Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Ja livet som var så fint, er nå ødelagt =/

 

Fikk grisebank idag pga "uskyldig" roting med ei dame med type, typen ringer en pakkis, mens flere av vennene ser på brekker han nesa mi og sparker så det holder. Det at jeg har vondt i nesa bryr meg vel egentlig ikke, det at de jeg trodde var venner ikke hjalp meg, det suger.

 

Så der ble jeg 3 venner fattigere, og et vennskap ble styrket enda mer, noe det egentlig ikke trenger å bli.

7085260[/snapback]

Antar du har levert en anmeldelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lars P, det skal jammen meg vurderes, han bor allerde på barnehjem, skulle likt og se han sendes bort for godt, men da får jeg også probler med resten av "tveita/Ryen osv osv gutta" Jeg har aldri vært i "slosskamp før"

 

men dette var da en meget effektiv måte å se hvem som er venner og ikke, nei de var vel et klart flertall Redline, men venner jeg ikke kan stole på, kan jeg faen meg ikke være sammen med i vårt kjære land.

Lenke til kommentar
Lars P, det skal jammen meg vurderes, han bor allerde på barnehjem, skulle likt og se han sendes bort for godt, men da får jeg også probler med resten av "tveita/Ryen osv osv gutta" Jeg har aldri vært i "slosskamp før"

7085375[/snapback]

Anmeld. Uansett hvor hardcore de gutta er så er de redde for onkel politi.

Lenke til kommentar
Om du ikke gjør noe mot de involverte så vil de kanskje gjøre det samme mot noen andre som ikke takler situasjonen like godt som deg.

 

Selv om livet deres går til helvete så skader det ikke å gi de et ekstra spark i riktig retning. :)

7085456[/snapback]

Enig så enig. Få det unnagjort og bli ferdig med det, er alt for få som anmelder nå i disse dage synes jeg.

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert det kommer noen store umiddelbare konsekvenser, men hvis han gjør noe av det samme igjen (mot deg eller andre) og får en anmeldelse på seg da også, så vet politiet at han har vært anmeldt før, og det vil da bli slått hardere ned på.

7085511[/snapback]

 

Nevner, barneværnet, han har lengre rulleblad en jeg har,,, ehm

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert det kommer noen store umiddelbare konsekvenser, men hvis han gjør noe av det samme igjen (mot deg eller andre) og får en anmeldelse på seg da også, så vet politiet at han har vært anmeldt før, og det vil da bli slått hardere ned på.

7085511[/snapback]

 

Nevner, barneværnet, han har lengre rulleblad en jeg har,,, ehm

7085528[/snapback]

Alle monner drar :roll: Han kan ikke holde på som han gjør.

 

Edit: Skjønner hva du mener. Har en bekjent som har litt av vært på rullebladet, har vært i fengsel og greier, men har han lært? Nei.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Ja livet som var så fint, er nå ødelagt =/

 

Fikk grisebank idag pga "uskyldig" roting med ei dame med type, typen ringer en pakkis, mens flere av vennene ser på brekker han nesa mi og sparker så det holder. Det at jeg har vondt i nesa bryr meg vel egentlig ikke, det at de jeg trodde var venner ikke hjalp meg, det suger.

 

Så der ble jeg 3 venner fattigere, og et vennskap ble styrket enda mer, noe det egentlig ikke trenger å bli.

7085260[/snapback]

 

Opplevde det samme i sommer. "Rota" litt med ei dame, så kom det en kar med to kompiser og grisebanka meg. Vennene mine var ikke der akkurat da, så kan ikke klandre de. Antar at det må føles jævla råttent hvis vennene dine bare sto og så på...

 

@LarsP: Gullkorn ;)

Lenke til kommentar

Huff. Nå er jeg veldig usikker.

 

Etter å ha stått som nummer tre på venteliste til media, så kom jeg endelig inn, tidligere i år.

Jeg var kjempeglad, og jeg trodde media skulle bli bra, dritbra.

 

Men etter en stund, så har jeg merket at media ikke er bra.

Klart, vi har kjempebra utstyr, gode lærere, lite lekser, og slikt.

Men det er en ting som mangler - det sosiale!

 

Jeg er ikke veldig god venn med flere enn tre-fire stykker der, og alle de gamle kompisene mine har startet på idrettslinja.

Før møtte jeg de iallefall på fotballtreninger, men nå er det slutt på det også.

Det eneste jeg har med de nå, er pokerkveldene en sjelden gang.

Og i tillegg til dette, så har nettopp en av de jeg begynte å bli god venn med, byttet linje.

 

Jeg kan ikke se for meg tre år med denne klassen her.

Jeg kan ikke tro at jeg får noen så gode venner som de gamle kompisene mine.

 

Egentlig, så har jeg veldig lyst til å skifte linje, men jeg har jo kjøpt bøker, etablert meg, hatt prøver, og alt slikt.

Det blir ganske "stress" å starte i ny klasse, så sent.

 

Men huff, det er ikke langt ifra at jeg bytter.

Lenke til kommentar

Høres ikke greit ut, Northgarden!

 

Har du prøvd deg på noen andre venner? Hadde ingen venner i klassen min da jeg begynte på Elektro. Så ble det noe jobbing med han som satt ved siden av meg. Etterpå hørte jeg om msn'en hans, og nå har vi blitt gode venner. Etter hvert har jeg fått meg venn til, og en til, og en til, og en til, og en til, og to til. Nå er det vanlig at jeg og to av andre vennene mine tar opp pc'ene våre i pausene og sitter og nerder oss på trådløst.

 

Prøv å få kontakt med noen. Snakk litt med noen som virker hyggelige, kanskje spørre om msn'en og nummeret hans. Spiller han samme spill som deg? Har han samme interesser som deg? Prøv å få deg noen venner, og se hvordan det går. Kanskje er du heldig. :)

 

Btw: Msn? Legg meg til. Har noe cs-greier å prate med deg om.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...