Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, jeg gidder ikke skrive en lang avhandling om alkohol og slikt, men ærligtalt så bruker man ikke alkohol til slikt. Alt for mange blir alkoholikere med det utgangspunktet at de har en ille ting som skjedde også har de ikke klart å komme over det med den følgen at forbruket har fortsatt osv.

6868679[/snapback]

Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det :ermm:

 

ZeroMac: AH! Deilig, do it again :dribble:

 

Vegard_: Religion?

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det  :ermm:

 

ZeroMac: AH! Deilig, do it again  :dribble:

 

Vegard_: Religion?

6868696[/snapback]

/Me join slapping

 

Religion er som opium for folket, vettu.

Lenke til kommentar
Altså, jeg gidder ikke skrive en lang avhandling om alkohol og slikt, men ærligtalt så bruker man ikke alkohol til slikt. Alt for mange blir alkoholikere med det utgangspunktet at de har en ille ting som skjedde også har de ikke klart å komme over det med den følgen at forbruket har fortsatt osv.

6868679[/snapback]

Greit, jeg skal ikke bruke min dårlige dag på å dele ut dårlige tips til mindreårige på forumet, jeg sier bare at det funker, er kanskje ikke den smarteste metoden men jeg personlig får ihvertfall lykke av det :ermm:

6868696[/snapback]

Fint for deg, men det finnes nok av eksempler på at selvmedisinering med alkohol ikke er smart.

Lenke til kommentar
Damen slo opp i dag... Vært sammen i over et og et halvt år (er 14, så det er ikke mange som klarer :p)...

Føler meg heeelt på bånn :(

 

Noen som har noen tips for å få opp humøret? Prøver å tenke på andre ting men er ikke så lett :S

6868045[/snapback]

Drikk deg dritings :thumbup:

 

Funker alltid for meg

6868650[/snapback]

Eller fyr deg en joint :thumbup: Funker mye bedre.

Lenke til kommentar
Jeg går ut på en fest eller ut på byn. Jeg drikker litt, så slår flashbacks inn, og jeg drikker mer. Ender opp med at jeg er shitfaced, tar toget hjem, griner meg til søvn og våkner opp dagen etter med mye bedre følelse. Emo? Be my judge. I care...really.

6871560[/snapback]

 

 

Syntes alt dette emo greiene er bare tull. Er så teit når man alltid skal sette folk i bås. Sånn er de, sånn ser de ut, slik føler de det. Emo er blitt et såpass nedlatende ord at man nesten ikke føler man kan deppe en dag uten å få det kastet i fleisen. Syntes at vist man har det dårlig så burde man få utrykke det, er ikke noe gale i det.

Lenke til kommentar
Jeg går ut på en fest eller ut på byn. Jeg drikker litt, så slår flashbacks inn, og jeg drikker mer. Ender opp med at jeg er shitfaced, tar toget hjem, griner meg til søvn og våkner opp dagen etter med mye bedre følelse. Emo? Be my judge. I care...really.

6871560[/snapback]

*Trøsteklem*

 

Håper du føler deg bedre i morgen. :blush:

 

EDIT:

 

Folk som setter stempler på andre er de værste type mennesker. Man skal ikke dømme andre, for man er faen ikke bedre selv!

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er ganske tragisk at man dømmer folk for slik dem er.

Jeg ser ikke noe galt i emo'er eller hiphop gjenger eller rånere eller whatever.

Folk er slik dem føler for å være, la dem være slik dem ønsker uten å se ned på dem.

 

men nå skal ikke jeg gå helt offtopic siden det er alleredet en tård om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå må jeg bare deppe ... fordi jeg fortjener det. Jeg er skadet, fattig og ensom. Jeg bor alene i en ussel befalsforlegning, har komplisert ryggskade og har fått for lite i lønn. Ryggen min er helt på tur og det er en 5 år gammel skade som har blusset opp og tatt helt av. Jeg går til kiropraktor, lege, tar ct-scan og røntgen. Trening er det største i livet mitt for tiden og jeg er nesten invalid. Det eneste jeg kan gjøre uten for store smerter, er sykling og i dag tråkket jeg sykkelen bokstavelig talt i hjel.

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

Jeg trenger en jente, en bakskifter og full lønn. Hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...