Gjest Yoshi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Drikk deg dritings Funker alltid for meg 6868650[/snapback] Anbefaler heller sjokolade/is og kanskje en smule religion. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 What Ernie said, drikke seg dritings kan han gjøre senere, når han blir eldre. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Altså, jeg gidder ikke skrive en lang avhandling om alkohol og slikt, men ærligtalt så bruker man ikke alkohol til slikt. Alt for mange blir alkoholikere med det utgangspunktet at de har en ille ting som skjedde også har de ikke klart å komme over det med den følgen at forbruket har fortsatt osv. 6868679[/snapback] Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det ZeroMac: AH! Deilig, do it again Vegard_: Religion? Endret 15. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 ZeroMac: AH! Deilig, do it again *supahbitchslap* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det ZeroMac: AH! Deilig, do it again Vegard_: Religion? 6868696[/snapback] /Me join slapping Religion er som opium for folket, vettu. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Altså, jeg gidder ikke skrive en lang avhandling om alkohol og slikt, men ærligtalt så bruker man ikke alkohol til slikt. Alt for mange blir alkoholikere med det utgangspunktet at de har en ille ting som skjedde også har de ikke klart å komme over det med den følgen at forbruket har fortsatt osv. 6868679[/snapback] Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det 6868696[/snapback] Fint for deg, men det finnes nok av eksempler på at selvmedisinering med alkohol ikke er smart. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Religion er som opium for folket, vettu.Damn right. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 /Me join slapping Religion er som opium for folket, vettu. 6868718[/snapback] Skal heller ikke starte noen stor debatt om dette her men jeg er absolutt ikke enig i at religion er bra for slikt... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Damen slo opp i dag... Vært sammen i over et og et halvt år (er 14, så det er ikke mange som klarer )... Føler meg heeelt på bånn Noen som har noen tips for å få opp humøret? Prøver å tenke på andre ting men er ikke så lett :S 6868045[/snapback] Drikk deg dritings Funker alltid for meg 6868650[/snapback] Eller fyr deg en joint Funker mye bedre. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) OMG SO5 stengt Endret 15. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 OMG SO5 stengt 6868791[/snapback] Det går en grense et sted, og å deppe om at SO er stengt.. da har du passert den grensa hihi.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 OMG SO5 stengt 6868791[/snapback] Det går en grense et sted, og å deppe om at SO er stengt.. da har du passert den grensa hihi.. 6868912[/snapback] Var litt må ironi Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg går ut på en fest eller ut på byn. Jeg drikker litt, så slår flashbacks inn, og jeg drikker mer. Ender opp med at jeg er shitfaced, tar toget hjem, griner meg til søvn og våkner opp dagen etter med mye bedre følelse. Emo? Be my judge. I care...really. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg går ut på en fest eller ut på byn. Jeg drikker litt, så slår flashbacks inn, og jeg drikker mer. Ender opp med at jeg er shitfaced, tar toget hjem, griner meg til søvn og våkner opp dagen etter med mye bedre følelse. Emo? Be my judge. I care...really. 6871560[/snapback] Syntes alt dette emo greiene er bare tull. Er så teit når man alltid skal sette folk i bås. Sånn er de, sånn ser de ut, slik føler de det. Emo er blitt et såpass nedlatende ord at man nesten ikke føler man kan deppe en dag uten å få det kastet i fleisen. Syntes at vist man har det dårlig så burde man få utrykke det, er ikke noe gale i det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg går ut på en fest eller ut på byn. Jeg drikker litt, så slår flashbacks inn, og jeg drikker mer. Ender opp med at jeg er shitfaced, tar toget hjem, griner meg til søvn og våkner opp dagen etter med mye bedre følelse. Emo? Be my judge. I care...really. 6871560[/snapback] *Trøsteklem* Håper du føler deg bedre i morgen. EDIT: Folk som setter stempler på andre er de værste type mennesker. Man skal ikke dømme andre, for man er faen ikke bedre selv! Endret 15. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg syntes det er ganske tragisk at man dømmer folk for slik dem er. Jeg ser ikke noe galt i emo'er eller hiphop gjenger eller rånere eller whatever. Folk er slik dem føler for å være, la dem være slik dem ønsker uten å se ned på dem. men nå skal ikke jeg gå helt offtopic siden det er alleredet en tård om dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nå må jeg bare deppe ... fordi jeg fortjener det. Jeg er skadet, fattig og ensom. Jeg bor alene i en ussel befalsforlegning, har komplisert ryggskade og har fått for lite i lønn. Ryggen min er helt på tur og det er en 5 år gammel skade som har blusset opp og tatt helt av. Jeg går til kiropraktor, lege, tar ct-scan og røntgen. Trening er det største i livet mitt for tiden og jeg er nesten invalid. Det eneste jeg kan gjøre uten for store smerter, er sykling og i dag tråkket jeg sykkelen bokstavelig talt i hjel. Jeg trenger en jente, en bakskifter og full lønn. Hjelp! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg unngår døgning av en enkel grunn. Etter natten er over blir jeg veldig veldig deprimert. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skjønner hvordan det er å ikke få trent pga at kroppen hindrer deg, det er en så sterk følelse av å være fanget i sin egen kropp at det ikke er mulig å beskrive den engang. God bedring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, jeg glemte en ting. Eks'en (som for 1 uke siden var dama) har funnet seg en ny. Men hun sier jo hun "alltid er der for meg". Whatever that means. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg