

Jobber som vekter 50% stilling... Jobb ved siden av utdanning. Aner ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk nå... Har jo gått akkurat med jobben jeg har.. Men er vel bare å finne seg en ny dritt jobb...

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så kunne jeg faktisk ikke fått et bedre svar enn det... Sånne svar er kjipt å få men vil på sikt gjøre det lettere å rive seg vekk fra hun... Er bare det å få samlet tankene og fått litt perspektiv på det.

Jobber som vekter 50% stilling... Jobb ved siden av utdanning. Aner ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk nå... Har jo gått akkurat med jobben jeg har.. Men er vel bare å finne seg en ny dritt jobb...

Økonimi er noe herk, forsøkt en egen tråd for "øko-tips"? :)

Stine: Finner du kan det fint vurderes.

Lenke til kommentar
Jeg klarte å ikke si noe til henne på msn en hel time i stad :w00t:

:thumbup:

Jeg greier aldri slikt.. Må bare gå vekk fra PC'n..

Men sprakk når jeg kom på jobb nå og fikk beskjeden. Ble så deppa så jeg ga faen og sendte mld dum som jeg var og fikk bare dritt tilbake... Finnes utrolig mye kjipe folk :thumbdown:

Men men skal bli deilig å komme over henne tar vel ikke så lang tid tipper jeg... Det er jo 3-4 uker siden bruddet, og allt har gått bra intill nå. Var vel bare et savn som kom, forhåpentligvis kommer vel ikke savnet tilbake da hun understreker hvor dårlig menneske hun er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...