yuo are smart Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lørdagskvell ... har ingenting å drikke og ingen plass å gå. Hybel i ødemarka ftw 7023017[/snapback] satte meg ned med dataene jeg. Fikk HTPcen til å fungere, nå tegner jeg. Så en dårlig kveld, ble en bedre med litt fantasi 7023090[/snapback] Joa... blir vel så bra som man gjør det selv.. men likavell. Litt trist Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har det ganske vondt inni meg nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har det ganske vondt inni meg nå. 7023351[/snapback] Noe du vil fortelle? Ofte er det bedre A fA ting ut Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har det ganske vondt inni meg nå. 7023351[/snapback] det var ikke bra, kan egentlig si det samme..... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har det ganske vondt inni meg nå. 7023351[/snapback] Noe du vil fortelle? Ofte er det bedre A fA ting ut 7023503[/snapback] Jeg har det ganske vondt inni meg nå. 7023351[/snapback] det var ikke bra, kan egentlig si det samme..... 7023507[/snapback] fredrikrb er en dust. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) fredrikrb da.....! (jeg har bare inf39 btw...) Endret 7. oktober 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har jævlig lyst å dø akkurat nå, bare synd at jeg ikke har guts nok til å drepe meg selv Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg føler meg skikkelig ensom jeg. Håper jeg kan få fylt opp tomrommet inni meg snart. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 To sider er da lite. Men at du har utsatt det slik at du må sitte i helgen er jo litt synd Lag en morsom vri på oppgaven da, ikke skriv helt seriøst, men kanskje ta en ironisk vri. Blir morsommere å skrive også da 7022435[/snapback] Jeg er en mester i å utsette ting. Sukk. Tenkte på det jeg også, men spørs om engelsklærern min tar en spøk. Men lekser må gjøres. En del av livet, dessverre. 7022607[/snapback] Du er ikke alene om det å utsette ting, har selv 3 uker skolearbeid å ta igjen. Et lass med raporter som skal leveres på nettet på en side der det står med rød tekst "Deadline is met" osv Equerm: Det kommer en dag der du er glad for at du ikke hadde guts nok. Bare hold ut! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg føler meg skikkelig ensom jeg. Håper jeg kan få fylt opp tomrommet inni meg snart. 7024460[/snapback] You will never walk alone Akkurat nå er livet bare slitsomt og trist Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det kommer alltids flere LAN...Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med. 6992543[/snapback] Petter: Å skuffe faren din er ikke det værste du kan gjøre, selvfølgelig er det kjedelig. Men helvete heller, du bestemmer selv hva du vil og ikke, jeg kjedet meg ihjel på ferie i Kreta med familien. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det kommer alltids flere LAN...Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med. 6992543[/snapback] Petter: Å skuffe faren din er ikke det værste du kan gjøre, selvfølgelig er det kjedelig. Men helvete heller, du bestemmer selv hva du vil og ikke, jeg kjedet meg ihjel på ferie i Kreta med familien. 7027423[/snapback] For å si det sånn: For noen år siden skulle jeg reise på ferie med familien, noe jeg absolutt IKKE ville, for det virket som jeg var på vei til å få noe på gang med en jeg var interessert i. Dagen før vi reiste virket det som ting gikk veldig bra og jeg fikk mindre lyst til å dra. Når jeg kom hjem igjen en uker eller mer seinere, var alt forandret. Alt håp var ute. Mulig jeg bare innbilte meg at ting var på gli, men det hjemsøker meg den dag i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har jævlig lyst å dø akkurat nå, bare synd at jeg ikke har guts nok til å drepe meg selv 7024320[/snapback] Hvorfor føler du det sånn? At du ikke har guts nok er vel snarere en god ting enn en dårlig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har jævlig lyst å dø akkurat nå, bare synd at jeg ikke har guts nok til å drepe meg selv 7024320[/snapback] Hvorfor føler du det sånn? At du ikke har guts nok er vel snarere en god ting enn en dårlig. 7027571[/snapback] Irriterer meg bare som faen, har pønsket ut mange metoder for å gjøre det men jeg tørr liksom aldri, derfor føler jeg meg som en pingle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lett å føle seg sånn, men det er jo ikke riktig sånn det er i realiteten. Er en styrke å ikke bukke under for press. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lurer på om jeg skal skrive litt her. Hadde vært godt å få ting ut. Synd at det er så mange kjente som henger på forumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lurer på om jeg skal skrive litt her. Hadde vært godt å få ting ut. Synd at det er så mange kjente som henger på forumet. 7027961[/snapback] Enig der. Det er synd at man ikke kan få ut følelsene uten at noen man kjenner får vite alt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nettopp på grunn av det har man NOEN gode venner som man kan dele tilnærmet alt med. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Lett å føle seg sånn, men det er jo ikke riktig sånn det er i realiteten. Er en styrke å ikke bukke under for press. 7027816[/snapback] Fredrikrb takler sine komplekser med å sammenligne de med våre jappse venner, genialt! Endret 8. oktober 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lett å føle seg sånn, men det er jo ikke riktig sånn det er i realiteten. Er en styrke å ikke bukke under for press. 7027816[/snapback] Fredrikrb takler sine komplekser med å sammenligne de med våre jappse venner, genialt! 7028232[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg