Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Mormor maser på meg :( Hun sier at hun kommer inn hit fra oslo på lørdag, og det ville vært såååå koselig å se meg igjen. Har ikke snakka med det kvinnemennesket på 5 mnd og har ikke svart på en mld engang. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Drar jeg ikke er alt ok. Drar jeg risikerer jeg å bli sjuk og ikke kan dra i dåp på søndagen, og at mormor sladrer om hva jeg sa til morra mi eller sitter å kryssforhører meg igjen. Tror ikke jeg skal dra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se:

 

2uker siden: fikk beskjed jeg mistet jobben pga nedkjæringer i firmaet.

1.5uker siden: fikk feber og var helt tom for energi og følte meg helt elendig. Henger igjen ennå.

1uke siden: sa fra til eksen at vi måtte enten slutte å se hverandre eller prøve å starte opp på nytt igjen siden jeg gikk rundt å var evig forelsket i jenta og tenkte på hun hele tiden. Hun valgte at vi ikke skulle se hverandre igjen.

3dager siden: møtte samme jenta på togstasjonen og hu så meg overlegent i øynene før hun gikk bestemt videre og forbi meg.

 

konklusjon: i feel like crap.

Lenke til kommentar
Vi har alt skværet opp, og det er ikke noe særlig fiendtelig mellom oss... Men jeg liker ikke å bo sammen med henne. Det er bare helt fucked... Savner heller ikke å være sammen med henne, så det er ikke noe der heller. Det bare er noe dritt. Savner noen å holde rundt, noen å være sammen med, noen å klemme på.. :/ (nei, savner ikek X'en)

7050744[/snapback]

Vet ikke hva du legger i ordet klemme her, men om du tenker på sex så er det iallefall 1fordel med å bo sammen med hun. Du får prøve å se det på den måten til oppsigelsestiden på leiligheten har gått ut og dere får flytta fra hverandre.

Endret av lperik
Lenke til kommentar

*snip* Det bare er noe dritt. Savner noen å holde rundt, noen å være sammen med, noen å klemme på.. :/ *snip*

7050744[/snapback]

Vet ikke hva du legger i ordet klemme her, men om du tenker på noe ala sex så har du iallefall 1fordel med å bo sammen med hun. Du får prøve å se det på den måten til oppsigelsestiden på leiligheten har gått ut og dere får flytta fra hverandre.

7054753[/snapback]

Var mer noen å være glad i =)

 

Kjedelig situasjon du har havnet i de siste 2 ukene.. Og den på togstasjonen skjønner jeg svir. Det med feber er da ikke så ille, bortsett fra at man føler seg litt redusert en periode!

 

kan vel egentlig ikke si annet enn kondolerer her =)

Lenke til kommentar
3dager siden: møtte samme jenta på togstasjonen og hu så meg overlegent i øynene før hun gikk bestemt videre og forbi meg.

 

konklusjon: i feel like crap.

7054648[/snapback]

Hvordan kan noen i det hele tatt gjøre noe sånt? Da er du faen meg, åååh, har ikke ord for det engang, blir så sur inne i meg på dine vegne :p

Lenke til kommentar
3dager siden: møtte samme jenta på togstasjonen og hu så meg overlegent i øynene før hun gikk bestemt videre og forbi meg.

 

konklusjon: i feel like crap.

7054648[/snapback]

Hvordan kan noen i det hele tatt gjøre noe sånt? Da er du faen meg, åååh, har ikke ord for det engang, blir så sur inne i meg på dine vegne :p

7056025[/snapback]

Har gått hele uka nå og vært deppa å jævli, men nå som det er helg skal jeg faen meg ta meg en tur på onkel donald å få boosta selvtilliten litt :w00t:

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar

Sitter her og sturer og venter på å få reise offshore. Har sittet og ventet i over en måned, mer eller mindre alene. _Alle_ vennene min er så forferdelig opptatt med whatever de driver med og har sånn cirka aldri tid til overs. Føler at vennene ikke er helt de samme vennene lenger. Jeg syns ikke det holder å kanskje møte vennene en gang i uka å se en film eller noe i den duren, jeg trenger mer sosial aktivitet enn det. Virker som om de andre synes dette er helt ok. Hva syns dere?

 

Huff, nå hørtes det ut som om jeg synes forferdelig synd på meg selv ;)

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Okei, nå skal jeg for første gang syte litt i denne tråden (applaus).

 

Jeg har i flere år slitt med mageproblemer. Nå er jeg så utrolig sliten av at jeg ikke tåler noe. Det preger sånn hverdagen min :(

 

Har vært med lege, men han sier det bare er irritabel tykktarm og det kan man ikke gjør noe med. Har tatt test for glutenallergi, men den var negativ. Har lest at man kan ha cøliaki uten at det gjør utslag på blodprøver. Men jeg vet ikke om det er det jeg lider av.

 

Uansett.. det hjelper å syte litt. *Prøver å være litt opptimist*

Lenke til kommentar

Hmm ... man skulle tro man kommer over et tap (i dette tilfellet pappa) etter over 8 år, men neida. Veit ikke om jeg i natt faktisk gråt i søvne eller bare drømte det, men uannsett, savnet er der fortsatt :( Kunne vært greit med noe(n) å fylle det tomrommet med, for det begynner å bli litt vel plagsomt nå. Akkurat nå føles det ikke helt som at livet går videre etter et dødsfall eller at tiden leger alle sår. Såret er der fortsatt og livet har ikke gått så skrekkelig mye videre.

Lenke til kommentar

Nå blir vel ikke min depping noe å sammenligne med f.eks din sin Ernie, men here we go:

 

Har noe på gang med en jente. Hun er nydelig, snill, grei, morsom, og jeg liker henne godt. Allikevel er jeg så enormt usikker. Jeg har egentlig mest lyst å komme meg ut av hele greia. Vi er ikke sammen offisielt siden vi har planlagt å ta det rolig, men vi oppfører oss som om vi er det. Jeg kom ut av et lengre forhold rett før sommeren og føler endelig jeg har det bra med meg selv. Nyter singeltilværelsen (vel, gjorde!), og kunne faktisk tenke meg å forbli singel en stund til. Tanken på å binde meg igjen med det første skremmer egentlig vannet av meg! I tillegg er hun ikke fra samme plass som meg, hun bare studerer her. Jeg har tidligere brent meg på det samme...og jeg kommer IKKE til å oppgi livet mitt her og flytte etter ei jente på samme måte igjen. Dette er også noe som plager meg, og noe jeg tror jeg bør få en avklaring på snart.

 

Merker at jeg leter etter unnskyldninger for å komme meg ut av dette. Føler meg som en idiot som gjør det! Har det veldig fint med henne, men tror kanskje det er dårlig timing som fører til usikkerheten. Men hva om jeg kaster vekk noe svært godt bare pga denne dumme usikkerheten? :( Luksusproblem er også et problem!

Lenke til kommentar
Hmm ... man skulle tro man kommer over et tap (i dette tilfellet pappa) etter over 8 år, men neida. Veit ikke om jeg i natt faktisk gråt i søvne eller bare drømte det, men uannsett, savnet er der fortsatt :( Kunne vært greit med noe(n) å fylle det tomrommet med, for det begynner å bli litt vel plagsomt nå. Akkurat nå føles det ikke helt som at livet går videre etter et dødsfall eller at tiden leger alle sår. Såret er der fortsatt og livet har ikke gått så skrekkelig mye videre.

7075799[/snapback]

Enkelte tap kommer man aldri over :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...