Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det stemmer faktisk.. vet det høres rart ut, men det er mange grunner til det, og ganske komplisert..

 

Men vi begge visste det ikke kunne bli sånn vi ville før problemene rundt henne var blitt bedre..

6949117[/snapback]

Hmm.. I følge det du skriver så føler jeg at dette ikke er ei jente å satse på. Hun virker noe.. ehh. ustabil i følelselivet sitt.

 

Og hvilket forhold ville det bli med avstanden?

Lenke til kommentar
[Hmm.. I følge det du skriver så føler jeg at dette ikke er ei jente å satse på. Hun virker noe.. ehh. ustabil i følelselivet sitt.

 

Og hvilket forhold ville det bli med avstanden?

6949150[/snapback]

 

Som jeg skrev tidligere, så viser ikke det jeg har skrevet alt..

 

Hun er drømmejenta jeg ikke våget å drømme om engang.. og da er avstanden det minste problemet i verden.. fly koster 200kr :\

 

Hadde hun fått bort alt det vanskelige rundt henne så hadde det nok resultatet blitt et helt annet..

 

Men jeg er også klar over at kjærlighet gjør mye rart med folk.. og når man har blitt så overbevist som meg, så er det mye man ikke ser..

Lenke til kommentar
[Hmm.. I følge det du skriver så føler jeg at dette ikke er ei jente å satse på. Hun virker noe.. ehh. ustabil i følelselivet sitt.

 

Og hvilket forhold ville det bli med avstanden?

6949150[/snapback]

 

Som jeg skrev tidligere, så viser ikke det jeg har skrevet alt..

 

Hun er drømmejenta jeg ikke våget å drømme om engang.. og da er avstanden det minste problemet i verden.. fly koster 200kr :\

 

Hadde hun fått bort alt det vanskelige rundt henne så hadde det nok resultatet blitt et helt annet..

 

Men jeg er også klar over at kjærlighet gjør mye rart med folk.. og når man har blitt så overbevist som meg, så er det mye man ikke ser..

6949218[/snapback]

Akkurat slik jeg føler det også. Avstanden er ikke stor mellom oss, men det er nok til at det blir et problem i en hektisk hverdag. Hvis hun hadde hatt mindre å tenke på kunne ting fungert, men slik det er nå får hun ikke til. Hun er virkelig den jenta jeg vil ha, og har ventet på så lenge jeg kan huske. Jeg var ikke engang innstilt på at hun skulle dukke opp når hun gjorde det, hun tok meg fullstendig på senga og jeg falt pladask for henne. Nå er det over, og det er helt ubeskrivelig smertefullt.

:cry:

Lenke til kommentar

Huff, tror jeg har ett lite dilemma her.

 

Altså, jeg er invitert med til Kreta, sammen med faren min.

Far og mor bor fra hverandre, så jeg er ikke så veldig ofte hos han, men det funker.

Denne turen til Kreta er fra den torsdagen i høstferien, til neste torsdag, altså en uke.

 

Men det er nettopp da det er HW-LAN, og jeg har også blitt invitert til å være med i CS-compoen, noe jeg har veldig lyst til.

Akuratt nå, så er jeg mer gira på å være med på HW-LAN.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjede meg i Kreta, jeg vet.

 

Men det blir litt for dumt å si, "Sorry, kan ikke være med, skal på LAN",

synes nå jeg. Men jeg vil ikke, jeg vil på LAN!

 

Saken er, skal jeg dra på noe jeg har veldig lyst til (HW-LAN), eller skal jeg bli med faren min for å være høflig? ...

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Huff, tror jeg har ett lite dilemma her.

 

Altså, jeg er invitert med til Kreta, sammen med faren min.

Far og mor bor fra hverandre, så jeg er ikke så veldig ofte hos han, men det funker.

Denne turen til Kreta er fra den torsdagen i høstferien, til neste torsdag, altså en uke.

 

Men det er nettopp da det er HW-LAN, og jeg har også blitt invitert til å være med i CS-compoen, noe jeg har veldig lyst til.

Akuratt nå, så er jeg mer gira på å være med på HW-LAN.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjede meg i Kreta, jeg vet.

 

Men det blir litt for dumt å si, "Sorry, kan ikke være med, skal på LAN",

synes nå jeg. Men jeg vil ikke, jeg vil på LAN!

 

Saken er, skal jeg dra på noe jeg har veldig lyst til (HW-LAN), eller skal jeg bli med faren min for å være høflig? ...

6953918[/snapback]

 

Synes ikke du skal gjøre noe som helst fordi du føler du MÅ... Prøv å forklare at HW-LAN er noe du har gledet deg til og vært veldig innstilt på. Vedder på at han er moden nok til å forstå det

Lenke til kommentar
Jeg har vel egentlig aldri sagt skikkelig "Ja" til å være med, er vel heller han som har tatt det som ett "Ja".

 

Men det er en uke til vi, eller dem, drar nå, og de har jo bestillt biletter.

De spurte jo ikke før de bestillte, så de tok det som en selvfølge.

Huff. Vanskelig gitt.

6954017[/snapback]

Blir i hvert fall ikke noe lettere å avbestille jo lenger du drøyer. Send tekstmelding nå, og så kan han ringe reiseselskapet i morgen og avbestille din plass, pleier ikke være noe problem. :)

Lenke til kommentar

Hvor faen skal jeg begynne da....

 

Vel, hodet mitt er et jævla kaos for øyeblikket. Har flyttet sammen med dama (som jeg har vært sammen med i 2 år), og begynt å studere ved Høyskole (ferdig med VGS tidligere i år). Livet mitt skal tilsynelatende være bra, dame som elsker meg over alt på jord etc..vel, jeg har et jævla stort problem. Jeg er faen ikke motivert til 3 år med skole nå! I tillegg føler jeg mindre og mindre for dama mi for hver dag som går..ideelt sett vil jeg flytte tilbake til hjembyen min, bo med en kompis og jobbe i et år og to før jeg tar opp utdanninga igjen. Sier jeg dette til foreldrene mine vil jeg tror de blir _jævla_ skuffa , jeg har jo trossalt betalt x antall tusen for å gå på denne skolen..men i bunn å grunn er det mitt liv, så liker de det ikke kan de ta seg en bolle.

 

Når det gjelder dama er hun verdens snilleste..tenker alltid mer på andre enn seg selv. Og jeg har ikke hjerte til å såre henne. Hun forteller meg hele tiden hvor mye hun elsker meg og hvor bra vi har det. For hver gang føler jeg mindre og mindre innvendig.

 

Vet faen ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Huff, tror jeg har ett lite dilemma her.

 

Altså, jeg er invitert med til Kreta, sammen med faren min.

Far og mor bor fra hverandre, så jeg er ikke så veldig ofte hos han, men det funker.

Denne turen til Kreta er fra den torsdagen i høstferien, til neste torsdag, altså en uke.

 

Men det er nettopp da det er HW-LAN, og jeg har også blitt invitert til å være med i CS-compoen, noe jeg har veldig lyst til.

Akuratt nå, så er jeg mer gira på å være med på HW-LAN.

 

Jeg tror jeg kommer til å kjede meg i Kreta, jeg vet.

 

Men det blir litt for dumt å si, "Sorry, kan ikke være med, skal på LAN",

synes nå jeg. Men jeg vil ikke, jeg vil på LAN!

 

Saken er, skal jeg dra på noe jeg har veldig lyst til (HW-LAN), eller skal jeg bli med faren min for å være høflig? ...

Har snakket litt med morra mi, og stefaren min, og det blir visst Kreta på meg.

Ikke det at jeg har lyst, men det bare blir sånn.

 

Jeg vet at det blir en kjedelig uke, og jeg vil helst ikke, men det blir sånn.

Det blir sånn av den grunn av at jeg har vært veldig lite hos faren min, og jeg blir bare eldre og eldre, og jeg får vel mindre og mindre tid med faren min.

Har prøvd å sette meg inn i hans situasjon, og jeg kunne ikke forestilt meg hvor skuffet jeg ville blitt om sønnen min heller dro på dataparty enn til Kreta med meg.

 

Får heller dra på LAN en annen gang. :)

Lenke til kommentar

Enda en dag jeg bare har loka rundt hjemme :\ Virker som om mange av venna mine hater meg, å jeg vet ikke hvorfor. Når jeg f.eks ringer en kompis sier dem at de kan ringe meg opp seinere noe som de da ikke gjør.. eller hvis jeg sender en meldig å spørr hva som skjer så sier de enten "ikke noe" eller så gidder de ikke å svare. Får en uke siden var det helt annerledes, veit ikke om det er noe jeg har gjort feil eller om de pluttselig har funnet ut at de ikke liker meg :s Kan hende det er jeg som overreagerer eller er veldig pessimistisk. Men ihvertfall er det noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre? Orker ikke mase på dem hele tiden på å bli med ut. Er det noen andre som har følt det samme? Føler meg helt på bånn akkurat nå =\

Lenke til kommentar
Enda en dag jeg bare har loka rundt hjemme :\ Virker som om mange av venna mine hater meg, å jeg vet ikke hvorfor. Når jeg f.eks ringer en kompis sier dem at de kan ringe meg opp seinere noe som de da ikke gjør.. eller hvis jeg sender en meldig å spørr hva som skjer så sier de enten "ikke noe" eller så gidder de ikke å svare. Får en uke siden var det helt annerledes, veit ikke om det er noe jeg har gjort feil eller om de pluttselig har funnet ut at de ikke liker meg :s Kan hende det er jeg som overreagerer eller er veldig pessimistisk. Men ihvertfall er det noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre? Orker ikke mase på dem hele tiden på å bli med ut. Er det noen andre som har følt det samme? Føler meg helt på bånn akkurat nå =\

6960340[/snapback]

 

Er bestandig sånn i perioder, helt normalt, bare ikke mas så mye i disse periodene ;) I min vennekrets hender dette ofte, varierer litt hvem som må ta støyten :p er fullt mulig å ha en dårlig uke eller to, ordner seg snart, gjør det bestandig!

Endret av Haddock
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...