Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hmm ... man skulle tro man kommer over et tap (i dette tilfellet pappa) etter over 8 år, men neida. Veit ikke om jeg i natt faktisk gråt i søvne eller bare drømte det, men uannsett, savnet er der fortsatt :( Kunne vært greit med noe(n) å fylle det tomrommet med, for det begynner å bli litt vel plagsomt nå. Akkurat nå føles det ikke helt som at livet går videre etter et dødsfall eller at tiden leger alle sår. Såret er der fortsatt og livet har ikke gått så skrekkelig mye videre.

7075799[/snapback]

Enkelte tap kommer man aldri over :cry:

7076033[/snapback]

Jah, noe sånt :( Det verste av alt er at jeg føler jeg bør være takknemlig for at det ble slik. Han døde av kreft, og takket være det så veit jeg at har arvet det og kan forhåpentligvis slippe unna det. Men er jeg det? Nei :no:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte at Zeromac har forlatt forumet. Greit å kutte ned på bruken av forumet for å gjøre litt annet på fritida, men å kutte ut, blir alt for trist. Han er en av de hyggeligste diskusjon.no-brukerene jeg har snakka med og lest postene til, og nå er han gone!

 

Nå får jeg bare håpe han sakte men sikkert finner vei tilbake til forumet, og heller begrense forumbruken, enn å kutte helt ut. Heldig for at jeg la'n til på msn i tide.

 

Savner deg i SO, Vetle! :cry:

 

ArmenMinAU: Skal du si neste søndag også at "skolen behynner i morra"? ;)

Lenke til kommentar
Kanskje han har hatt ferie denne uka.

 

Tror du? Husker ikke om det har vært 1, 2 eller 3 uker siden jeg hadde høstferie (da HW lan kjørte). Jeg er sikkert trøtt.

 

Ååh, jeg er så mislykket. :(

7078528[/snapback]

Skjedd der a? Du høres ikke særlig glad ut.

 

Får ta og legge meg og slappe av. Skulle egentlig vært i seng for 3 timer siden. :tease:

 

God natt glade og deprimerte forumfolk. ;)

Lenke til kommentar
Nei, jeg vet ikke. Uten kjæresten min hadde min verden gått under.

Now playing: Mods - Du e mislykka, du.

7078567[/snapback]

Brutt opp? Har hørt at det hjelper å henge litt mer med venner når sånt skjer.

 

Hakke opplevd noe lignende siden 4.kl da jeg mista kontakten med noen grunnet flytting. Savner henne litt, men ikke så veldig nå. Hun tenker nok ikke så mye på meg nå, siden hun sikkert har funnet seg en mann som ikke er pc-24/7-nerd, men who cares? :p

Lenke til kommentar
Hørte at Zeromac har forlatt forumet. Greit å kutte ned på bruken av forumet for å gjøre litt annet på fritida, men å kutte ut, blir alt for trist. Han er en av de hyggeligste diskusjon.no-brukerene jeg har snakka med og lest postene til, og nå er han gone!

 

Nå får jeg bare håpe han sakte men sikkert finner vei tilbake til forumet, og heller begrense forumbruken, enn å kutte helt ut. Heldig for at jeg la'n til på msn i tide.

 

Savner deg i SO, Vetle! :cry:

Kek, hva? Jeg er jo her fortsatt. :)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
ArmenMinAU: Skal du si neste søndag også at "skolen behynner i morra"? ;)

Neppe. Hadde ferie den uka :dontgetit: Oh well...now it's aaaalll over.

7082740[/snapback]

 

Er det en slags hymne, eller har den relasjoner til ramadan? I'm so hungry that I behynner å ?

Lenke til kommentar

Ja livet som var så fint, er nå ødelagt =/

 

Fikk grisebank idag pga "uskyldig" roting med ei dame med type, typen ringer en pakkis, mens flere av vennene ser på brekker han nesa mi og sparker så det holder. Det at jeg har vondt i nesa bryr meg vel egentlig ikke, det at de jeg trodde var venner ikke hjalp meg, det suger.

 

Så der ble jeg 3 venner fattigere, og et vennskap ble styrket enda mer, noe det egentlig ikke trenger å bli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...