Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Uff. Ser ut til å være slutt mellom meg og dama. Kan ikke legge ut altfor mye på nettet, men hun mener vi ser hverandre for sjeldent, og hun har altfor mye annet å tenke på. =/

6902981[/snapback]

 

:(

 

Det er trist å høre. Leser mye om mislykkede forhold for tida, for ikke å snakke om mitt eget kjærlighetsliv.

6903090[/snapback]

Hey, skål for den. Heheheeeh *kremt* I made myself sad :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nesten ingen gode venner, er asosial, orker ikke skolearbeid, og kjeder revva av meg på fritiden. Er laaangt nede nå.

6905447[/snapback]

Det eneste som faktisk hjelper er å ta segselv i nakken og vise litt initiativ.

 

Gjør lekser selv om du blir kvalm bare av å tenke på det. Prøv å ta kontakt med folk i klassen. Er du sjenert prøv å snakk med de du ser er ensome i friminuttene. De er mye lettere å få kontakt med. Kom deg litt ut. Selv om du ikke har noen å henge med trenger du ikke sitte inne foran dataen hele dagen. Kom deg ut. Gå/jogg en tur. Tren bikkja til å gjøre tøffe ting (hvis du har). Lær deg å trixe med ball. Begynn å tegne. Spill el-gitar. Masse kreativt å gjøre, selv om man kanskje er alene om det. *trøsteklem*

Lenke til kommentar
Har nesten ingen gode venner, er asosial, orker ikke skolearbeid, og kjeder revva av meg på fritiden. Er laaangt nede nå.

6905447[/snapback]

Det jeg ofte har lurt på med folk som sier at de ikke har venner, hva gjør dere i helgene når alle andre er på byen eller er på fest osv? Reagerer ikke foreldrene på at en aldri går ut?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Foreldrene reagerer ikke. Sitter inne hele helgen og venter på at helgen skal bli ferdig. Jeg er temmelig aktiv i sommerhalvåret, men så snart det går mot høst og vinter, så går alt dårlig.

Lenke til kommentar

Pappa stresser meg hvis jeg bare sitter inne, blir sinna osv..Men hva skal han gjøre med det!?

 

Men mitt problem er lissom, at jeg har to venneflokker...En med "de kule" og en med de som ikke er så kule, henger ikke med de verste nerdene..

 

Anyways, den ene kule gjengen min er veldig optatt av og drikke osv, og siden jeg ikke er fylt 18 enda, så orker jeg ikke stresse med de..Siden de drar ut på "byen" Og hvis jeg skal ha kontakt med de må alltid jeg ringe og sende mld, så det gidder jeg ikke...Virker kanskje litt teit, men jeg orker ikke ta insjativ heile føkkings tia..

 

De andre folkene består av litt forskjellige folk, og de fleste jobber ræva av seg eller bor for langt unna til å komme lett i kontakt med uten bil osv...

 

Så da sitter jeg litt midt i mellom og ikke heeelt har noe å gjøre på...

 

:love:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Føler meg uintelligent, uinteressant og stygg. Kan ikke komme på en ting jeg er flink til heller.

 

Blir aldri invitert med på noe. Er alltid jeg som må "mase" for å få være med. Fatter ikke hva som feiler meg.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

I det siste har det skjedd litt for mye syns jeg....

Kjøpte meg en bil et par uker før bursdagen min, monterte stereo i den, var ikke så mye igjen på lappen, og alt var bare herlig, satt i garasjen og hørte på musikk med kompiser og bare hadde det fett (høres kanskje rart ut for noen, men når man ikke har lappen er dette greit nok)

 

men så begynte faenskapet...

 

13 dager fikk jeg ha bilen min i fred... den ble stjålet 3 dager etter jeg ble atten. ble funnet igjen 3 dager senere totalt ribba for stereo og alt mulig rart jeg hadde, til og med en feit verktøykasse som jeg fikk fra min far for en del år siden, som ikke er erstattelig. anlegget kan erstattes og bilen kan fikses. Hadde bare ansvarsforsikring, så jeg fikk ikke igjen en krone pga bilen. eller vi har sånn toppforsikring i leiligheten vår, så ting som hører til hjemmet blir erstattet... fikk igjen 6000 der, men jeg tapte 22000 så, jeg er ikke akkurat fornøyd...

 

Men jeg fikk den igjen, og begynte og se lysere på saken, jobba som faen for å få den klar til eu osv.

jeg skulle starte på jobb, og alt ble bra tenkte jeg, jobben går forsåvidt greit, med unntak av at jeg jobber skift, så denne uka jobber jeg fra 15.00 til 23.00 så jeg har ikke kontakt med noen venner den uka jeg jobber kvelden.

 

I dag strøk jeg på teorien til bil for andre gang.. første gang hadde jeg en feil, i dag hadde jeg to.

 

dette har skjedd 1-2 mnd.

 

fra før av så har jeg nesten ikke kontakt med min far lenger (han er pansjonist og bor i spania store deler av året, driter i meg så og si og bare tar livet med ro der nede)

 

 

vet jeg ikke har det SÅ ille, vet at mange andre har det 10 ganger værre enn meg... men for meg så er ikke dette så alt for kult... =/

 

var ihvertfall godt og få skrevet dette!

 

Mvh Kim-Steinar

Lenke til kommentar
Føler meg uintelligent, uinteressant og stygg. Kan ikke komme på en ting jeg er flink til heller.

 

Blir aldri invitert med på noe. Er alltid jeg som må "mase" for å få være med. Fatter ikke hva som feiler meg.

6905635[/snapback]

Det er ingenting i veien med deg. Du har bare ikke truffet de rette vennene enda. Kanskje det vil hjelpe å bytte skole? Det er ikke for seint enda. :) Håper ting ordner seg for deg. Kanskje det er noen her inne fra forumet som bor i nærheten av deg du kanskje kan treffe? Har møtt mange hyggelige nerder gjennom hw selv :)

 

 

 

 

@Kim64: Du sier at andre har det værre enn deg. Selvfølgelig har andre det værre, og sånn vil det alltid være. Det er ille for deg, og det er det som betyr noe. Uansett hvor færlt du får det er det alltid noen som har det vanskeligere. Men de er ikke deg. Det er du som betyr noe. Det er deg ting går inn på, ikke de andre. Ta vare på degselv og ikke tenk mer på anlegget. Det er bare matrielle ting. Ting. Prøv å ikke vær så lei deg pga. akkurat det. Alt ordner seg tilslutt. :)

Lenke til kommentar
Føler meg uintelligent, uinteressant og stygg. Kan ikke komme på en ting jeg er flink til heller.

 

Blir aldri invitert med på noe. Er alltid jeg som må "mase" for å få være med. Fatter ikke hva som feiler meg.

6905635[/snapback]

Det er ingenting i veien med deg. Du har bare ikke truffet de rette vennene enda. Kanskje det vil hjelpe å bytte skole? Det er ikke for seint enda. :) Håper ting ordner seg for deg. Kanskje det er noen her inne fra forumet som bor i nærheten av deg du kanskje kan treffe? Har møtt mange hyggelige nerder gjennom hw selv :)

 

 

 

 

@Kim64: Du sier at andre har det værre enn deg. Selvfølgelig har andre det værre, og sånn vil det alltid være. Det er ille for deg, og det er det som betyr noe. Uansett hvor færlt du får det er det alltid noen som har det vanskeligere. Men de er ikke deg. Det er du som betyr noe. Det er deg ting går inn på, ikke de andre. Ta vare på degselv og ikke tenk mer på anlegget. Det er bare matrielle ting. Ting. Prøv å ikke vær så lei deg pga. akkurat det. Alt ordner seg tilslutt. :)

6905812[/snapback]

 

 

takk for at du tok deg tid til å svare, setter pris på det =)

anlegget betyr ikke så mye for meg... jeg driver og kjøper inn et som er bedre nå.. :roll:

 

men det er det at det har skjedd så mye nå liksom... alle kompisa mine står teorien på første forsøk og har lapper og kjører rundt virker det som, mens jeg sitter her og leser for harde livet :(

Lenke til kommentar
Har nesten ingen gode venner, er asosial, orker ikke skolearbeid, og kjeder revva av meg på fritiden. Er laaangt nede nå.

6905447[/snapback]

Det jeg ofte har lurt på med folk som sier at de ikke har venner, hva gjør dere i helgene når alle andre er på byen eller er på fest osv? Reagerer ikke foreldrene på at en aldri går ut?

6905501[/snapback]

Næh, hun reagerer, eller rettere sagt reagerte, ikke på det. Det kan nok ha litt med at det "alltid" har vært sånn, men jeg stakk jo av og til bort til noen venner så det var jo ikke regelrett hver eneste helg inne. Det har vel ikke akkurat blitt bedre etter jeg flyttet til meg selv. Drar hjem til mamma nå og da, og da blir det jo mest å snakke med henne og samboeren hennes. Spesielt samboeren, han kan jeg jo sitte og snakke med ganske lenge :w00t: Dog, brodern er det litt verre med. Han har klart å få mammas samboer på nakken akkurat på det feltet :wee:

 

Har nesten ingen gode venner, er asosial, orker ikke skolearbeid, og kjeder revva av meg på fritiden. Er laaangt nede nå.

6905447[/snapback]

Kanskje jeg rett og slett skal sette et endelig punktum. Orker ikke dette her.

6905476[/snapback]

Så, så, har vært det selv. Skaff deg en psykolog, veldig deilig å kunne slippe litt slike ting ut muntlig, hvis du tør da vel og merke :)

 

Føler meg uintelligent, uinteressant og stygg. Kan ikke komme på en ting jeg er flink til heller.

 

Blir aldri invitert med på noe. Er alltid jeg som må "mase" for å få være med. Fatter ikke hva som feiler meg.

6905635[/snapback]

Hva får deg til å tro at du er uintelligent, uinteressant og stygg? Greit nok, du kan kanskje ha rett når det gjelder uinteressant, men den kan du jaggu forbedre lett skal jeg si deg ;)

 

Når det gjelder andre folk og slikt så har iallfall jeg kommet frem til at greia er slik (ingen inviterer meg ut osv.) fordi jeg rett og slett ikke gir nok av meg selv. Så lenge jeg ikke involverer personer jeg anser for å være venner inn i mine private tanker vil ikke de gjøre det samme og føle jeg er en interessant person sosialt. Jada, jeg hyggelig og alt det der, men det er liksom ikke nok. Så i bunn og grunn, det som "feiler" meg er at jeg ikke er "riktig" sosial. Mulig det samme gjelder deg?

Lenke til kommentar
Der er så typisk skal imponere ei også har jo jeg sånn ADHD fanken så jeg blir litt vill og begynner og bare se enormt latterlig ut og en som trenger et liv liker 2(ja det er også trist) men ingen av de liker meg :cry: vet egentlig ikke med hun ene men går utifra det :cry:

6919788[/snapback]

 

ikke alltid gå utfra det værste :p nå aner jeg ikke hvorledes "forhold" dere har men beste er kansje og spørre om hun tror det kan bli noe mellom dere? få det ut av verden i stedet for og pine deg med grubling :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...