Axes Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Felgen sprakk på sykkelen min. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det er en uke. Ja, jeg kunne hatt det gøy med kompisene mine i en uke istedenfor å steike ihjel på en stygg solseng nede i Kreta. 6991310[/snapback] Det blir sikkert kjekkere enn du tror! Faren din leier sikkert bil, så kan dere kjøre rundt og se Kreta. Aldri vært der selv, men sikkert mye interessant å se. Du vil antakeligvis få bedre minner å tenke tilbake på etter en ferie med din far i en uke, enn å være med kamerater i en uke. Det kommer alltids flere LAN... Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det kommer alltids flere LAN...Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil ha en å være glad i... Og det eneste jeg har å gjøre (må gjøre) hele høstferien min er å lese teori alene... Hvis ikke det er trist så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil ha en å være glad i... Og det eneste jeg har å gjøre (må gjøre) hele høstferien min er å lese teori alene... Hvis ikke det er trist så vet ikke jeg 6992611[/snapback] Bare sånn siden du nevnte teori, du burde bruke en kveld før teorien til å ta prøven på Teoritentamen.no, det er verdt pengene. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil ha en å være glad i... Og det eneste jeg har å gjøre (må gjøre) hele høstferien min er å lese teori alene... Hvis ikke det er trist så vet ikke jeg 6992611[/snapback] Bare sånn siden du nevnte teori, du burde bruke en kveld før teorien til å ta prøven på Teoritentamen.no, det er verdt pengene. 6992661[/snapback] Har tatt den MAAAAAANGE ganger... Den hjelper svært lite for min del... Så holder meg til boka, notater og de kjipe gratis prøvene på nettet i ny og ne mens jeg drømmer om bartenderen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva slags resultater får du på de gratis prøvene da? Teoriproven.no er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva slags resultater får du på de gratis prøvene da? Teoriproven.no er skikkelig dårlig. 6993717[/snapback] Null feil... Men har fått 14 feil begge gangene jeg har tatt prøven på biltilsynet Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Forelegg, politimesteren i Oslo, bla bla bla!" 2000kr i bot eller 4 dager i fengsel for å "føre motorvogn uten at kjennemerket var påmontert godt synlig" "For overtredelsen ilegges De en bot til statskassen" Jævla k**su**** Greit nok... 2000kr i bot er ikke verdens undergang, men faen, det er fortsatt 2000kr for piss! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor hadde du skiltet? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hadde vært på banekjøring dagen før, og fjerna de for anledninga, lå i baggasjerommet, hadde nettopp fått med meg to strips fra jobben til å feste de på plass, var på vei hjem når jeg ble tatt... Er så typisk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fikk nøyaktig samme bot som deg + inndraging av kjøretøy, men vi sendte en klage så jeg fikk den tilbake. Endret 3. oktober 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Drittdeppebajsedag. Kan noen bare få denna dagen til å gå over? Fort. Endret 7. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Drittdeppebajsedag.Kan noen bare få denna dagen til å gå over? Fort. 7021410[/snapback] Legg deg til å sove. Morgendagen blir bedre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har en engelskstil på minimum 2 sider jeg må skrive til mandag. "Hvor er du om 10 år?". HVOR MANGE ganger har vi ikke svart på det samme spørsmålet? Jeg liker å ta en dag av gangen, jeg. Det er best sånn. Pokkers drittoppgave. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 To sider er da lite. Men at du har utsatt det slik at du må sitte i helgen er jo litt synd Lag en morsom vri på oppgaven da, ikke skriv helt seriøst, men kanskje ta en ironisk vri. Blir morsommere å skrive også da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 To sider er da lite. Men at du har utsatt det slik at du må sitte i helgen er jo litt synd Lag en morsom vri på oppgaven da, ikke skriv helt seriøst, men kanskje ta en ironisk vri. Blir morsommere å skrive også da 7022435[/snapback] Jeg er en mester i å utsette ting. Sukk. Tenkte på det jeg også, men spørs om engelsklærern min tar en spøk. Men lekser må gjøres. En del av livet, dessverre. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har en engelskstil på minimum 2 sider jeg må skrive til mandag. "Hvor er du om 10 år?".HVOR MANGE ganger har vi ikke svart på det samme spørsmålet? Jeg liker å ta en dag av gangen, jeg. Det er best sånn. Pokkers drittoppgave. 7022201[/snapback] la inspirasjonen,ønskene og hjerte vise deg veien. Går neppe galt, alt handler om hva du kanskje ønsker. Vil du ønske å ta en dag om gangen, så skriver du. Hvorfor du vil ta en dag om gangen, hvorfor det er bra for akkurat DEG Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lørdagskvell ... har ingenting å drikke og ingen plass å gå. Hybel i ødemarka ftw Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lørdagskvell ... har ingenting å drikke og ingen plass å gå. Hybel i ødemarka ftw 7023017[/snapback] satte meg ned med dataene jeg. Fikk HTPcen til å fungere, nå tegner jeg. Så en dårlig kveld, ble en bedre med litt fantasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg