Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

nå ble jeg deppa... har 6 dager og 4 timer fravær + 2 annmerkninger nå, på 12-13 skoledager. det er jo 35% fravær eller no. vært der 1 av 3 timer... rart å sette det i perspektiv... jeg må ikke ha mer fravær denne terminen værtfall.

det betyr at hvis jeg blir skikkelig sjuk og blir borte en uke i strekk eller no, risikerer jeg å stryke i noen fag, fordi noen fag har jeg bare en dobbeltime i uka. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er et ondt menneske :(

Er ei som virkelig vil henge med "gjengen" jeg henger i da. Skal ha no' greier til hælja, og hun spurte om hun kunne komme. eller hun spurte ikke rett ut, men hun hiiinta veldig til at hun ville være med. Også svarte jeg at det bestemmer ikke jeg, vi skal jo ikke være hos meg. Greit nok, det er jo ikke jeg som bestemmer, men om jeg hadde bestemt ville jeg nok ikke hatt henne der(men hadde sikkert invitert henne forde).. . Grunnen er fordi hun er på en måte "falsk". Noen ganger kan hun være hyggelig, men andre er hun skikkelig slem, kommer med slemme komentarer o.l. hun skal liksom henge seg etter oss hele tia. Jeg prøver å være hyggelig mot henne og alt sånn, men blir liksom så rart når hun er så teit noen ganger.

 

Tror hun bare er "falsk" fordi hun er usikker på seg selv, tørr på en måte ikke å være seg selv. Men off... :(

Lenke til kommentar
Hva med å bare la henne få være med? Og ta det opp med  henne viss hun oppfører seg dårlig, det er kanskje det hun trenger.

 

Vet i vartfall atjeg selv har sinnsykt dårlig samvittighet for måten jeg og mine bestevenninner oppførte oss mot de andre jentene da jeg gikk på ungdomsskolen:-(

6857832[/snapback]

Greia er at jeg lar henne være med, men... det blir bare så teit. Hun er teit. hadde vært helt OK om hun hadde vært ei hyggelig jente, men som oftest er hun ikke det!

 

Men så bare får jeg dårlig samvittighet om jeg på en måte holder henne utenfor.

menmen.

Lenke til kommentar

er en smule lei nå, i det siste har det vært noen få enkelte personer som uten grunn behandler meg som dritt. lager avtaler, følger ikke opp, oppfører seg som drittunger, og spørr jeg hva jeg har gjort, så får jeg vite "ikke noe".

 

Jeg står igjen er bare forvirret. En av dem er jeg nokså glad i, og hakke lyst å kaste bort. Den andre likte jeg, men skulle vel aldri ha sagt det, for plutselig ble hu veldig fjern og likegyldig. Er en tredje som jeg syntes om, men pga avstand ble det vanskelig uansett hva det kunne bli. Også hun begynte å behandle meg som dritt.

 

Kort sagt; jeg står igjen og forstår ikke hva jeg gjør galt. For de behandler meg like dårlig om jeg prøver å være hyggelig, som når jeg bare er kjip og overser dem.

Lenke til kommentar
Suger totalt

 

Etter jobb i dag skal jeg besøke bestevenninda mi, som jeg har vert forelsket i leeenge, hun sier at hun vil at vi bare skal vere venner men det er jævlig vanskelig for meg nå når hun nettopp har fått seg en "rotevenn".

 

Vi bruker å vere sammen hele tiden stort sett, men det har aldri skjedd noe...

Når jeg skal ut etterpå tenker jeg å si at jeg ikke vil vere bare venner med henne, og visst der ikke er greit tror jeg at jeg skal kutte kontakten, ender bare med at jeg blir deperimert og slikt uansett  :hm:

6854408[/snapback]

Hadde samme greia tidligere i år. Jeg sa det til henne, hun sa at hun bare så på oss som gode venner, og lurte på om det bare ikke kunne være sånn. Greit sa jeg, du bestemmer. Giddet ikke stresse noe mer med det, var deppa de to første ukene, men så gikk det over og nå er vi like gode venner som før. Hadde bare ødelagt vennskapet vårt, hadde det blitt noe av forholdet uansett, vi er så lite folk her ute :)

 

Jeg anbefaler deg å si det til henne, er hun en god venninne og forstår hva du mener burde det gå bra. Hvis ikke blir dere bare ikke venner mer, og det hadde du jo tenkt på allerede ;)

 

Kun vinn, inten svinn.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Crap, det er noe heeeeeelt galt med venstre øye idag. Synet er som det skal være, men det er et stykke hud/kjøtt/whatever som er helt på feil plass. Det ligger nå på fremsiden av øye og irriterer øyet, og stemmer min teori skulle den egentlig ligge som støtte på høyresiden eller under øyet. Tror nok det her blir en tur på legevakta, men det får vel bli etter jeg er ferdig med 2t veiledning.

 

Jaja, akkurat den starten jeg trenger idag :angry:

 

Edit: WTF! Nå er det plutselig helt okey igjen :huh:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Jeg er et ondt menneske :(

Er ei som virkelig vil henge med "gjengen" jeg henger i da. Skal ha no' greier til hælja, og hun spurte om hun kunne komme. eller hun spurte ikke rett ut, men hun hiiinta veldig til at hun ville være med. Også svarte jeg at det bestemmer ikke jeg, vi skal jo ikke være hos meg. Greit nok, det er jo ikke jeg som bestemmer, men om jeg hadde bestemt ville jeg nok ikke hatt henne der(men hadde sikkert invitert henne forde).. . Grunnen er fordi hun er på en måte "falsk". Noen ganger kan hun være hyggelig, men andre er hun skikkelig slem, kommer med slemme komentarer o.l.  hun skal liksom henge seg etter oss hele tia. Jeg prøver å være hyggelig mot henne og alt sånn, men blir liksom så rart når hun er så teit noen ganger.

 

Tror hun bare er "falsk" fordi hun er usikker på seg selv, tørr på en måte ikke å være seg selv. Men off... :(

6857223[/snapback]

Bare det er jo grunn nok til å ikke invitere henne... Det må hun jo skjønne selv.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke uttrykke glede på grunn av den faens jævla horereguleringa.

Klarer ikke smile skikkelig, bare ... lager teite grimaser.

6861546[/snapback]

Er ikke lenge igjen.

 

Når den kommer av får du mye tøffere tenner enn alle andre! Husker hvor mye jeg hata den jævla reguleringa. Tror jeg hadde den på i 2 år elns. men jeg angrer ikke nå for at jeg gjorde det, for jeg har fine og pene tenner :)

Lenke til kommentar
Er ikke lenge igjen.

 

Når den kommer av får du mye tøffere tenner enn alle andre! Husker hvor mye jeg hata den jævla reguleringa. Tror jeg hadde den på i 2 år elns. men jeg angrer ikke nå for at jeg gjorde det, for jeg har fine og pene tenner :)

6861606[/snapback]

Spørs vel litt på hvorfor du har den der. Bruker du regulering fordi du har skjeve tenner hjelper det nok. Men jeg som brukte det pga underbitt, har fortsatt helt mongis tenner :!:.

Lenke til kommentar
Jeg hadde veldig overbitt. Nå har jeg ikke det lengre :)

6861777[/snapback]

Joa, underbittet er borte (Blødde mye, beit meg i ganen :p). Men tennene er fortsatt ikke pene ;).

 

Men NorthGarden, ta det ikke så tungt, du er ikke den eneste med regulering i verden, og det er kun midlertidlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...