Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble ganske sikkert nettopp slutt mellom meg og jenta mi... Og hittil føler jeg ingen ting, annet enn frykt for at hun skal kutte seg :( For hun har veldig veldig stort potensiale for det...

6890052[/snapback]

Bare vær der for henne, så skal det gå bra. Det værste når lysta kommer er å være helt alene og føle at ingen bryr seg. Skriv en hyggelig mld, dra bort en tur, hva som helst.

 

Det går ann å være venner og støtte hverandre selv om det er slutt.

Lenke til kommentar
Det ble ganske sikkert nettopp slutt mellom meg og jenta mi... Og hittil føler jeg ingen ting, annet enn frykt for at hun skal kutte seg :( For hun har veldig veldig stort potensiale for det...

6890052[/snapback]

Bare vær der for henne, så skal det gå bra. Det værste når lysta kommer er å være helt alene og føle at ingen bryr seg. Skriv en hyggelig mld, dra bort en tur, hva som helst.

 

Det går ann å være venner og støtte hverandre selv om det er slutt.

6891284[/snapback]

Det er/var kanskje litt av problemet. Vi bor sammen, og har gjort det de siste 3 ukene... Det var helt sikkert det som knakk oss :/ men nå går vi jo oppå hverandre hele tiden.. Får bare håpe vi klarer å fortsette å være venner. Vi skal ihvertfall prøve å bo sammen som venner!

 

Hyggelig med tips :) ... Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til selvskading om det blir tingen nå..

Lenke til kommentar
Uff. Ser ut til å være slutt mellom meg og dama. Kan ikke legge ut altfor mye på nettet, men hun mener vi ser hverandre for sjeldent, og hun har altfor mye annet å tenke på. =/

6902981[/snapback]

 

:(

 

Det er trist å høre. Leser mye om mislykkede forhold for tida, for ikke å snakke om mitt eget kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar

Nå fikk min tidligere bestevenninne (som jeg dessverre har mistet litt kontakten med i det siste, men er fortsatt gode venner) meg til å føle meg som en ordentlig drittsekk. Hun forklarer situasjonen mye bedre enn Maria gjorde selv. Hun opplevde akkurat det samme med typen for litt over et halvt år siden, og skjønner Maria godt. Hun mener jeg må stole på at Maria gjør det rette, og hun viser full forståelse for henne, men jeg klarer ikke å forstå Marias beslutning! :cry:

Er så forvirrende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...