Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk* Fest i resten av bygget her. Har liten interesse av å delta i det. Bare orker ikke alt det der. Det er så utrolig falsk, lavt og unødvendig (no offence anyone :)). Hva er liksom poenget? Synes folk det virkelig er SÅ gøy med alkohol? Er det virkelig SÅ gøy å drikke verden bort for noen timer? Jaja, uannsett, jeg ser ikke poenget og da gidder jeg heller ikke å være med. Ikke at jeg hadde hatt noe særlig utbytte av å menge meg med de der heller. Virker som det bare er en gjeng med fjortisser og aper. Får bare håpe de fatter at de bør dempe seg utover natta, for jeg har en stor plan om å sove.

Lenke til kommentar
*sukk* Fest i resten av bygget her. Har liten interesse av å delta i det. Bare orker ikke alt det der. Det er så utrolig falsk, lavt og unødvendig (no offence anyone :)). Hva er liksom poenget? Synes folk det virkelig er SÅ gøy med alkohol? Er det virkelig SÅ gøy å drikke verden bort for noen timer? Jaja, uannsett, jeg ser ikke poenget og da gidder jeg heller ikke å være med. Ikke at jeg hadde hatt noe særlig utbytte av å menge meg med de der heller. Virker som det bare er en gjeng med fjortisser og aper. Får bare håpe de fatter at de bør dempe seg utover natta, for jeg har en stor plan om å sove.

6973742[/snapback]

Forstår deg veldig godt, syntes det er synd at det ikke går ann å ha det morro uten alkohol også.

Selv foretrekker jeg filmkvelder med venner osv, koselig det også uten alkohol.

Lenke til kommentar
*sukk* Fest i resten av bygget her. Har liten interesse av å delta i det. Bare orker ikke alt det der. Det er så utrolig falsk, lavt og unødvendig (no offence anyone :)). Hva er liksom poenget? Synes folk det virkelig er SÅ gøy med alkohol? Er det virkelig SÅ gøy å drikke verden bort for noen timer? Jaja, uannsett, jeg ser ikke poenget og da gidder jeg heller ikke å være med. Ikke at jeg hadde hatt noe særlig utbytte av å menge meg med de der heller. Virker som det bare er en gjeng med fjortisser og aper. Får bare håpe de fatter at de bør dempe seg utover natta, for jeg har en stor plan om å sove.

6973742[/snapback]

Med de rette folkene kan det bli utrolig kjekt både med og uten alkohol. Har erfart at mange senker skuldrene litt og blir litt mer åpne når de er påvirket, og jeg har faktisk mine "dypeste" samtaler med fulle folk.

Lenke til kommentar
*sukk* Fest i resten av bygget her. Har liten interesse av å delta i det. Bare orker ikke alt det der. Det er så utrolig falsk, lavt og unødvendig (no offence anyone :)). Hva er liksom poenget? Synes folk det virkelig er SÅ gøy med alkohol? Er det virkelig SÅ gøy å drikke verden bort for noen timer? Jaja, uannsett, jeg ser ikke poenget og da gidder jeg heller ikke å være med. Ikke at jeg hadde hatt noe særlig utbytte av å menge meg med de der heller. Virker som det bare er en gjeng med fjortisser og aper. Får bare håpe de fatter at de bør dempe seg utover natta, for jeg har en stor plan om å sove.

6973742[/snapback]

Forstår deg veldig godt, syntes det er synd at det ikke går ann å ha det morro uten alkohol også.

Selv foretrekker jeg filmkvelder med venner osv, koselig det også uten alkohol.

6973875[/snapback]

Ja, nettopp, det finnes utrolig mye man kan gjøre som er vel så gøy og som ikke krever at man inntar noe svært helseskadelig.
*sukk* Fest i resten av bygget her. Har liten interesse av å delta i det. Bare orker ikke alt det der. Det er så utrolig falsk, lavt og unødvendig (no offence anyone :)). Hva er liksom poenget? Synes folk det virkelig er SÅ gøy med alkohol? Er det virkelig SÅ gøy å drikke verden bort for noen timer? Jaja, uannsett, jeg ser ikke poenget og da gidder jeg heller ikke å være med. Ikke at jeg hadde hatt noe særlig utbytte av å menge meg med de der heller. Virker som det bare er en gjeng med fjortisser og aper. Får bare håpe de fatter at de bør dempe seg utover natta, for jeg har en stor plan om å sove.

6973742[/snapback]

Med de rette folkene kan det bli utrolig kjekt både med og uten alkohol. Har erfart at mange senker skuldrene litt og blir litt mer åpne når de er påvirket, og jeg har faktisk mine "dypeste" samtaler med fulle folk.

6973981[/snapback]

Joa, men de her er ikke mye voksne greiene. Sier jo seg selv når vedkommende som arrangerer festen ikke er stort voksen av seg og allerede har såpass med alkoholskader at vedkommende ikke burde drikke i det heltatt (inntaket er stort sett svært høyt ved hver eneste fest :thumbdown: ). Uannsett, det er jo fult mulig å ha gode samtaler med påvirka folk, men det forutsetter at de ikke er kliss dritings som de fleste her er på veg til å bli.
Lenke til kommentar
Forskjellige interesser:P Jeg syns det er gøy å bli hinsides dritings, men langt ifra alle er enig. Å være edru sammen med masse fulle folk er noe av det verste. En kompis ringte meg nettopp og skulle ha tur til byn, snakket med han i 10sek før jeg la på:p

6974153[/snapback]

Kan ikke nekte for at jeg fyllaringte Erik og Jonnar igår. Jeg har en personlig mening om at jeg blir kulere/artigere/morsommere i fylla, så å bli oppringt av SteffyDrunkers er bare kool.

Lenke til kommentar
Huff, tror jeg har ett lite dilemma her.

 

Altså, jeg er invitert med til Kreta, sammen med faren min.

Far og mor bor fra hverandre, så jeg er ikke så veldig ofte hos han, men det funker.

Denne turen til Kreta er fra den torsdagen i høstferien, til neste torsdag, altså en uke.

 

Men det er nettopp da det er HW-LAN, og jeg har også blitt invitert til å være med i CS-compoen, noe jeg har veldig lyst til.

Akuratt nå, så er jeg mer gira på å være med på HW-LAN.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjede meg i Kreta, jeg vet.

 

Men det blir litt for dumt å si, "Sorry, kan ikke være med, skal på LAN",

synes nå jeg. Men jeg vil ikke, jeg vil på LAN!

 

Saken er, skal jeg dra på noe jeg har veldig lyst til (HW-LAN), eller skal jeg bli med faren min for å være høflig? ...

6953918[/snapback]

 

Det er høst, kos deg i Kreta, det der ville jeg ikke vurdert engang :O

Lenke til kommentar
Huff, tror jeg har ett lite dilemma her.

 

Altså, jeg er invitert med til Kreta, sammen med faren min.

Far og mor bor fra hverandre, så jeg er ikke så veldig ofte hos han, men det funker.

Denne turen til Kreta er fra den torsdagen i høstferien, til neste torsdag, altså en uke.

 

Men det er nettopp da det er HW-LAN, og jeg har også blitt invitert til å være med i CS-compoen, noe jeg har veldig lyst til.

Akuratt nå, så er jeg mer gira på å være med på HW-LAN.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjede meg i Kreta, jeg vet.

 

Men det blir litt for dumt å si, "Sorry, kan ikke være med, skal på LAN",

synes nå jeg. Men jeg vil ikke, jeg vil på LAN!

 

Saken er, skal jeg dra på noe jeg har veldig lyst til (HW-LAN), eller skal jeg bli med faren min for å være høflig? ...

6953918[/snapback]

 

Det er høst, kos deg i Kreta, det der ville jeg ikke vurdert engang :O

6974934[/snapback]

 

 

Hvorfor er det så åpenbart? Jeg hadde glatt valgt HW-LAN over f.eks. være i Australia med søsteren min.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så åpenbart? Jeg hadde glatt valgt HW-LAN over f.eks. være i Australia med søsteren min.

6975359[/snapback]

Det er rett og slett bare stusselig (såfremt ikke søsteren din utnytter deg seksuelt, eller noe i den duren).

6975467[/snapback]

 

Stusselig? Jeg liker ikke søsteren min. Hun forlot meg når jeg var liten og kan faen ikke komme tilbake 9 år senere og være godvenn med meg.

Lenke til kommentar
Da går det jo ikke an å sammenligne det. Jeg har kjempelyst til å dra til Dubai, men ville ikke dratt om reisefølget mitt var Ed Gein.

6975483[/snapback]

 

Det var jo akkruat det som var poenget mitt. NorthGarden har et dårlig forhold til faren sin, derfor er det under vurdering om han skal velge Kreta eller HW-LAN.

Lenke til kommentar

Kreta eller LAN? Er ikke et valg engang, jeg hadde pakket sombrerosen, shotsglassene og kamera (som skal brukes på stranden) og reist avgårde til solfylte grekerland :fun:

 

Jeg ville heller prøvd å få et bedre forhold til min far enn et bedre forhold til Steffyboy eller andre brukere her inne (no offence).

Lenke til kommentar
Det er høst, kos deg i Kreta, det der ville jeg ikke vurdert engang :O
Jeg var på utenlandstur med faren min i fjor, og det var ikke såååå gøy.

Det jeg gjorde var, å kjede meg i en uke.

Å sitte på en solseng å steike i en uke, er ikke så veldig gøy, og at jeg ikke er noen fan av konstant steikende sol, gjør det ikke noe bedre.

Hvorfor er det så åpenbart? Jeg hadde glatt valgt HW-LAN over f.eks. være i Australia med søsteren min.
Alle jeg har snakket med synes det er så stort å dra til Kreta.

"Åh, du er sååå heldig som skal til Kreta da!!"

 

Hva er så stort med å dra til Kreta?

Kreta eller LAN? Er ikke et valg engang, jeg hadde pakket sombrerosen, shotsglassene og kamera (som skal brukes på stranden) og reist avgårde til solfylte grekerland :fun:

Du hadde kanskje ikke det.

 

Men hva om du dro med noen du ikke hadde noe godt forhold til?

Hva om du dro med noen som har stikk motsatte meninger om alt du mener?

Hva om du visste at du kom til å kjede deg i en uke, hadde du da vurdert HW-LAN?

Lenke til kommentar

Er du ikke interessert i å få et bedre forhold til faren din?

Kanskje han ikke forstår situasjonen? Det er jo masse det går an å gjøre på disse stedene?

Kan dere ikke prøve å dele litt? En dag får du leve med å gjøre det han vil, neste dag får han leve med det du vil?

Foreldre er ikke idioter, de vil som regel at du skal ha det bra, også sammen med dem, men de er heller ikke tankelesere.

Tror dette krever en skikkelig samtale, uten moren din. Mann til mann, sønn til far.

Dersom han ikke er klar for at du også skal ha det morsomt, så spør du hvorfor han vil at du skal være med? Forklar at forholdet kanskje ikke er helt som du hadde ønsket, men at du heller ikke tror det blir noe bedre av at du skal sitte og kjede deg sammen faren din i en uke. Dette vil bare føre til at du forbinder kjedsomhet med faren din, og det nekter jeg å tro at han egentlig ønsker.

Lenke til kommentar

NorthGarden: Jeg skjønner at du heller vil på HW-lan, og jeg ville definitivt valgt det foran sydentur med familien. Men det hadde vært verre om faren din ikke engang inviterte deg, det er en kjip følelse. Pappa har dratt flere ganger til syden med familien (blant annet til Kreta), og gidder aldri å høre om jeg vil være med.

Lenke til kommentar

Takk for noen kloke ord Nazgul. :)

Mye sant i det du sier, som jeg ikke har tenkt på før.

Kanskje jeg skal prøve å snakke med han en gang, skikkelig.

 

Og ja Herr Brun, jeg tror jeg hadde blitt ganske deppa om han ikke en gang inviterte meg.

Hmm, kanskje jeg bare er utakknemlig.

 

Men jeg har tenkt litt, og prøvd å tenke meg hvordna det var om sønnen min hadde takket nei, og jeg har bestemt meg for å dra. :)

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...