Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er jeg der hvor det egentlig ikke kan bli verre...tror jeg... Er vel ved det pungtet hvor man bare gir opp og begynner å bli helt lammet på en måte... Og da kan det vel bare bli bedre!!...eller..?? Jeg håper i alle fall det!! Og gleder meg som en liten fisk til det skjer! :D KOM TIL MEG GLADE DAG!!

Lenke til kommentar
Ensom om natta jeg også, men jeg liker dem. Det er så stille og rolig. Masse tid til å tenke og gjøre det jeg ikke fikk tid til på dagen, selv om det ikke alltid er så sunt for helsa :wee:

6853229[/snapback]

 

åååå guuuud, så jeg hater den tiden. Shit ass. Legger meg ned, holder meg i ro i 2 minutter fordi ryggen får plutselig lyst til å torturere meg litt før jeg sovner. Så ligger jeg der. Flashbacks fra ting som har skjedd idag, alle de lykkelige par jeg har sett idag som stod kanskje på OsloS med hånd-i-hånd og så søtt på hverandre. Så dårlige flashbacks. Stemningen blir plutselig helvete'ish og jeg husker alle de damene jeg var stup forelska i, og spesielt en jeg var så utrolig glad i. Og så stopper det, slow-mo, og jeg husker ordene hun sa "desverre, jeg er mer glad i deg som venn", etterfulgt av en supernova eksplosjon hvor jeg blir kasta bakover gjennom uttalige vegger til jeg lander i koma. Det er da jeg sovner som regel.

 

Det er så vanskelig å bli forelsket i dagens samfunn. Det er som var så fantastisk for par tiår siden, er ett rent helvete nå, og det er den verste situasjonen du kan komme opp i. Fordi stort sett, så er det alltid slik at dama ikke er interessert i deg. Og, så er det den haaarde landingen. Fra 7'nde himmel, gjennom jorda, og ned i helvete. Og der blir du en god stund til, plukker opp det som er igjen av hjertet ditt for å så prøve å stitche det sammen igjen, for å gi deg sjøl en ny sjanse.

 

Jeg forstår det ikke. Hver gang jeg kommer i den "forelskelse" / "interesse" situasjonen, så går det til helvete hver gang. Hvorfor det? Er jeg stygg? Er jeg SÅ kjedelig at tanken på å prøve å bli kjent med meg er så frastøttende? Hvorfor?

 

Will we ever find out why...

Lenke til kommentar

Det er damene det er noe i veien med. Ikke deg.

 

*trøsteklem* Du har bare ikke funnet hun som er interessert i deg enda. Hun lusker rundt i byen din, du må bare ta deg tid til å lete etter henne på kanskje uvanlige plasser. De bra damene finner du ikke i miniskjørt på byen.

 

EDIT: mini ikke mine :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
MrLeftfield: I'll second that!  :thumbdown:

6854352[/snapback]

 

skikkelig dritt å stresse for å bli kjent med nye damer, BARE for å sjekke om en av dem var kanskje "the one"? shit ass. Jeg vil bli kjent med en dame, ha ett ordentlig forhold, "settle down" (ikke på "gifte meg med" måten, men altså. bare slappe endelig av) og faktisk nyte livet. Jeg føler bare at jeg mangler en annen halvdel, og jeg funker ikke helt uten den. Det mangler en rett og slett i livet mitt.

Lenke til kommentar
skikkelig dritt å stresse for å bli kjent med nye damer, BARE for å sjekke om en av dem var kanskje "the one"? shit ass. Jeg vil bli kjent med en dame, ha ett ordentlig forhold, "settle down" (ikke på "gifte meg med" måten, men altså. bare slappe endelig av) og faktisk nyte livet. Jeg føler bare at jeg mangler en annen halvdel, og jeg funker ikke helt uten den. Det mangler en rett og slett i livet mitt.

6854370[/snapback]

Suger totalt

 

Etter jobb i dag skal jeg besøke bestevenninda mi, som jeg har vert forelsket i leeenge, hun sier at hun vil at vi bare skal vere venner men det er jævlig vanskelig for meg nå når hun nettopp har fått seg en "rotevenn".

 

Vi bruker å vere sammen hele tiden stort sett, men det har aldri skjedd noe...

Når jeg skal ut etterpå tenker jeg å si at jeg ikke vil vere bare venner med henne, og visst der ikke er greit tror jeg at jeg skal kutte kontakten, ender bare med at jeg blir deperimert og slikt uansett :hm:

Lenke til kommentar

Ingen årsak begge to. Det skulle da bare mangle.

 

Jeg tror det blir lettere å få seg dame hvis dere holder opp å prøve så inderlig og å tenke mye på det. Sånne ting skal komme av seg selv og ikke være en slags desperasjons-handling hvis dere skjønner? Da ender man fort opp i et forhold man egentlig ikke ville inn i, eller som kan bli værre enn det du hadde et da du var alene. Er ikke for å skremme dere, men det gir litt mening i hodet mitt når jeg sier det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...