Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Lørdagskvell ... har ingenting å drikke og ingen plass å gå. Hybel i ødemarka ftw

7023017[/snapback]

 

satte meg ned med dataene jeg. Fikk HTPcen til å fungere, nå tegner jeg. Så en dårlig kveld, ble en bedre med litt fantasi :)

7023090[/snapback]

 

Joa... blir vel så bra som man gjør det selv.. men likavell. Litt trist :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To sider er da lite. Men at du har utsatt det slik at du må sitte i helgen er jo litt synd ;) Lag en morsom vri på oppgaven da, ikke skriv helt seriøst, men kanskje ta en ironisk vri. Blir morsommere å skrive også da :)

7022435[/snapback]

 

Jeg er en mester i å utsette ting. Sukk. Tenkte på det jeg også, men spørs om engelsklærern min tar en spøk. Men lekser må gjøres. En del av livet, dessverre.

7022607[/snapback]

Du er ikke alene om det å utsette ting, har selv 3 uker skolearbeid å ta igjen.

Et lass med raporter som skal leveres på nettet på en side der det står med rød tekst "Deadline is met" osv

 

 

Equerm:

Det kommer en dag der du er glad for at du ikke hadde guts nok.

Bare hold ut!

Lenke til kommentar
Det kommer alltids flere LAN...
Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.
Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..
Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med.

6992543[/snapback]

 

Petter: Å skuffe faren din er ikke det værste du kan gjøre, selvfølgelig er det kjedelig. Men helvete heller, du bestemmer selv hva du vil og ikke, jeg kjedet meg ihjel på ferie i Kreta med familien. :ermm:

Lenke til kommentar
Det kommer alltids flere LAN...
Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.
Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..
Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med.

6992543[/snapback]

 

Petter: Å skuffe faren din er ikke det værste du kan gjøre, selvfølgelig er det kjedelig. Men helvete heller, du bestemmer selv hva du vil og ikke, jeg kjedet meg ihjel på ferie i Kreta med familien. :ermm:

7027423[/snapback]

For å si det sånn: For noen år siden skulle jeg reise på ferie med familien, noe jeg absolutt IKKE ville, for det virket som jeg var på vei til å få noe på gang med en jeg var interessert i. Dagen før vi reiste virket det som ting gikk veldig bra og jeg fikk mindre lyst til å dra. Når jeg kom hjem igjen en uker eller mer seinere, var alt forandret. Alt håp var ute. Mulig jeg bare innbilte meg at ting var på gli, men det hjemsøker meg den dag i dag.

Lenke til kommentar
Har jævlig lyst å dø akkurat nå, bare synd at jeg ikke har guts nok til å drepe meg selv

7024320[/snapback]

 

Hvorfor føler du det sånn? At du ikke har guts nok er vel snarere en god ting enn en dårlig.

7027571[/snapback]

Irriterer meg bare som faen, har pønsket ut mange metoder for å gjøre det men jeg tørr liksom aldri, derfor føler jeg meg som en pingle

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...