Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Regulering ja, jeg har hatt skjeve tenner hele livet, tannlegen min ba meg aldri om regulering, så fikk jeg ny tannlege og han sendte meg til "ortoped" (tror det var det?) som sa jeg burde ha streng, jeg var da 1 måned i fra å bli 18.

 

Husker så irritert jeg ble da, idiotiske tannlegehore, hadde de sagt ifra for noen år siden hadde det vert helt ok, men hvem faen får beskjed om slikt når man er nesten 18 år :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha en jente som liker akkurat de samme tingene som meg, men vet du hva? Det finner jeg ikke, for jeg er så helvetes merkelig og fucked! :mrgreen:

6861582[/snapback]

Jeg fant, da finner jaggu meg hvem som helst noen som passer sammen med dem. :)

6862847[/snapback]

QFT!

 

Men, fra spøk til Halvor. Det ordner seg nok skal du se, men det er ikke en automatisk prosess. Oddsen for nytt damebekjentskap er lav sålenge du sitter foran PC'n og skriver på hw.no. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en jente som liker akkurat de samme tingene som meg, men vet du hva? Det finner jeg ikke, for jeg er så helvetes merkelig og fucked! :mrgreen:

6861582[/snapback]

Bullshit.

 

Jeg fant, da finner jaggu meg hvem som helst noen som passer sammen med dem. :)

6862847[/snapback]

Ikke så høy på pæra nå, vet du hvordan jeg er?
Lenke til kommentar
Regulering ja, jeg har hatt skjeve tenner hele livet, tannlegen min ba meg aldri om regulering, så fikk jeg ny tannlege og han sendte meg til "ortoped" (tror det var det?) som sa jeg burde ha streng, jeg var da 1 måned i fra å bli 18.

 

Husker så irritert jeg ble da, idiotiske tannlegehore, hadde de sagt ifra for noen år siden hadde det vert helt ok, men hvem faen får beskjed om slikt når man er nesten 18 år :realmad:

6862274[/snapback]

To 27 år gamle venninner av meg får seg tannregulering i oktober. En 24 år gammel kamerat av meg har for øyeblikket streng, riktignok på grunn av en aldri så liten ulykke, men åkke som.

Lenke til kommentar
Hmm, det jævligeste som finnes er at alle rundt deg er lykkelige og glade menst du er deperimert...

6867323[/snapback]

 

i know. I know....Igår, var jeg nede i kroa. Vi spilte "jeg har aldri" og drakk en del, så begynte noen av dem å kline, og jeg bare "-_-". Det er så jævlig frustrerende at det er så "lett" for andre. Helvette heller. Jeg gir opp. Pakker sammen kofferten og drar.

 

jeg klarer IKKE å se logikk/mønster i den typen sosiale aktiviteter.

Lenke til kommentar
Damen slo opp i dag... Vært sammen i over et og et halvt år (er 14, så det er ikke mange som klarer :p)...

Føler meg heeelt på bånn :(

 

Noen som har noen tips for å få opp humøret? Prøver å tenke på andre ting men er ikke så lett :S

6868045[/snapback]

Drikk deg dritings :thumbup:

 

Funker alltid for meg

6868650[/snapback]

Altså, jeg gidder ikke skrive en lang avhandling om alkohol og slikt, men ærligtalt så bruker man ikke alkohol til slikt. Alt for mange blir alkoholikere med det utgangspunktet at de har en ille ting som skjedde også har de ikke klart å komme over det med den følgen at forbruket har fortsatt osv.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...