Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er en uke.

Ja, jeg kunne hatt det gøy med kompisene mine i en uke istedenfor å steike ihjel på en stygg solseng nede i Kreta.

6991310[/snapback]

 

Det blir sikkert kjekkere enn du tror!

Faren din leier sikkert bil, så kan dere kjøre rundt og se Kreta. Aldri vært der selv, men sikkert mye interessant å se. Du vil antakeligvis få bedre minner å tenke tilbake på etter en ferie med din far i en uke, enn å være med kamerater i en uke. Det kommer alltids flere LAN...

Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..

Lenke til kommentar
Det kommer alltids flere LAN...
Det er for sent å dra på HW-LAN for meg nå, men jeg vil henge med kompiser, slappe av, ha ferie.
Dessuten blir nok faren din litt skuffet dersom du hopper av turen nå, kanskje han også har gledet seg litt til å være på ferie med sønnen sin? Tenke litt på det også..
Det er nettopp det som gjør at jeg antageligvis blir med.
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en å være glad i... Og det eneste jeg har å gjøre (må gjøre) hele høstferien min er å lese teori alene... Hvis ikke det er trist så vet ikke jeg  :cry:

6992611[/snapback]

 

Bare sånn siden du nevnte teori, du burde bruke en kveld før teorien til å ta prøven på Teoritentamen.no, det er verdt pengene.

6992661[/snapback]

 

Har tatt den MAAAAAANGE ganger... Den hjelper svært lite for min del... Så holder meg til boka, notater og de kjipe gratis prøvene på nettet i ny og ne mens jeg drømmer om bartenderen :love:

Lenke til kommentar

"Forelegg, politimesteren i Oslo, bla bla bla!"

 

2000kr i bot eller 4 dager i fengsel for å "føre motorvogn uten at kjennemerket var påmontert godt synlig"

"For overtredelsen ilegges De en bot til statskassen"

 

Jævla k**su****

 

Greit nok... 2000kr i bot er ikke verdens undergang, men faen, det er fortsatt 2000kr for piss!

Lenke til kommentar
To sider er da lite. Men at du har utsatt det slik at du må sitte i helgen er jo litt synd ;) Lag en morsom vri på oppgaven da, ikke skriv helt seriøst, men kanskje ta en ironisk vri. Blir morsommere å skrive også da :)

7022435[/snapback]

 

Jeg er en mester i å utsette ting. Sukk. Tenkte på det jeg også, men spørs om engelsklærern min tar en spøk. Men lekser må gjøres. En del av livet, dessverre.

Lenke til kommentar
Jeg har en engelskstil på minimum 2 sider jeg må skrive til mandag. "Hvor er du om 10 år?".

HVOR MANGE ganger har vi ikke svart på det samme spørsmålet? Jeg liker å ta en dag av gangen, jeg. Det er best sånn. Pokkers drittoppgave.

7022201[/snapback]

 

la inspirasjonen,ønskene og hjerte vise deg veien. Går neppe galt, alt handler om hva du kanskje ønsker. Vil du ønske å ta en dag om gangen, så skriver du. Hvorfor du vil ta en dag om gangen, hvorfor det er bra for akkurat DEG :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...