Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om eg har skrevet her før men nå passer det veldig.

Eg er VELDIG deprimert og lei meg nå. Er utrolig skuffet over meg og kordan det gikk med meg nå på lørdag. Som noen vet så var eg på fest og hadde det gøyt men dessverre ble det bare mer og mer alkohol helt til det svartnet for meg. Alt gikk til helvete når eg begynte å drikke sprit og andre diverse drinker og det går rykter om at eg drakk det derre polske helvetes alkoholen som gjør folk gal. Anyways det endte stygt da eg får høre (husker NADA) at eg av en eller annen grunn ble utrolig sint og begynte å bli krakilsk. Det resulterte med at noen tok meg med ut for å få frisk luft og der ble det bare verre og verre. Faktisk begynte eg å slå etter det som ba meg roe meg ned og kom helt ut av kontroll. Lot raseriet mitt gå utover på noen uskyldige biler og det ble knust noen (??) bilruter og ting. Politiet ankom stedet og eg var forsatt ut av kontroll og da de prøve å ta meg i politibilen slo eg meg total vrang. Det endte med at politiet besluttet å roe meg ned med pepperspray og det fikk meg til å roe med såpass at de kastet seg over meg og kjørte meg rett til glattcelle. Dagen derpå våkner eg på glattcelle uten å vite noen ting og var helt ødelagt i kroppen. Var inne til avhør der han betjenten forklarte om nattens hendelse og greier. Det ble tatt bilde av meg og eg slapp ut.

Nå er eg virkelig redd for at dette kan bli noe sak av. Eg har bare tenkt over kor forbanna unødvendig det er at det skal bli slik at eg ikke kan kontrollere alkohol inntaket og kommer slik ut av kontroll slik det har skjedd en del før. Eg går sjelden på byn og fester nettop pga slike episoder men nå har eg faktisk tenkt og tenkt på at det er på tide å gi seg helt når det gjelder feste+alkohol. Eg legger party mario på hyllen så dette ALDRI mer skjer igjen. Eg må innse at eg er nå snart blitt 25år og minste ting som dette her kommer til å påvirke mitt voksne liv. Vet ikke kor mye slike episoder kan påvirke livet mitt egentlig men positivt er det ikke.

Følelsen eg har nå er veldig ekkel. Er en slags blanding av angst, reddsel og skuffelse. Eg har ikke ord på deprimert eg er idag. Eg vil egentlig bare danke meg i en hule og ikke komme ut igjen. Eg vil vekk fra alt og alle og komme tilbake når alt er glemt.

Eg tror eg trenger en kvinne i mitt liv som kan sette røtter i meg. :mrgreen:

*grine litt selvom eg skjuler det med spøk*

:cry:

Lenke til kommentar
Synes det begynner å bli litt vel lenge siden ting gikk min vei nå.

HAHA, den følelsen har jeg hatt i et par år nå. Når det ender opp som en selvfølge er det ikke så ille lenger :w00t:

.. Men om ting fra tid til annen skulle plutselig gå riktig vei, ja da blir man smørblid :D (joggetur må være noe av det kuleste jeg veit om for tida, og det er i utganspunktet ikke mye kult :!: )

Og når man trodde at ingenting kom til å gå i orden etter at banken hardt og brutalt avslo forespørselen min om lån på 7-800tusen, så skjedde det faktisk noe positivt i går kveld: Får meg kanskje en ny jobb :D Foreløpig vil det bare bli deltid siden jeg er IKT-lærling nå.. men kanskje kankskje jeg kan få heltidsstilling til høsten? Da utsetter jeg i såfall studiene et år. Erfaring er gull verdt. :yes:

Lenke til kommentar
Og når man trodde at ingenting kom til å gå i orden ...

Ting går som regel i orden, men det går ikke alltid i orden akkurat når du selv ønsker det. Og da kan man fort starte å surmule. Bedre å endre forventningene litt, og heller tro at ikke alt går i orden på flekken. Men man skal heller ikke tro at ingenting går i boks. Legg beina på bordet når du har synes du har gjort det som skal til for at det skal gå i boks, sleng på en film, chill litt, så skal du se det går i boks :cool:

Lenke til kommentar

Vell, har vært veldig god venn med ei jente i klassa nå siden jul. Også nå vil hu ikke ha noe med meg å gjøre lenger, bare vil ikke snakke mer med meg. Ikke vet jeg hvorfor heller. Sagt hu liker meg mange ganger, vi har nesten vært sammen. Også driver hu og flørter med en anna fyr. Nei, livet suger.

Ikke er jeg flink til å fortelle ting heller.

Klarer ingenting jeg...

Bare å sitte her og skrive til meg selv.....

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...