Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg si, dama var utro. Med X-en. Hun fikk visst masse følelser for han. Og jeg måtte overleve en uke med at hun sov dernede uten at jeg visste så og si en dritt, bare måtte tenke på det hver jævla dag. Hun ville vente med å prate om det til hun kom tilbake slik at hun kunne ta det face 2 face. Hun slutta å prate med meg i et par dager når hun var der. Bare jeg som tok kontakt. Hun missa flyet 2 ganger og når hun skulle ta det den 3 gangen så valgte hun å ikke dra før flere dager senere. Tilslutt ba jeg henne velge mellom meg og han. Og det ble han. Før hun dro sa hun at det kom ikke til å bli noen problem. Jeg var 99% sikker på at hun var den rette, alt var perfekt. Aldri hatt det så bra i livet som når jeg var med henne. Så kom dette.

 

Klarer såvidt å være sint på henne. Mista all mål og vilje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kan jeg si, dama var utro. Med X-en. Hun fikk visst masse følelser for han. Og jeg måtte overleve en uke med at hun sov dernede uten at jeg visste så og si en dritt, bare måtte tenke på det hver jævla dag. Hun ville vente med å prate om det til hun kom tilbake slik at hun kunne ta det face 2 face. Hun slutta å prate med meg i et par dager når hun var der. Bare jeg som tok kontakt. Hun missa flyet 2 ganger og når hun skulle ta det den 3 gangen så valgte hun å ikke dra før flere dager senere.  Tilslutt ba jeg henne velge mellom meg og han. Og det ble han. Før hun dro sa hun at det kom ikke til å bli noen problem. Jeg var 99% sikker på at hun var den rette, alt var perfekt. Aldri hatt det så bra i livet som når jeg var med henne. Så kom dette.

 

Klarer såvidt å være sint på henne. Mista all mål og vilje.

7028345[/snapback]

Herregud. Du fortjener en e-klem, og skikkelig trøst. Synd jeg ikke er der for moralsk støtte og en å prate med. Om det hadde hjulpet :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva kan jeg si, dama var utro. Med X-en. Hun fikk visst masse følelser for han. Og jeg måtte overleve en uke med at hun sov dernede uten at jeg visste så og si en dritt, bare måtte tenke på det hver jævla dag. Hun ville vente med å prate om det til hun kom tilbake slik at hun kunne ta det face 2 face. Hun slutta å prate med meg i et par dager når hun var der. Bare jeg som tok kontakt. Hun missa flyet 2 ganger og når hun skulle ta det den 3 gangen så valgte hun å ikke dra før flere dager senere.  Tilslutt ba jeg henne velge mellom meg og han. Og det ble han. Før hun dro sa hun at det kom ikke til å bli noen problem. Jeg var 99% sikker på at hun var den rette, alt var perfekt. Aldri hatt det så bra i livet som når jeg var med henne. Så kom dette.

 

Klarer såvidt å være sint på henne. Mista all mål og vilje.

7028345[/snapback]

Stakkars :( Glem henne, hun var ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal skrive litt her. Hadde vært godt å få ting ut. Synd at det er så mange kjente som henger på forumet. :hmm:

7027961[/snapback]

 

Enig der. Det er synd at man ikke kan få ut følelsene uten at noen man kjenner får vite alt.

7028177[/snapback]

Der har man fordelen med å ha få/ingen venner. Jeg kan bare bable om hva jeg vil, iallfall det jeg er komfortabel med. Noen fordeler må man jo ha ved fobiet :green:
Hva kan jeg si, dama var utro. Med X-en. Hun fikk visst masse følelser for han. Og jeg måtte overleve en uke med at hun sov dernede uten at jeg visste så og si en dritt, bare måtte tenke på det hver jævla dag. Hun ville vente med å prate om det til hun kom tilbake slik at hun kunne ta det face 2 face. Hun slutta å prate med meg i et par dager når hun var der. Bare jeg som tok kontakt. Hun missa flyet 2 ganger og når hun skulle ta det den 3 gangen så valgte hun å ikke dra før flere dager senere.  Tilslutt ba jeg henne velge mellom meg og han. Og det ble han. Før hun dro sa hun at det kom ikke til å bli noen problem. Jeg var 99% sikker på at hun var den rette, alt var perfekt. Aldri hatt det så bra i livet som når jeg var med henne. Så kom dette.

 

Klarer såvidt å være sint på henne. Mista all mål og vilje.

7028345[/snapback]

Ahh ... føler jeg blir sint inni meg her. Fatter ikke hvorfor enkelte klarer å være utro. Er det virkelig så vanskelig å holde seg til en om gangen? :angry:
Lenke til kommentar

Tja, da var jeg deprimert igjen.. Drømmer og fremtids planer er noe man aldri burde ha..

 

For litt over 9 måneder siden ble jeg sammen med verdens herligste jente, i mine øyne.. Snill, søt og humoristisk, alt man kunne ønske seg. Dette forholdet var bra for det meste av tiden, men litt motgang måtte man jo regne med, og det fikk vi..

X'n min gjorde jo alt for å skille oss, men selv hu kom til kort der.. Jeg og min daværedne kjæreste kom oss gjennom det også.. Så etter en del måneder så fant jeg ut at hun har var noen jeg godt kunne tenke meg og være sammen lenge med, ville gi henne alt jeg kunne..

 

Planene for sydentur kom jo da, hadde gleda meg til dette i mange måneder, helt til i går.. Da hun sier at hun at hu føler at jeg er mere som en venn enn kjæreste.. Så da ble det en pause.. Det er et helvette, og prøve og ikke tenke på hun og samtidig gå i uvitenhet, aner ikke noe om hva som skjer... Har mine store tvil på at det går bra.. Pleier somregel ikke gå så særlig bra for meg.. Hele familien min har svikta meg, med unntak av mamma..

 

Den kvelden hadde jeg min vanskligste kjøretur.. Hadde jeg vært 2 sekunder tidligere ute hadde jeg kræsja i en elg...

Lenke til kommentar
Tja, da var jeg deprimert igjen.. Drømmer og fremtids planer er noe man aldri burde ha..

 

For litt over 9 måneder siden ble jeg sammen med verdens herligste jente, i mine øyne.. Snill, søt og humoristisk, alt man kunne ønske seg.  Dette forholdet var bra for det meste av tiden, men litt motgang måtte man jo regne med, og det fikk vi..

X'n min gjorde jo alt for å skille oss, men selv hu kom til kort der..  Jeg og min daværedne kjæreste kom oss gjennom det også.. Så etter en del måneder så fant jeg ut at hun har var noen jeg godt kunne tenke meg og være sammen lenge med, ville gi henne alt jeg kunne..

 

Planene for sydentur kom jo da, hadde gleda meg til dette i mange måneder, helt til i går.. Da hun sier at hun at hu føler at jeg er mere som en venn enn kjæreste.. Så da ble det en pause.. Det er et helvette, og prøve og ikke tenke på hun og samtidig gå i uvitenhet, aner ikke noe om hva som skjer... Har mine store tvil på at det går bra.. Pleier somregel ikke gå så særlig bra for meg.. Hele familien min har svikta meg, med unntak av mamma..

 

Den kvelden hadde jeg min vanskligste kjøretur.. Hadde jeg vært 2 sekunder tidligere ute hadde jeg kræsja i en elg...

7028517[/snapback]

 

Akkurat den der at hun føler at du er mer venn enn en kjæreste svir jævlig, er mange tanker i hodet når man får høre det. Har opplevd det selv en gang. Og når man tror at den person er den rette så ja. Hvordan skal jeg si det, folk sier det er flere fisk i havet. Men jeg tenker nå for tiden hvordan kan man nøye seg med en vanlig fisk når man har fått og mistet den fisken som alle prater om men ingen har sett.

 

Det er tungt men man må bare gå videre, blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Mhm, ja man lurer på hvorfor det ble så mørkt plutselig og hvorfor alle fargene blekner. Mat smaker ingenting. Sover dårlig, og som vanlig våkner man med en jævlig ironisk drøm om henne. Personlig så har jeg aldri arbeida mer overtid som nå. Er ganske beroligende å jobbe etter alle har gått, får tankene mine på andre ting.

Lenke til kommentar
Ja, hun var alt for meg.. Jeg hadde faktisk mine 9 lykkligste måneder sammen med hun, og tanken på at det nå snart er slutt tar virkelig knekken på en

7028655[/snapback]

Et brudd er ofte jævlig og man tror man aldri vil overleve.

Men med tiden så går det faktisk bra. *Trøste*

 

:)

Lenke til kommentar

Tror jeg tar meg fri fra jobben i mårra, jeg må få noe mere klarhet i tankene før jeg prøver og tenke på noe annet.. Det går ikke, tenker på en ting og jeg får sukk for meg tenker jeg på hun.. Jeg vil ikke sitte på jobben slik, det kommer ikke noe bra av det.. Så mårradagen blir nok sløv med masse forvirrende tanker som skal settes på plass..

Lenke til kommentar

Faen, jeg er saa forbanna irritert paa fotografi laereren min. Vi har levert inn noen fotografier som vi har fremkalt i et morkerom. Vi har altsaa da brukt film. I mitt bilde ble det tydelige kontraster, og ganske saa riktig eksponert. I min partners bilder ble hele bildet alt for moerkt, og hele bildet var uklart. Jeg fikk 90 % paa mitt, han fikk 100 % paa sitt.

 

Laereren forskjellsbehandler noe jaevlig. Partneren min har 100 % paa alle innleveringer, og tro meg, der er ikke saa utrolig bra at de fortjener 100 %. Jeg hater laerere som forskjellsbehandler. HATER! :mad:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Broren min er ti år og har lyst til å ta livet av seg.

Han hadde sagt til mamma i går at han hadde lyst til å gjøre som broren til ****, en som vi kjenner. Og det var en som tok livet av seg tidligere i år.

Han vet antakelig ikke hva det innebærer, og det er jo like skremmende at han da går og tenker på sånt.

Han mistrives på skolen, vil ikke gjøre lekser, og friker ut på mamma og stefaren min flere ganger i uka. For et par mnd. siden stod han ute i regnet i en halvtime for å bli syk. Han kan også finne på å slå, sparke og dytte og bli veldig fysisk av seg. Til vanlig er han en veldig rolig, snill og søt unge. Alle vennene mine liker han godt.

Jeg føler meg totalt maktesløs. Hva gjør man med sånt? :(

Lenke til kommentar
Broren min er ti år og har lyst til å ta livet av seg.

Han hadde sagt til mamma i går at han hadde lyst til å gjøre som broren til ****, en som vi kjenner. Og det var en som tok livet av seg tidligere i år.

Han vet antakelig ikke hva det innebærer, og det er jo like skremmende at han da går og tenker på sånt.

Han mistrives på skolen, vil ikke gjøre lekser, og friker ut på mamma og stefaren min flere ganger i uka. For et par mnd. siden stod han ute i regnet i en halvtime for å bli syk. Han kan også finne på å slå, sparke og dytte og bli veldig fysisk av seg. Til vanlig er han en veldig rolig, snill og søt unge. Alle vennene mine liker han godt.

Jeg føler meg totalt maktesløs. Hva gjør man med sånt?  :(

7033680[/snapback]

sliter med tilsvarende. Jeg tok kontakt med helsetjenesten i kommunen der hun bor, regner med at jeg drar henne dit i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...