Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har begynt på antidepressiva igjen, og jeg synes det hele er vanskelig å innrømme. Føler liksom at når en tar piller for depresjon så er man så stakkarslig. :hm:

7044381[/snapback]

Du føler det som et nederlag? Det er intet nederlag i det hele tatt. Selvsagt vil man alle være den store sterke Garry Cooper (for de som ser sopranos...) som ikke skal ty til slikt for man ønsker helst å være sterk "av natur".

 

Alle oss er nemlig ikke det. Det er ikke noe stakkarslig i det hele tatt, vær stolt at du i det minste prøver å gjøre noe med det! Vær stolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Nå skal jeg deppe litt...

Har matteprøve imorra, æsj.. er så drit

Også masse andre dritt prøver til uka og innleveringer. Drit.

Får jo ikke tid til noe annet enn skole, og jeg går jo bare 1. året på vga..som nettopp har starta... Om det blir værre enn detta så, æsj..

7044350[/snapback]

Vet det ikke er en trøst, men for meg var 2. klasse et helvetes slit :p Knis :tease:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg deppe litt...

Har matteprøve imorra, æsj.. er så drit

Også masse andre dritt prøver til uka og innleveringer. Drit.

Får jo ikke tid til noe annet enn skole, og jeg går jo bare 1. året på vga..som nettopp har starta... Om det blir værre enn detta så, æsj..

7044350[/snapback]

 

Det blir bare værre ^^

 

Kom deg på Hw treffet da! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå skal jeg deppe litt...

Har matteprøve imorra, æsj.. er så drit

Også masse andre dritt prøver til uka og innleveringer. Drit.

Får jo ikke tid til noe annet enn skole, og jeg går jo bare 1. året på vga..som nettopp har starta... Om det blir værre enn detta så, æsj..

7044350[/snapback]

Vet det ikke er en trøst, men for meg var 2. klasse et helvetes slit :p Knis :tease:

7044791[/snapback]

2.klasse er mye verre enn 1.klasse. :) (Iallfall før den nye skolereformen.)

Lenke til kommentar

Tmz: Opplevd det samme. Og vil bare si en ting: selvtillit kan kanskje ta tid å bygge opp, men visst faen om den kan bygges opp! :)

 

Det er jeg levende bevis på...

 

Forøvrig vurderer jeg å lage en par guider som er relevante til denne tråden. (fks. hvordan takle sosial angst eller selvtillitsbygging...)

Lenke til kommentar

Yay, tilbake til den elendige tilværelsen...

 

Jeg og X'en flyttet sammen for 2 måneder siden, og gjorde det slutt for en måned siden. Greit nok det, men problemet er at vi bor sammen. Og jeg blir lettere gal av det! Ingen kan flytte ut, for leiligheten er for dyr til at en kan holde den for seg selv.. Samt at jeg går på skole her, mens hun har lærlingsplass... Jeg kjenner ikke så mange folk her enda, så det blir for det meste til å sitte forran pcen. Savner vennene mine hjemme, og hater tilværelsen med X'en. hwlan gjorde meg glad og fornøyd mens jeg var der, og det har vært den hittil beste perioden siden i vår. Men nå er det tilbake til "the same old shit" igjen..

 

Skolen går også litt til helvete nå, jeg klarer ikke stå opp om morran, mye pga. motivasjon.

 

Bah, lei og sliten!

Lenke til kommentar
Yay, tilbake til den elendige tilværelsen...

 

Jeg og X'en flyttet sammen for 2 måneder siden, og gjorde det slutt for en måned siden. Greit nok det, men problemet er at vi bor sammen. Og jeg blir lettere gal av det! Ingen kan flytte ut, for leiligheten er for dyr til at en kan holde den for seg selv.. Samt at jeg går på skole her, mens hun har lærlingsplass... Jeg kjenner ikke så mange folk her enda, så det blir for det meste til å sitte forran pcen. Savner vennene mine hjemme, og hater tilværelsen med X'en. hwlan gjorde meg glad og fornøyd mens jeg var der, og det har vært den hittil beste perioden siden i vår. Men nå er det tilbake til "the same old shit" igjen..

 

Skolen går også litt til helvete nå, jeg klarer ikke stå opp om morran, mye pga. motivasjon.

 

Bah, lei og sliten!

7050614[/snapback]

 

Bor dere sammen, så er det bare å skvære opp, det funker ikke å bo sammen og ikke tåle trynet på hverandre :hmm:

Lenke til kommentar
Yay, tilbake til den elendige tilværelsen...

 

Jeg og X'en flyttet sammen for 2 måneder siden, og gjorde det slutt for en måned siden. Greit nok det, men problemet er at vi bor sammen. Og jeg blir lettere gal av det! Ingen kan flytte ut, for leiligheten er for dyr til at en kan holde den for seg selv.. Samt at jeg går på skole her, mens hun har lærlingsplass... Jeg kjenner ikke så mange folk her enda, så det blir for det meste til å sitte forran pcen. Savner vennene mine hjemme, og hater tilværelsen med X'en. hwlan gjorde meg glad og fornøyd mens jeg var der, og det har vært den hittil beste perioden siden i vår. Men nå er det tilbake til "the same old shit" igjen..

 

Skolen går også litt til helvete nå, jeg klarer ikke stå opp om morran, mye pga. motivasjon.

 

Bah, lei og sliten!

7050614[/snapback]

 

Bor dere sammen, så er det bare å skvære opp, det funker ikke å bo sammen og ikke tåle trynet på hverandre :hmm:

7050674[/snapback]

Vi har alt skværet opp, og det er ikke noe særlig fiendtelig mellom oss... Men jeg liker ikke å bo sammen med henne. Det er bare helt fucked... Savner heller ikke å være sammen med henne, så det er ikke noe der heller. Det bare er noe dritt. Savner noen å holde rundt, noen å være sammen med, noen å klemme på.. :/ (nei, savner ikek X'en)

Lenke til kommentar
Vi har alt skværet opp, og det er ikke noe særlig fiendtelig mellom oss... Men jeg liker ikke å bo sammen med henne. Det er bare helt fucked... Savner heller ikke å være sammen med henne, så det er ikke noe der heller. Det bare er noe dritt. Savner noen å holde rundt, noen å være sammen med, noen å klemme på.. :/ (nei, savner ikek X'en)

7050744[/snapback]

Eneste råd jeg har: Si opp leil. og flytt snarest!

 

Å bo sammen etter et brudd kommer det ingenting godt ut av. Tvertimot!

Lenke til kommentar
Tmz: Opplevd det samme. Og vil bare si en ting: selvtillit kan kanskje ta tid å bygge opp, men visst faen om den kan bygges opp! :)

 

Det er jeg levende bevis på...

 

Forøvrig vurderer jeg å lage en par guider som er relevante til denne tråden. (fks. hvordan takle sosial angst eller selvtillitsbygging...)

7048831[/snapback]

Hehe godt å høre :)

Nå har hu jeg liker fått seg type også :( Får håpe jeg kommer over henne raskt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...